כללי שיתוף - קמפיין חדש, כיף גדול :)

  • הוסף לסימניות
  • #1
היום המודעה הראשונה ירדה לדפוס ואני יכולה סוף סוף לשתף.
עבודה צבעונית כיפית ורטובה, עם בועות מים והרבה חוויה!
שיתוף פעולה מקסים עם האסטרטגית המוכשרת רחל טרייסמן,
ויוצרת הדמותג המתוק שלנו - איריס אוגלי.

לצפייה בעבודות נוספות היכנסו לבלוג שלי: http://parpar-studio.blogspot.co.il/


תהנו! :)
 

קבצים מצורפים

  • oraljet משפחה 10-6-13-01.jpg
    KB 713.4 · צפיות: 42
  • הוסף לסימניות
  • #2
וואו שרית,
התאפקתי מלשאול :cool:,

מקסים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
תתחדשי על הבלוג, מקסים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
המודעה מעוצבת היטב. כרגיל.

אבל...
נשים את העיצוב בצד ונתמקד בפלנינג.

לקח לי כמה דקות להבין במה מדובר ותתפלאי עדיין לא ממש הבנתי.
בשניה הראשונה חשבתי שמדובר בחברת אינסטלצייה.
אחרי זה הבנתי שזה קשור לשיניים אבל עדיין לא הבנתי באיזה הקשר,
חשבתי אולי טיפול שיניים ואז ראיתי בצד שמאל 'ערכה ליחיד',
אז פניתי ימינה וראיתי שמדובר בסילון מים.

סילון מים, הבנתי...
אז זהו שלא.

גיגלתי קצת ורק אז הבנתי במה מדובר.

לדעתי מדובר במוצר עדיין לא מספיק מוכר כדי להמר על סלוגן כמו "במחיר סתימה וחצי",
ולהשתמש עם ויז'ואל הומוריסטי.

הייתי הולך על ויז'ואל פשוט - תמונה של המוצר.
וחושב על סלוגן פשוט, מובן וקולע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
התמונה בצד שמאל מסבירה די ברור. לי, בכל אופן.
אפשר להוציא לו סילון מהעין כדי להסביר באופן סופי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מסכימה לגמרי עם מה ששמואל כתב.
העיצוב מקסים, מקצועי. כיף להסתכל על המודעה.
אבל גם לי לקח כמה שניות להבין שלא מדובר באינסטלציה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
המודעה יפה מאד!
אבל לא משדרת באמת מה שאמור להתפרסם
גם לי לקח דקה כדי להבין מה בעצם רוצים למכור...
בהצלחה.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
מיד הבנתי שזה מתזית שיניים, לפי השורה הצבעונית של הראשים בצד שמאל,
אולי כי אני מכירה מוצר דומה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
עיצוב מהממממם, אבל גם אני התעמקתי דקה וחצי ועדיין לא הבנתי מה זה בדיוק...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
האמת שרק אחרי שהסתכלתי 3 פעמים ולא מצאתי כתובת הבנתי שמדובר בסילונית ולא בפרסומת למרפאת שיניים. כדאי, לדעתי להדגיש זאת יותר.
בגדול מודעה יפה ומושכת, צבעים עליזים, מעוצבת טוב.
תחשבי על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י CSDesign;1027144:
האמת שרק אחרי שהסתכלתי 3 פעמים ולא מצאתי כתובת הבנתי שמדובר בסילונית ולא בפרסומת למרפאת שיניים. כדאי, לדעתי להדגיש זאת יותר.
בגדול מודעה יפה ומושכת, צבעים עליזים, מעוצבת טוב.
תחשבי על זה.

זה לא סילונית. אלא מוצר הרבה יותר טוב ממנו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מה אתם חושבים שצריך לעשות כדי שיהיה יותר ברור? התמונה של המוצר בחלקו העליון של העמוד לא מספיק ברורה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הבנתי מיד מה המוצר (אולי כי אני מכירה את הסילונית? נראה לי שכל אחד מכיר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י sarit_f;1027146:
מה אתם חושבים שצריך לעשות כדי שיהיה יותר ברור? התמונה של המוצר בחלקו העליון של העמוד לא מספיק ברורה?

אולי בגלל הסלוגן "במחיר סתימה וחצי", מצלצל ישר רופא שיניים, אבל אחרי שמתעמקים חצי דקה מבינים מיד במה מדובר.
(ובמחשבה שניה, אולי זה אפילו משכנע יותר...)
באמת מודעה מקסימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י sarit_f;1027146:
מה אתם חושבים שצריך לעשות כדי שיהיה יותר ברור?

אני לומד קורס פרסום למעצבים בפרוג בדיוק מהסיבה הזאת.
עיצוב יש לי אבל מה עם פלנינג, אסטרטגיה קריאייטיב וכו'?

וזאת הסיבה אגב שהגבתי כך כי מבחינת פרסום יש כאן פספוס גדול.

אני עדיין לא מספיק משושפשף כדי לענות על השאלה.
כן הייתי חושב ללכת על קו הרבה יותר פשוט, לצורך העניין סוג של הודעה תדמיתית.
נניח הכתבות האלו שכתוב עליהם למעלה 'מודעה פרסומית'.

לדעתי, תתיעצי עם פרסומאי שייעץ לך בתור עזרה ואם לא יעלה בידיך, כדאי לבקש תקציב נוסף עבור פלנינג ולשלם למישהו מקצועי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י שמואל בזנסון;1027152:
אני לומד קורס פרסום למעצבים בפרוג בדיוק מהסיבה הזאת.
עיצוב יש לי אבל מה עם פלנינג, אסטרטגיה קריאייטיב וכו'?

וזאת הסיבה אגב שהגבתי כך כי מבחינת פרסום יש כאן פספוס גדול.

אני עדיין לא מספיק משושפשף כדי לענות על השאלה.
כן הייתי חושב ללכת על קו הרבה יותר פשוט, לצורך העניין סוג של הודעה תדמיתית.
נניח הכתבות האלו שכתוב עליהם למעלה 'מודעה פרסומית'.

לדעתי, תתיעצי עם פרסומאי שייעץ לך בתור עזרה ואם לא יעלה בידיך, כדאי לבקש תקציב נוסף עבור פלנינג ולשלם למישהו מקצועי.

לא קראת את מה שכתבתי, וחבל.
את העבודה הזו עשתה פלנרית גדולה ומקצועית, רחל טרייסמן, כמו שציינתי.
שהיא מבינה בזה יותר ממני וממך...

(חוץ מהפרסום יהיו בעיתונים גם יח"צ, כתבות וראיון עם בעלי העסק.. דונט וורי!)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לדעתי, תגדילי את המשפט "עם אורלג'ט, המתז...." פשוט שיתפוס את העין מיד בלי שיצטרכו לחפש...
המון הצלחות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י sarit_f;1027155:
לא קראת את מה שכתבתי, וחבל.
את העבודה הזו עשתה פלנרית גדולה ומקצועית, רחל טרייסמן, כמו שציינתי.
שהיא מבינה בזה יותר ממני וממך...

(חוץ מהפרסום יהיו בעיתונים גם יח"צ, כתבות וראיון עם בעלי העסק.. דונט וורי!)

סורי, לא קראתי באמת.

אם יש כאן פלנרית מקצועית בסיפור זה מצוין,
אינני יכול לחלוק עליה באופן מקצועי.
אבל עדיין, כאזרח נניח שלא מבין בפרסום, אני חש כאן פספוס במסר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה