כללי שיתוף (למה אין הקדמה כזו?) המטרייה נפתחה :)

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם, אני שמחה לשתף אתכם בהשקה של מיזם חדשני -
שיתוף פעולה של 5 נשות מקצוע שמקיפות את תחום הפרסום מכל הכיוונים -
אסטרטגיה, קופירייטינג, עיצוב גרפי, קידום ופיתוח אתרים וצילום
הבשורה בזה, שתחת 'המטריה', ניתן לקבל מחירים זולים משמעותיים מאשר שפונים לכל אחת בנפרד
וכמובן ששיתוף הפעולה הזה, חוץ מאשר המחירים הטובים, מביא לתוצאות ברמה הגבוהה ביותר

אני מצרפת לחוו"ד את הפרסום שנשלח במייל לרגל ההשקה (למעלה מחצי שנה שהמיזם הזה מתוכנן..)
ואתם יכולים גם להתרשם מהאתר שלנו, עדיין בחיתוליו, אבל יש מה לראות, כאן.

צפה בקובץ המצורף 212729
 

קבצים מצורפים

  • השקה.png
    KB 224 · צפיות: 36
  • הוסף לסימניות
  • #3
האמת?
המטריה הזו היתה אמורה להיות מושקת בשלהי הקיץ.
והיו לנו עיכובים, היא ממש חיכתה לטיפות הראשונות בשביל להיפתח..

ממ.. מה רע במיטריה בחורף? :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מיזם חזק!!
רק לפי דעתי הייתי כןתבת מתחת לכל אחת את תפקידה.
מה עושות מיכל וסיון? אני לא מכירה...
(בעצם סיון פורסמה פה נראה לי היא עשתה לך את האתר... נכון???)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
מיכל היא עיתונאית וקופירייטרית, וסיון מפתחת ומקדמת אתרים,
לא עשתה לי עדיין :) אבל ללאה בלוי, נעמה הנקין (את הקורס לטיפוגרפיה), המטריה, ועוד כמה רבים וטובים
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בקטנה, לגרפיקאית שבמטריה, הלוגו עפעס... לא יודע, שלא יעוף ברוח חלילה... הסלוגן לא ממש קריא והייתי חולק עליו - - גג חזק אני בונה מבלוקים ומבטון, לא ממטריה.

בכולופן, הרעיון חזק והלוואי שתצליחו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הרעיון יפה מאד.
משהו בעיצוב פחות משדר לי מקצועי כמו מה שאמור להיות..
מעבר להערה הנכונה שהעירו על הלוגו,
לא י'דעת להסביר לך, אבל אם אני מסתכלת על זה בתור הלקוח שאתם מחפשים,
אותי הרמה העיצובית (אם אפשר לקרוא לזה ככה) לא מספיק שכנעה.

אם את אומרת שאלו 5 בעלות מקצוע הייתי מצפה למשהו "וואו".
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לי ממש הפריע החתימות, הן מידי דומות,
רואים שכולן נעשו באותה מברשת באילוס'
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י פוינט ק גת;1412205:
לי ממש הפריע החתימות, הן מידי דומות,
רואים שכולן נעשו באותה מברשת באילוס'

ממש לא, כל אחת חתמה בכתב ידה וסרקה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
רעיון טוב!!!
אני רואה שנשאר מקום אחד ריק במטריה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י פוינט ק גת;1412205:
לי ממש הפריע החתימות, הן מידי דומות,
רואים שכולן נעשו באותה מברשת באילוס'

לא נכון,,,
רואים שזה כתב יד שונה לחלוטין....
(כגרפולוגית..)
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י userit;1412622:
לא נכון,,,
רואים שזה כתב יד שונה לחלוטין....
(כגרפולוגית..)

נכון ששונה,
אבל עדיין יש יותר ממכנה אחד משותף לכל החתימות,
אולי לכולכן קווי אופי משותפים?:D;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הרעיון יפה מאוד!
לדעתי תשכללי קצת את העיצוב, משהו בו קצת סתמי ומשעמם
סומכת עליך
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הרעיון יותר ממעולה, לקבל את כל החבילה תחת קורת גג אחת, נשמע טוב...
תצליחו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
חיבור מעניין, נראה מבטיח!

לעצם המודעה,
שני דברים שהפריעו לי -
1. היית מצפה שבמודעה הראשונה המבשרת על קיומו של העסק יהיה טאצ' של כל אחת מצלעות העסק.
(המטריה יכולה להגיע כתמונה מהצלמת.)
2. אם אני מבין נכון, רעיון השם - המטריה, הוא לקרוץ לעניין של כל אנשי המקצוע תחת קורת גג אחת
- המטריה, בו בזמן שבפרסומת המטריה בכלל משמשת כרצפה.

על כל מקרה,
שיהיה בהצלחה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י איש תם;1413199:
חיבור מעניין, נראה מבטיח!

לעצם המודעה,
שני דברים שהפריעו לי -
1. היית מצפה שבמודעה הראשונה המבשרת על קיומו של העסק יהיה טאצ' של כל אחת מצלעות העסק.
(המטריה יכולה להגיע כתמונה מהצלמת.)
2. אם אני מבין נכון, רעיון השם - המטריה, הוא לקרוץ לעניין של כל אנשי המקצוע תחת קורת גג אחת
- המטריה, בו בזמן שבפרסומת המטריה בכלל משמשת כרצפה.

על כל מקרה,
שיהיה בהצלחה רבה!

נו עכשיו תור נבחרת הגברים;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
דוקא אהבתי שהמטריה הפוכה זה נותן תחושה של משהו אחר ושונה,
ומשלב לי מסר של הגנה עם הכלה, שהמטריה משמש מעין כלי קיבול, ז"א קולטת אותי על צרכי , מכילה, ומעצבת לי פתרונות..
מה שפחות הבנתי זה הפריטים הרבים שהתעופפו פנימה, כמו הקפה והרכב. שקצת העמיסו לי בעין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
רעיון מעולה, הרבה כישרון במקום אחד...
בהצלחה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה