כללי שיתוף - מיתוג לצלמת עם נישה ייחודית..

  • הוסף לסימניות
  • #21
יפה, וחמוווד!
קו הטקסטורה הצבעונית בכרטיס הקדמי למעלה מיותר בעיני,
במיוחד כשהוא בא על חשבון מיקום הלוגו והפרטים - ששואפים לאמצע - ובמקום זה נדחפים למטה. (ודאי שחסר אויר בקצה התחתון, מתחת לפרטים).
(במבט שני,
כיון שהויז'ואל בלוגו ממוקם בצידי הטקסט - זה יוצר חוסר איזון כשממקמים אותו באמצע. הוא כאילו מיושר לאמצע של הכרטיס, אבל לא נותן תחושה ממורכזת, כיון שמרכז הכובד של הלוגו, שזה הטיפוגרפיה - נדחף הצידה.
לכן הייתי מנסה יישור של כל שאר הפרטים (אולי מחולקים לשורות ולא כגוש אחד) לצד שמאל של הלוגו).
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
וכמה מילים שלי:
עבודה מדהימה, שרית! כיף לעבוד איתך, אמרתי לך פעם?
את מוכשרת בטירוף ומעבר לעיצוב המקסים את יודעת להעביר מסר ויזואלי בצורה יוצאת מהכלל.
אני גאה בתוצאה הזו מאוד מאוד. שתדעי לך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
עבודה יפה, מעבירה היטב את המסר.

הערה קטנה שלי לגבי הפונטים באנגלית -
הפונטים ששמת הם בעצם "ברירת מחדל" של האנגלית, לא חבל?*
יש אתרים להורדת פונטים יפהפיים בחינם, גם לשימוש מסחרי.

בנוסף - כתובת המייל רשומה בפונט הלועזי, אך הספרות 012 מופיעות בפונט העברי.

*הבהרה: התכוונתי לפונטים שמופיעים בגב הכרטיס. הפונט של הלוגו נהדר ומתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
עבודה יפיפה!!
אהבתי יותר את הצבע הסגול בגב הכרטיס, את הפונט של"ילדות-עשרה" כדאי לשנות לפונט שיותר ישתלב, חוץ מזה מקסים!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מענין שרק לי זה הזכיר את השקיות של "ללין"...
איורים חמודים וזורמים.
אהבתי את הרקע הסגול יותר מהורוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י mina;1081372:
עבודה יפה, מעבירה היטב את המסר.

הערה קטנה שלי לגבי הפונטים באנגלית -
הפונטים ששמת הם בעצם "ברירת מחדל" של האנגלית, לא חבל?*
יש אתרים להורדת פונטים יפהפיים בחינם, גם לשימוש מסחרי.

בנוסף - כתובת המייל רשומה בפונט הלועזי, אך הספרות 012 מופיעות בפונט העברי.

*הבהרה: התכוונתי לפונטים שמופיעים בגב הכרטיס. הפונט של הלוגו נהדר ומתאים.

האנגלית נראה כמו MYRIAD PRO. זה לא פונט ברירת מחדל אלא פונט מקצועי וטוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
הרעיון המיתוגי ענק, אהבתי מאוד!
לגבי אפיון קהל המטרה (וזה נכתב רק בגלל שאת מתבססת על אסטרטגיה)
להגדיר קהל מטרה - דתי-חילוני זה מאוד לא מוגדר
וגם בתוך ה"דתי" יש כל כך הרבה אפיונים שונים (מהכרות קרובה ומשפחתית)
שלא לדבר על חילוני

מהעבודה ניכר בהחלט מה האמירה, הלוגו מדבר בעד עצמו, הצבעים, הטקסטורה
ולכרטיס ביקור זה לא ממש קריטי.
אבל שימי לב כשאת מגיעה לקופירייטינג של מודעות או כתיבה לאתר,
שם זה כבר מאוד משפיע באיזו שפה מדברים
(הייתי ממליצה למצוא קופי דת"ל אם אכן הקהל דתי)

לגבי הלוגו - האיור מקסים ומביע מאוד יפה את הסגנון (לא ידעתי שאת גם מאיירת!)
הטיפו' של שורת המיצוב צריכה שיפור

לגבי הכרטיס - הטקסטורה מאחור נפלאה וקיטשית (כלומר - מתאימה בול, זה מיתוג שמחייב קיטש)
הצד הקדמי עמוס מדי, אם תורידי את הפס הצבעוני ותסדרי מחדש זה ינשום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
נכתב ע"י naamah;1081963:
האנגלית נראה כמו MYRIAD PRO. זה לא פונט ברירת מחדל אלא פונט מקצועי וטוב.

את מדברת כנראה על הפונט של הפרטים - האתר והדוא"ל.
כשדיברתי על ברירת מחדל התכוונתי לפונטים שמככבים בגב הכרטיס.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הסגנון נראה לי קצת ילדותי, אבל אינני ילדה-עשרה, לא הייתי ולא אהיה. גם לא מכיר מקרוב. כך שאפשר לסמוך על נעמה ולאה שיודעות שזה מתאים לקהל היעד.

אך עדיין יש בעיה בלוגו. האיור בקצה השמאלי של הלוגו, פוגע קשות בקומפוזיציה. קשה קצת להסביר את זה (בפרט כדובר אידיש) אך אפשר לראות את הבעיה, למשל, בכרטיס הביקור, כשהכל ממורכז ויש תחושה שהלוגו מושך שמאלה. האיור פורץ את גבולות הלוגו, נשאר חלל ריק גם מעל המילים וגם מצידו הימני. הוא תלוי ומרחף.

בבקשה, אני מצפה לתגובה מפותחת האשכול.

אבל אין מה להגיד, שאפו. בעיקר לטקסטורה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה