- הוסף לסימניות
- #21
יפה, וחמוווד!
קו הטקסטורה הצבעונית בכרטיס הקדמי למעלה מיותר בעיני,
במיוחד כשהוא בא על חשבון מיקום הלוגו והפרטים - ששואפים לאמצע - ובמקום זה נדחפים למטה. (ודאי שחסר אויר בקצה התחתון, מתחת לפרטים).
(במבט שני,
כיון שהויז'ואל בלוגו ממוקם בצידי הטקסט - זה יוצר חוסר איזון כשממקמים אותו באמצע. הוא כאילו מיושר לאמצע של הכרטיס, אבל לא נותן תחושה ממורכזת, כיון שמרכז הכובד של הלוגו, שזה הטיפוגרפיה - נדחף הצידה.
לכן הייתי מנסה יישור של כל שאר הפרטים (אולי מחולקים לשורות ולא כגוש אחד) לצד שמאל של הלוגו).
קו הטקסטורה הצבעונית בכרטיס הקדמי למעלה מיותר בעיני,
במיוחד כשהוא בא על חשבון מיקום הלוגו והפרטים - ששואפים לאמצע - ובמקום זה נדחפים למטה. (ודאי שחסר אויר בקצה התחתון, מתחת לפרטים).
(במבט שני,
כיון שהויז'ואל בלוגו ממוקם בצידי הטקסט - זה יוצר חוסר איזון כשממקמים אותו באמצע. הוא כאילו מיושר לאמצע של הכרטיס, אבל לא נותן תחושה ממורכזת, כיון שמרכז הכובד של הלוגו, שזה הטיפוגרפיה - נדחף הצידה.
לכן הייתי מנסה יישור של כל שאר הפרטים (אולי מחולקים לשורות ולא כגוש אחד) לצד שמאל של הלוגו).
הנושאים החמים