- הוסף לסימניות
- #1
משהו מוזר מאד קרה בחוברת שעימדתי באינדיזיין.
החוברת מורכבת מהרבה פרקים. כל פרק הוא קובץ נפרד, וכולם מאוגדים ב-BOOK.
ההרכבה של פרק אחרי פרק ב-BOOK גם נותנת לעמודים את הכיוון (ימני או שמאלי).
כל העמודים רצים כמו שצריך, עד עמוד 184, שהוא עמוד ימני.
העמוד שאחריו, 185, נמצא בקובץ נפרד, ומשום מה גם הוא ימני (הוא אמור להיות שמאלי).
העמוד שאחריו, בקובץ נפרד, 186, עמוד ימני (כמו שצריך להיות), ומשם הכל ממשיך לרוץ כמו שצריך.
נוצר לי רצף של שלושה עמודים ימניים- לא אסתטי ולא הגיוני, והלקוח מבואס ובצדק. משום מה הוא ראה את זה רק אחרי ההדפסה, למרות העתקי השמש שקיבל.
השאלה:
למה הקובץ שהכנסתי בעמוד 185 לא קיבל הגדרה של עמוד שמאלי? זה היה אמור לקרות אוטומטית עם סידור הבוק, כמו שקרה בכל שאר הפרקים, לא?
החוברת מורכבת מהרבה פרקים. כל פרק הוא קובץ נפרד, וכולם מאוגדים ב-BOOK.
ההרכבה של פרק אחרי פרק ב-BOOK גם נותנת לעמודים את הכיוון (ימני או שמאלי).
כל העמודים רצים כמו שצריך, עד עמוד 184, שהוא עמוד ימני.
העמוד שאחריו, 185, נמצא בקובץ נפרד, ומשום מה גם הוא ימני (הוא אמור להיות שמאלי).
העמוד שאחריו, בקובץ נפרד, 186, עמוד ימני (כמו שצריך להיות), ומשם הכל ממשיך לרוץ כמו שצריך.
נוצר לי רצף של שלושה עמודים ימניים- לא אסתטי ולא הגיוני, והלקוח מבואס ובצדק. משום מה הוא ראה את זה רק אחרי ההדפסה, למרות העתקי השמש שקיבל.
השאלה:
למה הקובץ שהכנסתי בעמוד 185 לא קיבל הגדרה של עמוד שמאלי? זה היה אמור לקרות אוטומטית עם סידור הבוק, כמו שקרה בכל שאר הפרקים, לא?
הנושאים החמים