בקשת שיר 'שיר' לכל נדרי

  • הוסף לסימניות
  • #1
לא נוסח תפילה
אלא שיר

זכור לי משהו שיצא בשנים האחרונות
לא של אוצרות יהודים
אולי זה חלק משיר
אבל ודאי היה שם את המילים
כל נדרי ואסרי ושבועי וכו'
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש שיר של אברהם פריד
מתוך אוצרות יהודים
 

קבצים מצורפים

  • 04 - כל נדרי.mp3
    7 MB

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

בעז"ה ביום חמישי הקרוב, יתכנסו מאות אלפי יהודים יראים ושלמים למעמד תפילה אדיר, לביטול גזירת הגיוס המרחפת על לומדי התורה.
כיהודים מאמינים אנו יודעים, ששורש כל הגזרות והקשיים בגלות המרה בה אנו נמצאים, היא בגלל שטרם זכינו לגאולה השלימה.
ועל כן, הדבר המתבקש והנצרך ביותר (לצד התפילה על עצם ביטול הגזירה), הוא לקרוע שערי שמים בתחינה ובתפילה שיבוא כבר משיח צדקנו בקרוב.
אני מצרף את נוסח התפילה שהתקבל ע"י כלל ישראל בשנים האחרונות (מלוקט מתוך הספה"ק 'מעבר יבוק'), להעתיר ולבקש על הגאולה.
  • מי שיכול שיקח איתו את הדף המצורף לעצרת, ויעתיר בתחנונים לגילוי מלכותו יתברך עלינו.​
  • מי שיכול להדפיס עוד כמה עותקים ולחלק לאנשים סביבו, ודאי שתהיה לו זכות אדירה וגדולה.​
  • ועל כולנה, מי שיכול לפנות למארגני העצרת ולבקשם שיכניסו בקשה קטנה על הגאולה בתוך העצרת. שכרו יהיה רב מן השמים.​
אין זה מהרגלי לכתוב כאלה הודעות, אך מדובר בהזדמנות היסטורית שחבל לפספס אותה!

(קרדיט על התמונה ל
@אינפרא )
אני צריכה לכתוב שיר למצגת חיזוק בנושא תפילת שחרית בשבת..
(עם עריכה של דמויות מצוירות מתוקותת)
כתבתי משהו ומרגיש לי לא אחיד ומבולגן קצת..:




ושוב שבת בבוקר אהממ בצהריים
אני מתמתחת פותחת זוג עיניים
מתי חצות? עוד שלושים דקות?
אין זמן להתעכב או סתם לחכות!!

מעיפה את השמיכה ורצה לברז
אין זמן, מוכרחה להזדרז
לוקחת סידור ומבליעה את התפילה
סימנתי וי על עוד מטלה.

ובשעות החולפות בצהרי השבת
על כל העניין העמקתי מבט
כי למה לי לקום בשעות שכאלה
אולי זה כדאי לנסות את הפלא

להשכים בשבת לפני זמן תפילה
לקום להתפלל כך מילה במילה
נכון זה קשה אבל שווה זה ודאי
כך חשבתי והשתכנעתי למדי

עד שקול אחר בי ביטל, אמר שטויות
שבת היא לשינה ויש לי ראיות
"שינה בשבת תענוג" ו"יום מנוחה"
מקסימום תתפללי שתי מנחה

בשבת שאחרי הייתה לנו שמחה
נסענו לדרום כל המשפחה
והשכם בבוקר מצאתי ת'עצמי נכנסת
לתפילת שחרית - בבית הכנסת!

חייבת לראות את דָּוִד קורא בתורה
בטח הוא יסמיק ויובך נורא
בקיצור אין מצב שאני מפספסת
ולכן עכשיו אני פה בבית כנסת

טוב מה אני אגיד זו חוויה ייחודית
היה שווה- יטענו גם שרי ויהודית
צעדנו יחדיו להתפלל מוקדם
וישר הלכנו לערוך באולם

אבל מה, כל שבוע אקום בשבע בבוקר?
האם ההשקעה לא תעלה לי ביוקר?
אך תוך כדי עולה בי מחשבה נחושה
לא שווה להחמיץ כזו תחושה

ועל שכר לעתיד מי בכלל דיבר
ולתפילת שבת כה קל להתחבר
ומי שלא טעם זאת לא יבין
והתשלום עוד יבוא- תקילין וטבין..

וכך החלטתי לנסות שבתותיים
קמתי השכם ולא בצהריים
והתשלום של שבת הרי הוא פי אלף
ואיך שינה תתיימר להיות חלף?

התעמקתי בתפילה ובכל השינויים
היה מעניין והיו עוד גילויים
לדוגמה שלפני סעודת היום
מגיעים הדודים משפחת ראם

לא אמשיך להסביר אך הרווח גדול
האמת שמאז קצת קשה לי לחדול
ואם אני מספיקה תפילה במניין
הוא מתעצם פי כמה וכמה – העניין

נכון, אחרי שבוע מתיש של לימודים
כולם רוצים רק לישון, מודים?
אבל לפום צערא אגרא מתבטא פה היטב
אז קיבלתי על עצמי זאת בלי להתחייב..

שבת שלום!!!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה