שיר של ברסלב-רב'ה רב'ה ....

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש אולי למישהו-לצפיה או להאזנה?
המילים הן משהו כמו -"רב'ה רב'ה, מיר ווילן זאך מקושר זיין צו דיר.."
תודה רבה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י חיננית;1487847:
יש אולי למישהו-לצפיה או להאזנה?
המילים הן משהו כמו -"רב'ה רב'ה, מיר ווילן זאך מקושר זיין צו דיר.."
תודה רבה מראש

השיר לא של ברסלב, אלא מדיסק חדש של יהודה גרין "ברכני".
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
בבקשה+תמונת אלבום

הנה השיר בבקשה האזנה עריבה
 

קבצים מצורפים

  • Yehuda Green-Barcheini-10-Rebbe Rebbe.mp3
    7 MB · צפיות: 52
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י דודכהן;1488185:
הנה השיר בבקשה האזנה עריבה

סקר מי נהנה ממה שהעלתי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אחד בטוח לא נהנה מזה, יהודה גרין, היוצר...:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י מאיר לוין;1488631:
אחד בטוח לא נהנה מזה, יהודה גרין, היוצר...:)

טוב נו לפחות יש 2 פעמונים אחרי 71 הורדות:):)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י דודכהן;1488636:
טוב נו לפחות יש 2 פעמונים אחרי 71 הורדות
2 דברים אני רוצה לומר לך.
א. זה שכתוב 71 צפיות, זה אכן אומר שהיו 71 הורדות, ולא כמו אותם הסוברים ש71 צפיות פירושו צפיות ולא הורדות. ולראיה - לפעמים בהודעה אחת מצורפים שני שירים, ובאחד כתוב 70 צפיות ובשני כתוב 100 צפיות. זה מוכיח שאכן היו כאן 71 הורדות לשיר שלך, וקיבלת 3 צלצולים בלבד. אבל:

ב. גם אם נניח ש71 זה צפיות ולא הורדות - זה ידוע כאן כבר שאין מה להתלונן על חוסר בצלצולים על הורדות.
אני בעבר הייתי מעלה קבצים כבדים לפורום, מה שהצריך העלאה לג'מבומייל+צירוף קישור, ושם כתוב בדיוק את מספר ההורדות. היו מצבים של מאות הורדות ו15 צלצולים במקרה הטוב...
זה מה שגרם לי לחשוב, כשאתה מעלה משהו, אל תחשוב על תמורה. כי בין כה לא תקבל. פשוט תעלה לפורום לשם חינוך למצוות חסד.
לא שזה החזיק הרבה מעמד..........
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י המקצוען;1488649:
2 דברים אני רוצה לומר לך.
א. זה שכתוב 71 צפיות, זה אכן אומר שהיו 71 הורדות, ולא כמו אותם הסוברים ש71 צפיות פירושו צפיות ולא הורדות. ולראיה - לפעמים בהודעה אחת מצורפים שני שירים, ובאחד כתוב 70 צפיות ובשני כתוב 100 צפיות. זה מוכיח שאכן היו כאן 71 הורדות לשיר שלך, וקיבלת 3 צלצולים בלבד. אבל:

ב. גם אם נניח ש71 זה צפיות ולא הורדות - זה ידוע כאן כבר שאין מה להתלונן על חוסר בצלצולים על הורדות.
אני בעבר הייתי מעלה קבצים כבדים לפורום, מה שהצריך העלאה לג'מבומייל+צירוף קישור, ושם כתוב בדיוק את מספר ההורדות. היו מצבים של מאות הורדות ו15 צלצולים במקרה הטוב...
זה מה שגרם לי לחשוב, כשאתה מעלה משהו, אל תחשוב על תמורה. כי בין כה לא תקבל. פשוט תעלה לפורום לשם חינוך למצוות חסד.
לא שזה החזיק הרבה מעמד..........

מקצוען אתה צודק במאה אחוז,
ולא בשביל זה אני יעבוד קשה כי זה הרי לא משהו שאפשר לעשות איתו כלום,

כל מה שאני מעלה זה לעזור לאנשים והעלתי הרבה דברים לפה ושיש לפעמים משהו שאני יודע אני עונה באמת לא ע"מ לקבל פרס וקבלת תמורה כלשהי,


סה"כ עשיתי מחקר קטן :):)
התוצאות כל אחד ישפוט בעיניו לי ולמקצוען זה לא משנה כי אנחנו נמשיך להעלות ולעזור תמיד

נ.ב
זה אחד מהמידות של האומה הקדושה רמז השלישי שביניהם
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אולי אנשים הורידו ולא אהבו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י tehia;1488811:
אולי אנשים הורידו ולא אהבו?

נכדת ר' מברדיטשוב ?

אולי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י tehia;1488811:
אולי אנשים הורידו ולא אהבו?

השאלה היא איפה הפעמון של הניק חיננית שביקשה את השיר.
אולי לא קיבלה עדכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
סתם ככה, לפעמים עד שמורידים משו ועד שהוא יורד כבר סוגרים ת'כרטיסיה ושוכחים לצלצל...

(כבר קרה שצילצלתי והקובץ היה בכלל שגוי :D )
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
נכתב ע"י המקצוען;1488649:
אני בעבר הייתי מעלה קבצים כבדים לפורום, מה שהצריך העלאה לג'מבומייל+צירוף קישור, ושם כתוב בדיוק את מספר ההורדות. היו מצבים של מאות הורדות ו15 צלצולים במקרה הטוב...
הבעיה שבדרופבוקס ודומיו אין אפשרות לדעת כמה הורידו. מה שגורם שלאחר שהתאמצת והעלית דבר א"א אפי' לדעת אם יש כאלו בכלל שנהנו מזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י מאיר לוין;1488631:
אחד בטוח לא נהנה מזה, יהודה גרין, היוצר...:)

ובאמת, מה עם הזכויות?
מאיר לוין שיחי' (ואחיו...) מקפיד שלא להעלות לפורום המוזיקה מה שאסור - ויבורך!
זו באמת בעיה להעלות כל דבר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י מאיר לוין;1488631:
אחד בטוח לא נהנה מזה, יהודה גרין, היוצר...:)

דרך אגב, את השיר רב'ה רב'ה הוא הוציא כסינגל לפני שהוציא את הדיסק, ואכן שאלה מעניינת מה קורה לסינגל אחרי שמוציא את הדיסק המלא.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה