התייעצות שיעור כזית על אריזות

  • הוסף לסימניות
  • #2
רעיון יפה, רק שבשביל זה צריך להיכנס לכל מיני שי' ומה עוד שיש שיעור שא"א לברך עליו אבל מכלל ספק לא יצאנו.
ד.א. בעבר היה כתוב על וופלים של המותג בר כל שע"פ "רבני בר כל" (מי זה?) 4 וופלים הם שיעור ברכה אחרונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אפשר להציע את זה ל "עדה החרדית"
בסוף ב'עדה' ילכו לפי שיעור אחד, 'שארית' שיעור אחר, ורבני בני ברק משהו שלישי (צריך שיהיה מקובל גם על חב"ד וגם על ליטאים), ו'בית יוסף' ימצאו משהו אחר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא ישים כי יש מגוון דעות בשיעור ובאופן החישוב שלו.
יש ספר שנקרא 'כזית השלם' שצילם כמעט כל מוצר והראה בדיוק איזה גודל זה כזית, אבל זה לפי קו מסויים שיש מתווכחים עליו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
רעיון מצוין, אבל יש בזה בעיה חמורה עם גניזה...
מתקני הגניזה יתחילו להתמלא באריזות מאכלים...
אולי יכול להיות פתרון בצורת הכתיבה, לפי הידוע לי בוופלים של בר כל היה באמת בעיה עם זה.
ד.א. בעבר היה כתוב על וופלים של המותג בר כל שע"פ "רבני בר כל" (מי זה?) 4 וופלים הם שיעור ברכה אחרונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
רעיון מצוין, אבל יש בזה בעיה חמורה עם גניזה...
מתקני הגניזה יתחילו להתמלא באריזות מאכלים...
אולי יכול להיות פתרון בצורת הכתיבה, לפי הידוע לי בוופלים של בר כל היה באמת בעיה עם זה.

צריך לכתוב פסוקים בשביל לדעת מה השיעור??
לא כל פסיק הלכה צריך גניזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
גם אם מדובר באייקון?
מסתבר שיש דרך לסמן בלי שיהיה טעון גניזה,
הרעיון שאם כצוב שיעור כזית הוא ... אז כתוב הלכה, אם יהיה רק מרומז מסתבר שלא, אבל אינני פוסק, רק עוררתי את הענין, צריך לברר מול רב המתמצא בתחום.

לגופו של רעיון צריך שתהיה לזה סיבה שיווקית בשביל שגופי הכשרות יחילו להשקיע בזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מסתבר שיש דרך לסמן בלי שיהיה טעון גניזה,
הרעיון שאם כצוב שיעור כזית הוא ... אז כתוב הלכה, אם יהיה רק מרומז מסתבר שלא, אבל אינני פוסק, רק עוררתי את הענין, צריך לברר מול רב המתמצא בתחום.

לגופו של רעיון צריך שתהיה לזה סיבה שיווקית בשביל שגופי הכשרות יחילו להשקיע בזה.

לדוגמא אייקון של 3 זיתים:)

סיבה שיווקית אחת שעולה בדעתי כרגע - אותה סיבה שעשו פקקים רחבים לבקבוקים וכדו'
זה ישכנע אנשים לאכול עוד עוגיה אחת, או עוד 3, כך יגמר מהר יותר ויקנו יותר:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לגבי הבעיה של @דמי לפתוח כל פעם את הספר
אפשר פשוט ללמוד למדוד לבד
זה לא מסובך
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

מכירים את זה שהתחיל סיפור בהמשכים מוצלח, אתם נרשמים למעקב ודקה אח"כ מתחילות להתקבל התראות: 🔔
פלוני הגיב לנושא X, יתכן וישנן עוד תגובות לאחר מכן. נכנסים, "וואווו! מהמם. אהבתי מאוד את הרעיון, והכתיבה- וואו. מחכה לעוד. "
כמה דקות אח"כ התראה נוספת: אלמוני הגיב לנושא X, יתכן וישנן עוד תגובות לאחר מכן. הפעם זה "מושלם! לקרוא שוב ושוב."
בקיצור, הבנתם את הרעיון ואם אתם מחובבי הסיפורים בהמשכים אתם גם מהנהנים בראשכם במרץ.
אמנם, יש אפשרות לעקוב אחרי הכותב- אבל מה אעשה אם, נניח, "גנן גדל דגן" פעיל מאוד באשכולות החדשות ואני ממש לא בענין לקבל אינספור עידכונים בנוגע לזה?
כאן נכנסת השאלה הפשוטה שלי:
האם אפשר יהיה להוסיף אפשרות מעקב אחרי אשכול מסוים- רק על פותח האשכול?
זה נשמע ממש פשוט לביצוע מבחינת קוד- סה"כ צירוף של שני התנאים הקיימים למעקב- אשכול ומשתמש. או שאני טועה?

אשמח לשמוע מה דעתכם בנוגע לצורך בזה, אולי יש לכם רעיון לדיוק? ונשמע מה הכלבויניק יאמר.
תודה!
גילוי נאות: אני עצמי לא מחובבי הסיפורים בהמשכים, ליתר דיוק לא מקוראי הסיפורים האלו בדר"כ,
חשבתי על הנושא הזה בעיקר כי מקווה להתחיל סיפור בהמשכים מיד אחרי החגים, בע"ה...
כהפקת לקחים מערכתית מהמקרים המדווחים באשכול הזה:
אני בתהליך פניה למפקח על הבנקים, ברצוני לפרוס בפניו את החשש הזה.
אלא שלאחר שחשבתי על זה שוב, לא נראה לי לפנות אליו בכיוון של: פתיחת חשבון באפליקציה הינה מעשה שעלול לגרום לנוכליות.
כי מאוד יתכן שמבחינתו - העולם התקדם לדיגיטל, אז אל תחזירו אותנו אחורה.
אז כאן אני מתלבט איזה פתרון אפשר להציע לבעיה הזו.
אולי נציע שנטילת הלוואה לא תוכל להיעשות מבלי פגישה פיזית עם בנקאי? או שלא תוכל להיעשות מבלי שעבר זמן מה מפתיחת החשבון?
מה דעתכם? במיוחד אשמח למשוב ממי שמכיר כאלו שנפלו ברשתו של הנוכל, מה היה יכול לעזור במקרים שאתם הייתם עדים להם?
או שלדעתכם הנוכל הזה מסוגל להצליח לשכנע את האנשים ללכת לבנק פיזית ולפתוח חשבון, וא"כ אין כל כך מה לעשות, בעצם.
האם שמעתם על חברה העונה לשם "משלים" (אולי שם זמני..)

התקשרו אליי להציע חבילת ביטוח, הכולל: רופאים מעכשיו לעכשיו, טיפולים אצל רופאים פרטיים בהחזרים של עד 70 % ללא הגבלה ועוד המון הבטחות שנשמעות ממש הזויות...

אצלי זה די בטוח שמדובר על חברת גנבים שמצאו להם איכשהו דרך חוקית לעשות כסף, את הסעיפים העיקריים מה אתה לא יכול לקבל, את זה כותבים לך בהסכם.. במילים הקטנות שאף אחד לא מעיין בהם.. ולכן לכאו' הם לא מפחדים מהחוק, כי מבחינתם לא תוכל לתבוע אותם חזרה...

אבל צורת הגישה שלהם נשמע ממש מחשיד.. כאילו, תבוא תחתום הרגע, מחר כבר לא יהיה לך את המבצע, אנחנו באנו לתת לך מתנות שפשוט חבל על כל רגע... דברים שלא תשמעו בחברות ביטוח אמינות.

זה נשמע למי שמכיר כמו חברת "לוטו - דיל" וכאלה חברות שהיו עליהם הרבה תלונות ואף תביעות בבית משפט...

מעניין אותי לשמוע את דעתכם, האם גם אתם נתקלתם בכאלה הצעות? האם אתם גם חוששים? האם ידוע לכם מקרים בהם החברה לא עמדה בהבטחות שלה?

תודה לכל העונים!
ערב טוב,
שתי שאלות:
1. אם כתוב לי בקנס שאפשר להגיש ערעור בת.ד זה אומר שאין אפשרות בכלל להגיש באינטרנט? אף פעם לא שלחתי בדואר.
כי לדוגמא לבקשה להשפט כן כתוב שאפשר גם באתר אינטרנט.
2. אשמח לחכמתם לדעת מה אני יכולה לכתוב בערעור.
עצרה אותי משטרה על הבוקר שבודקת רכבים, ביום שנסעתי עם רכב של אח שלי כי שלי היה במוסך והתכוונתי לקחת אותו בחזרה אחרי העבודה כי לא היה לי כח לעצור במוסך לפני (משמיים :| ) אין לי מושג ברכב ואמרתי לשוטר שיבדוק מה שצריך ואני אדאג להעביר את זה לאח שלי שנסדר את זה.
השוטר אמר שאני חייבת לגשת מיד למוסך לתקן את הדברים והוא מוריד את הרכב מהכביש, ואני בתמימותי אמרתי לו שלא צריך להוריד את הרכב כי אני עכשיו יכולה לקחת את הרכב למוסך (2 דקות נסיעה מהבית) ואז זה יתקנו את זה ויהיה בסדר ושאסע עם רכב אחר לעבודה.
ואז כיוון שנסעתי ברכב וסיכנתי חיים של אנשים (אין כמו הפחדות) לפי דבריו הוא נתן לי 1000 שקל קנס על המקום. בלי אזהרה בלי כלום.
לא משנה כמה ניסיתי להסביר לו שלא היה לי מושג, זה לא הרכב שלי אני כולה נוסעת בו היום כי שלי במוסך.
כלום.
שוטר לא רוצה להגיד נאצי אבל בלי קמצוץ של רגש.
כאילו היה באטרף לדחוף לי דוח ולהרגיש שהוא שומר חוק (מעניין אם לבת שלו היה מתנהג ככה)
אני לא מבינה באמת את הקטע כי אם אתם באים לעזור לי ולהודיע לי שיש לי תקלות ברכב בלי שאחכה עד הטסט אז פשוט תודיעו ותדרשו תיעוד על טיפול הרכב אבל על מה הקנס? על שלא ידעתי? מה אני אמורה כל שבוע לקחת את האוטו למוסך כדי לבדוק שהכל תקין כי יכול להיות שבדיוק קורה איזה משהו ואז על השניה המשטרה תתפוס והופ קנסות כי מישהו רוצה משכורת על חשבוני.
מתסכל מאוד מאוד ולא הוגן בעליל.
אשמח לדעתכם מה אני יכולה לכתוב בערעור כדי שזה יתקבל ויבטלו לי את הקנס (כמובן בסייעתא דשמיא)
ולא אני לא מוכנה שגם אח שלי ישלם את זה במקומי כי זה לא הוגן.
תודה רבה לכם

(בעקבות המקרה הזה כמה אנחנו צריכים להודות שה' הרחמן ובעל ארך אפיים שופט אותנו ולא בשר ודם.. :)) )
0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה