שיתוף שיתוף קטן מחתונה שניגנתי

  • הוסף לסימניות
  • #41
עכשיו הורדתי
גם לי הפריע ההתפרעות עם הדיטון(לא רק בווליום), אני חושב שלנגן עם דיטון זה מומחיות בפני עצמה,
אבל חוץ מזה נגינה מטורפת שומעים שליטה על האורגן,
ולא חסר במקצבים כלום (אפי' שאני חסיד של ימאהה),
שפיץ באמת הוריד מהקורג את הסאונד המגעיל.
ממש לא עדיין זה צרוד מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
אני שונא לתרץ, להסביר את עצמי ולהתנצל
אבל הפעם אעשה זאת בלית ברירה ;)
בקשר לדיטון וגם לסאונד ( משום מה אני לא מצליח לצטט הודעות..):
יוסי לייפער זמר ענק, עם טונים מטורפים, הוא שר רוב הזמן על לה - סי - ודו (!)
ולכן לאורך החתונה הייתי צריך כל הזמן לשחק עם הצליל, כי זה היה נשמע או גבוה מדי או נמוך מידי, ולכן זה נשמע אגרסיבי ומלוכלך. אז חוץ מהחוסר מקצועיות שלי עם הדיטון, זה נוסף לחגיגה...
ובאופן כללי הסאונד בהקלטה גרוע מאוד ולא כ"כ משקף את הסאונד של האורגן באמת

תודה לכל המגיבים והמפדבקים ובפרט - המבקרים.
אין לכם מושג כמה אתם מוסיפים לי ועוזרים לי!!!
תודה עצומה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אני שונא לתרץ, להסביר את עצמי ולהתנצל
אבל הפעם אעשה זאת בלית ברירה ;)
בקשר לדיטון וגם לסאונד ( משום מה אני לא מצליח לצטט הודעות..):
יוסי לייפער זמר ענק, עם טונים מטורפים, הוא שר רוב הזמן על לה - סי - ודו (!)
ולכן לאורך החתונה הייתי צריך כל הזמן לשחק עם הצליל, כי זה היה נשמע או גבוה מדי או נמוך מידי, ולכן זה נשמע אגרסיבי ומלוכלך. אז חוץ מהחוסר מקצועיות שלי עם הדיטון, זה נוסף לחגיגה...
ובאופן כללי הסאונד בהקלטה גרוע מאוד ולא כ"כ משקף את הסאונד של האורגן באמת

תודה לכל המגיבים והמפדבקים ובפרט - המבקרים.
אין לכם מושג כמה אתם מוסיפים לי ועוזרים לי!!!
תודה עצומה!!

שפיץ לפני תקופה הוריד את הווליום של כל המקצבים החדשים כדי שיהיה בלאנס כשעוברים מהפריילכים,
אבל הדיטון נשאר על 85, תנסה לשים אותו 76 כזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
שפיץ לפני תקופה הוריד את הווליום של כל המקצבים החדשים כדי שיהיה בלאנס כשעוברים מהפריילכים,
אבל הדיטון נשאר על 85, תנסה לשים אותו 76 כזה.
או שהוא יקנה טיירוס ומוטיף
בשביל הקומה שניה
(התמכרתי לקומה שנייה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
עכשיו הורדתי
גם לי הפריע ההתפרעות עם הדיטון(לא רק בווליום), אני חושב שלנגן עם דיטון זה מומחיות בפני עצמה,
אבל חוץ מזה נגינה מטורפת שומעים שליטה על האורגן,
ולא חסר במקצבים כלום (אפי' שאני חסיד של ימאהה),
שפיץ באמת הוריד מהקורג את הסאונד המגעיל.
הסאונד המ ג ע ....??? לא הגזמת ?נפגעתי בשביל pa4 ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
הסאונד המ ג ע ....??? לא הגזמת ?נפגעתי בשביל pa4 ;)
דבר ראשון לא קוראים לך pa4 והוא לא אח שלך וכו', ואין לך מה להיפגע,
לא התכוונתי שקורג זה מגעיל ח"ו הי"ר,
אלא שיש שם משהו שממש מעצבן אותי בסאונד - ושפיץ התגבר על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
הוא ממש לא התגבר על זה ידידי
קורג ישאר קורג נקודה.......
אממה אני ספציפית מחזיק קורג 4 וגנוס (שעכשיו הולך להתחלף לטיירוס 5 קצר )
והקורג למה שקשור לליב מספ אחת
ולכל השאר היינו קטרון מוטיף ודאנסים יש לי את הימאה היקרה
עם סט שלי ושל מורדכע רוזנפלד ושל יוחנן אורי
אגב אפילו שייע פרידמן המתכנת מספ 1 בקורג
מחזיק טיירוס בשביל הקטרון והמוטיף
ורק בדאנסים הוא משתמש בקורג


