דרוש מידע שיפצת את הבית לאחרונה?

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לקבל טיפים ורעיונות לשיפוץ הבית
ממה חשוב להזהר?
על מה להתעקש על הקבלן?
ואם יש פטנטים ורעיונות מוצלחים
תודה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
היי,
יש לי טיפים שאני שולחת במייל למי שנרשם לקישור שנמצא למטה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
דברים שאני ממש מרוצה מהם:
1. תעלת ניקוז - עשיתי באמבטיה ובמטבח - איכות חיים!
2. שעוני שבת למזגנים בכניסה לחדר בגובה המתגים.
3. סיפונים חוסכי מקום במטבח.
4. כיור רחצה לתינוק באמבטיה.
5. אם את עושה ריצוף מבריק כדאי לחפות את הריצוף בלוחות גבס עד גמר העבודות.

זה מה שאני זוכרת בשלוף, אם אזכר בעוד דברים אוסיף בהמשך....
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
דברים שאני ממש מרוצה מהם:
1. תעלת ניקוז - עשיתי באמבטיה ובמטבח - איכות חיים!
2. שעוני שבת למזגנים בכניסה לחדר בגובה המתגים.
3. סיפונים חוסכי מקום במטבח.
4. כיור רחצה לתינוק באמבטיה.
5. אם את עושה ריצוף מבריק כדאי לחפות את הריצוף בלוחות גבס עד גמר העבודות.

זה מה שאני זוכרת בשלוף, אם אזכר בעוד דברים אוסיף בהמשך....

אשמח מאוד לקבל רעיונות נוספים, את נשמעת ממש פרקטית
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
1. כדאי לכם להקפיד להשים זוויות, בפינות, לאחר הצביעה, כדי שלא ישבר הקיר במהלך החיים...
2. כל מה שאתם מסכמים עם הקבלן לרשום בברור בחוזה מסודר וכן כל תשלום ששילמתם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
1. תעלת ניקוז - עשיתי באמבטיה ובמטבח - איכות חיים!
2. שעוני שבת למזגנים בכניסה לחדר בגובה המתגים.
תעלת ניקוז במטבח? אני בדיוק מתלבטת האם זה יפה או יראה מקלחת... לא חשבתי שיש עוד מישהו שעושה..

שעוני שבת!!! איפה היית... זה דורש פאקט? אני כבר כנראה פספסתי את זה אבל נשמע לי גאוני.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תעלת ניקוז במטבח? אני בדיוק מתלבטת האם זה יפה או יראה מקלחת... לא חשבתי שיש עוד מישהו שעושה..

שעוני שבת!!! איפה היית... זה דורש פאקט? אני כבר כנראה פספסתי את זה אבל נשמע לי גאוני.
עשיתי מתחת לשולחן, ממש לא בולט לעין. אם יש לך בית גדול - ממליצה לא לוותר.
שעוני שבת - מה זה פאקט? (סליחה על הבורות),
זה דורש הכנה בשלב של יישום תוכנית החשמל, מעבירים חוטים מהמזגנים עד לנקודת שעון השבת.

משהו ששמעתי עליו - אך לא עשיתי אותו:
לחבר 2 שעוני שבת בלוח החשמל, כך שניתן לשלוט על אזורים שונים של הבית בשעות שמתאימות לכל מקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
עשיתי מתחת לשולחן, ממש לא בולט לעין. אם יש לך בית גדול - ממליצה לא לוותר.
זה דורש התאמה של השיפועים, אבל נראה לי הכרחי אפשרות לשטיפת מטבח בלי כל הבית.

שעוני שבת - מה זה פאקט? (סליחה על הבורות),
זה דורש הכנה בשלב של יישום תוכנית החשמל, מעבירים חוטים מהמזגנים עד לנקודת שעון השבת.
איפה השקע של המזגן? זה בנוסף לשקע?
לו היית אומרת לי את זה לפני שבועיים... עכשיו בטח ידרוש ממני כסף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
  • הוסף לסימניות
  • #10
זה דורש התאמה של השיפועים, אבל נראה לי הכרחי אפשרות לשטיפת מטבח בלי כל הבית.


איפה השקע של המזגן? זה בנוסף לשקע?
לו היית אומרת לי את זה לפני שבועיים... עכשיו בטח ידרוש ממני כסף.
דווקא מרגיש לי עמוס לשים ליד השקע,
הנמכנו את שקעי המזגנים לגובה 1.80 ולא צמוד לתקרה כמו שהמעצבות אוהבות
וממילא אפשר לשים שעון שבת פשוט בשקע ונגיש בהרמת יד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
זה דורש התאמה של השיפועים, אבל נראה לי הכרחי אפשרות לשטיפת מטבח בלי כל הבית.


איפה השקע של המזגן? זה בנוסף לשקע?
לו היית אומרת לי את זה לפני שבועיים... עכשיו בטח ידרוש ממני כסף.
זה בנוסף לשקע, נמצא בכניסה לכל חדר (גם כשהמזגן נמצא בקצה השני...)
השקע של המזגן נמצא ליד המזגן כמובן....
פלוס נוסף של זה, שאפשר לכוון את המעלות של המזגן בתחילת העונה ולכבות ולהדליק רק דרך שעון השבת בלי לחפש כל פעם אחרי השלט...
נראה כך:
images.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
  • הוסף לסימניות
  • #13
אם מדברים על שעוני שבת- תעשו גם כאלה לבוילר.
וכך יהיו לכם מים חמים מוכנים בחורף אם תחזרו הביתה מאוחר,
וסתם חוסך את הכאב ראש לזכור בכל פעם להדליק או לכבות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני אחרי שיפוץ , וגם קיבלתי המלצה על השעוני שבת בקיר .
פשוט גאוני ..

התקע איפשהו למעלה קרוב לתקרה והשעון שבת . נגיש ..

לבוילר עשינו תקע עם טיימר . מראש כשמדליקים , מחליטים לכמה זמן . כך אין מצב ששכחו לכבות את הבוילר..

כל הפנלים, שקועים בקו ישר עם הקיר .. א מחייה

בסורגים , לעשות בטן , בעיקר במרפסות, כשרוצים לראות למטה , (אם נפל משהו) הראש לא נתקע בסורג. ויש שדה ראייה.

בריצוף , מאוד מאוד חשוב להיות עם הילד על הדופק, שיפועים נכונים . קריטי .

אצלי המים של האמבטיה בורחים ישר לתוך הפרוזדור .

גם אצלי אצלי מצב שיש חללים מתחת לריצוף, ושומעים קנאקים כשעוברים , וכמובן , כשלמתקין המזגנים נפל מכשיר על הרצפה וזה שבר אותו , הוא האשים את הקבלן שלא ריצף נכון.



זה בינתיים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לעשות מדריגה שעליה תעמוד המכונת כביסה - כך לא ייכנסו תחתיה מי שטיפה.

לעשות מתג נוסף לתאורה בחדר שינה ליד המיטה (אולי זה דבר ברור, אבל אני לא ידעתי על זה עד לאחרונה)

אם אתם משפצים גם מטבח כדאי לשבת עם מעצבת (פרטית או בחברת מטבחים) כדי לדעת איך 'בדיוק' ייראה המטבח שלכם ובהתאם לקבוע את נקודות האינסטלציה והחשמל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לכתוב הכל בחוזה שיקח 100 עמודים אבל הכל כתוב

לשלם אך ורק לפי הלוח זמנים שקבעתם בחוזה!!!

להשאיר תשלום נכבד לפינישים בסוף. שלא יהיה שווה לקבלן לגרור בזה רגליים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
עיקר העיקרים.

לא לקחת ללב!

תחיו את החיים שלכם גם אם יהיה פספוס קטן בהתקנה של הכיור ליד השירותים, או בגובה המדויק שרציתם לארונות מטבח...

יש אנשים שהבניה עושה להם כ"כ רע... שאח"כ הם כלל לא נהנים ממנה.

תלמדו להנות ממה שיש, ואל תתחילו בדיוק עכשיו להיות כ"כ פרפקציוניסטים, בניה היא עסק דינמי ומלחיץ עם הרבה הפתעות שלא חשבתם עליהם לפני... קחו ספייס ותשמחו שאתם במצב שהגעתם אליו... יש אנשים שהיו מתים להגיע למה שהגעתם.

ההכרה הזאת חשובה מאוד במהלך הבניה. כנסו לפרופורציות. החיים שלכם לא תלויים בזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לעשות מתג נוסף לתאורה בחדר שינה ליד המיטה (אולי זה דבר ברור, אבל אני לא ידעתי על זה עד לאחרונה)
עשיתי, וממש לא נח לי - כי התינוק התורן מנסה לשחק במתג כל פעם מחדש , ביום חול זה לפעמים מטריד ובשבת בכלל...
וגם, כל הזמן יש לי חשש שאגע במתג בטעות מתוך שינה...
בקיצור, צריך לדעת מה המיקום המומלץ באמת.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה