- הוסף לסימניות
- #1
הבת שלי נפלה בבית הספר ושברה שני שיניים קדמיות. הלכתי לעזרה ראשונה של מרפאת שיניים, השלימו לה את שני השיניים וזה נראה בסדר גמור. עלות הטיפול 75 ש"ח. בבית הספר נותנים לי טופס למלאות לחברת ענבל שהיא תחזיר לי את ה-75 ש"ח שהוצאתי.
האם שייך להוציא יותר מזה (מביטוח רפואי, מקופת חולים, ומכל מקום אחר)?
ומה יהיה בעוד 10 שנים כשהבת תגדל והשיניים יגדלו ואילו התוספת תשאר קטנה, ואצטרך כמובן להחליפה. האם גם אז ישלמו את ההוצאות, או שאז אצטרך להתמודד לבד?
האם שייך להוציא יותר מזה (מביטוח רפואי, מקופת חולים, ומכל מקום אחר)?
ומה יהיה בעוד 10 שנים כשהבת תגדל והשיניים יגדלו ואילו התוספת תשאר קטנה, ואצטרך כמובן להחליפה. האם גם אז ישלמו את ההוצאות, או שאז אצטרך להתמודד לבד?
הנושאים החמים