דבר ראשון לא קוראים לך pa4 והוא לא אח שלך וכו', ואין לך מה להיפגע,
לא התכוונתי שקורג זה מגעיל ח"ו הי"ר,
אלא שיש שם משהו שממש מעצבן אותי בסאונד - ושפיץ התגבר על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
הוא ממש לא התגבר על זה ידידי
קורג ישאר קורג נקודה.......
אממה אני ספציפית מחזיק קורג 4 וגנוס (שעכשיו הולך להתחלף לטיירוס 5 קצר )
והקורג למה שקשור לליב מספ אחת
ולכל השאר היינו קטרון מוטיף ודאנסים יש לי את הימאה היקרה
עם סט שלי ושל מורדכע רוזנפלד ושל יוחנן אורי
אגב אפילו שייע פרידמן המתכנת מספ 1 בקורג
מחזיק טיירוס בשביל הקטרון והמוטיף
ורק בדאנסים הוא משתמש בקורג
אני לא יודע מאיפה את לוקח את הדברים האלו, דווקא מוטיף ישלו אחד על אחד והוא משתמש בעיקר בקורג. ואגב הוא שלח לי עדכון של הקטרון בדאנס מטורף אחד על אחד, [אולי אני יעלה הקלטה בהמשך], וגם חלק מהפריילך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אני לא יודע מאיפה את לוקח את הדברים האלו, דווקא מוטיף ישלו אחד על אחד והוא משתמש בעיקר בקורג. ואגב הוא שלח לי עדכון של הקטרון בדאנס מטורף אחד על אחד, [אולי אני יעלה הקלטה בהמשך], וגם חלק מהפריילך.
שמעתי את זה כבר
אבל עדיין יש לזה את הפלסטיק של הקורג
אגב ששיע יעבור לטיירוס לתכנת
אתה עובר גם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אני לא יודע מאיפה את לוקח את הדברים האלו, דווקא מוטיף ישלו אחד על אחד והוא משתמש בעיקר בקורג. ואגב הוא שלח לי עדכון של הקטרון בדאנס מטורף אחד על אחד, [אולי אני יעלה הקלטה בהמשך], וגם חלק מהפריילך.
אמת ויציב:
שייע עצמו אמר לי שהוא באירועים משתמש רק כ20% בטיירוס, כל השאר בקורג...
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אני לא יודע מאיפה את לוקח את הדברים האלו, דווקא מוטיף ישלו אחד על אחד והוא משתמש בעיקר בקורג. ואגב הוא שלח לי עדכון של הקטרון בדאנס מטורף אחד על אחד, [אולי אני יעלה הקלטה בהמשך], וגם חלק מהפריילך.
אמת ויציב:
שייע עצמו אמר לי שהוא באירועים משתמש רק כ20% בטיירוס, כל השאר בקורג...
בהחלט!
חסיד של קורג לא כזה מהר עובר לימהאה,
זה יותר פוזה מאשר צורך,
(בקטע טוב כמובן).
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
אמרת אותי
וההבנה שהתחדשה לי מאז 'הקלידנים' - שגם פוזה זה צורך....

אם אתה רוצה להרויח כסף, אז פוזה זה הכי חשוב, (עיין ערך יוסי שטענדיג שבבילדאפ הוא לוחץ במהירות על הקלידים למרות שהוא לא עושה שם כלום)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה