כללי שיתוף - קמפיין חדש, כיף גדול :)

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י שמואל בזנסון;1027152:
אני לומד קורס פרסום למעצבים בפרוג בדיוק מהסיבה הזאת.
עיצוב יש לי אבל מה עם פלנינג, אסטרטגיה קריאייטיב וכו'?

וזאת הסיבה אגב שהגבתי כך כי מבחינת פרסום יש כאן פספוס גדול.

אני עדיין לא מספיק משושפשף כדי לענות על השאלה.
כן הייתי חושב ללכת על קו הרבה יותר פשוט, לצורך העניין סוג של הודעה תדמיתית.
נניח הכתבות האלו שכתוב עליהם למעלה 'מודעה פרסומית'.

לדעתי, תתיעצי עם פרסומאי שייעץ לך בתור עזרה ואם לא יעלה בידיך, כדאי לבקש תקציב נוסף עבור פלנינג ולשלם למישהו מקצועי.

הפלנינג מעולה, וחכם ואני כבר הרבה אחרי סיום לימודי הפרסום. מביא לתובנה ומניע לפעולה.
שימו לב גרפיקאים, נראה שאתם בוחנים את המודעה מהצד העיצובי שלה ומנסים להבין על מה היא מדברת מהויזואל.
אז אנא תקראו מה שכתוב, תחשבו רגע והכל יהיה ברור.
נראה לי שזה מה שהאזרחים הפשוטים עושים ולכן מאד חשוב פלנינג וקופי טובים.
כאן רחל הבריקה ומי שמתבונן קולט, מבין ומשתכנע!
יתכן שמי שבכלל לא מכיר את המכשיר כדוגמת מתזית (וזה די מוזר כי זה מאד מוכר...) לא מצליח לקלוט מיד מה קורה פה. אבל שוב, כנראה אין הרבה כאלו.
שרית תנוח דעתך...
אם בכל אופן צריך משהו אולי באמת להגדיל את המכשיר טיפה.
מבחינה פרסומית עבודה מצוינת, ( לא שרחל זקוקה לאישורים...)
ואת העיצוב של שרית אנחנו כבר מכירים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אני השתכנעתי מהפרסומת.
כל שנותר הוא לשכנע את שר האוצר של המשפחה.
יופי של עבודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
נראה מקסים!!
אבל האמת גם אני לא הבנתי במה מדובר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
עיצוב יפה ביותר,

צריך להתעמק באותיות הקטנות כדי להבין במה מדובר,

לא ברור במה המוצר עולה על ה"סילונית" המקורית?

ולמה הדמותג בעל עיין אחת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
מודעה מקסימה, כיף שלא נותנים מסר בכפית.

אם רחל בתמונה , זה בטוח האסטרטגיה הכי קולעת והכי מקצועית!
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
לצערי, גם לי לקח שתי דקות להבין. וחבל.
לא משנה מי עומד מאחורי זה. אם שומעים מכולם את אותה דעה. על הבעייתיות בקליטת המסר של המודעה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
מתגובות כאן ניתן ללמוד על הפרסומות שאנחנו רגילים לראות, שטוחות, מכניסות את המסר לגרון.
אני נהנית לראות מודעות שהן טיפה יותר מתוחכמות. הקליק הזה בשניה שקולטים את המסר נחמד למי שקורא את המודעה. ועוד יותר, השניות שלוקח ל"מתקשים" לפתור את "החידה" רק תורמות למוצר.
תשאלו כל פרסומאי מתחיל מה השאיפה שלו...
אה , ואני לוקחת אחוזים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
נכתב ע"י קופית;1027293:
אם רחל בתמונה , זה בטוח האסטרטגיה הכי קולעת והכי מקצועית!

כדי לומר את זה לומדים קופירייטינג ?????!!!!!!?????!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
דבר ראשון מי אמר שלמדתי קופייריטינג.
ודבר שני גם אם למדתי אזעשיתי את זה רק כדי להחמיא למשהיא נורא מוכשרת , מה יש
לא הבנתי?
מאחר ולא הוצגה כאן האסטרטגיה שעומדת מאחורי הקמפיין מספיק לראות את השם שעשה את זה ולהבין שזה הכי טוב שיכול להיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נכתב ע"י Shaniart;1027274:
עיצוב יפה ביותר,

צריך להתעמק באותיות הקטנות כדי להבין במה מדובר,

לא ברור במה המוצר עולה על ה"סילונית" המקורית?

ולמה הדמותג בעל עיין אחת?

היתרונות שלו על פני הסילונית כתובות ממש באייקונים.
החיסרון הכי גדול של הסילונית זה שהוא כואב, לא נח וגורם לדימום ( - מה שגם מונע שימוש בשבת)
האורלג'ט לא כואב, הוא כיפי וידידותי. היחיד עם אישור של הFDA. ואישור לשימוש בשבת.
וזה חלק מהיתרונות שלו על פני המתחרה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
מודעה אלופה!!!!
עצם העובדה שראינו את המודעה,
עיינו בה וניסינו להבין במה מדובר
ולא המשכנו הלאה לפוסט הבא,
כבר נותן לבעלי המקצוע שעמדו מאחור צל"ש.

ואני מצטרפת להערצה לגב' טרייסמן
מי שראה איך היא עובדת יבין מיד למה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
נכתב ע"י קופית;1027348:
דבר ראשון מי אמר שלמדתי קופייריטינג.
ודבר שני גם אם למדתי אזעשיתי את זה רק כדי להחמיא למשהיא נורא מוכשרת , מה יש
לא הבנתי?
מאחר ולא הוצגה כאן האסטרטגיה שעומדת מאחורי הקמפיין מספיק לראות את השם שעשה את זה ולהבין שזה הכי טוב שיכול להיות.

אין בעיה להחמיא,

רק קצת מוזר לי שכמה וכמה קופירייטרים באשכול זה הביעו את דעתם המקצועית שזה טוב, ומשכנע, ומצויין, בגלל..... שמי שעשה את זה קוראים לו כך וכך

ונשאלת השאלה: האם זה נקרא אצלכם לחשוב מחוץ לקופסא?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
נכתב ע"י קליגרף B;1027413:
אין בעיה להחמיא,

רק קצת מוזר לי שכמה וכמה קופירייטרים באשכול זה הביעו את דעתם המקצועית שזה טוב, ומשכנע, ומצויין, בגלל..... שמי שעשה את זה קוראים לו כך וכך

ונשאלת השאלה: האם זה נקרא אצלכם לחשוב מחוץ לקופסא?!

זה נקרא מותג.
ומהכירות אישית, הפעם מדובר על מותג עם אבא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
נכתב ע"י קליגרף B;1027413:
אין בעיה להחמיא,

רק קצת מוזר לי שכמה וכמה קופירייטרים באשכול זה הביעו את דעתם המקצועית שזה טוב, ומשכנע, ומצויין, בגלל..... שמי שעשה את זה קוראים לו כך וכך

ונשאלת השאלה: האם זה נקרא אצלכם לחשוב מחוץ לקופסא?!
צודק.
גם בעיני תמוה ביותר...
--------------------


לאחר עיון בכל התגובות עד כאן-
עלו במוחי מספר הרהורים:

--אם קהל היעד של המודעה הינו קופירייטרים ואסטרטגים-- גדולי העם- המטרה הושגה- ומגיע צל"ש.
[אולי רק כדאי להוסיף בגדול "תשאלו את רחלי..." או "מילה של רחלי"...]:eek:

--אם קהל היעד הינו- אנשים "פשוטי העם", אשר טרם ירדו לעומקו של יוד, ואין להם יד או רגל בנבכי תורת הסוד.. נראה לי שהתפספס- למרות העיצוב היפה והנקי והמקסים [שאפו לאיריס ולפותחת האשכול].- אבל הותיר סימני שאלה רבים. נותר כאן כתב חידה, אשר לא לו הפתרונים.
בדור האיסטנט- לא בטוח שכדאי לסקרן יותר מדי- אנשים עייפים, ממהרים, ברור שכדאי לתת וליצור גירוי- ואדרבה- אפילו זה יותר מושך, אבל בגלל שאנחנו בדור של "כאן ועכשיו", אין לאנשים סבלנות לחפור יותר מדי אם לא קלטו והבינו ברגע השני...

--אם המטרה הייתה רק לסקרן או לגרות- זה כבר משהו אחר... אז אין צורך להוסיף את הטקסט עם ההסבר- אלא לשמור זאת בהודעה נפרדת מאוחרת יותר.

----------
בקיצור- "תהיה חכם- רק אל תשכח לדבר בשפה שלי..."
אתם מכירים את האנשים שכותבים בשפה כזו גבוהה עם המון מילים גבוהות ולועזיות שרק קהל יעד מאווווד מצומצם נהנה ממנה ומבין בלי לרוץ בכל רגע לתרגם - ובסופו של דבר להתייאש...

פרסום טוב יכול למשוך מישהו שזקוק למידע שבפרסום- אבל לפני שהוא מתחיל להתעמק- כדאי שידע מראש שאכן שווה לו להתאמץ או להתחיל להתעמק.

אני מנסה להסביר את כוונתי:
קחו למשל אדם שרואה קשקוש וגיבובי צורות שנראות חסרי פשר.. כמו הספרים עם ה"תמונה טמונה"... למה שיתחשק לו להתעמק בקשקוש אם לא ידע שזה אכן כדאי לו?!
אם הוא לא ידע שמסתתר שם משהו שבאמת מעניין עבורו- למה שיחפור לעומק ויאמץ את עיניו?!
אם הוא ידע שיש מטרה מול עיניו- רק אז יהיה שווה לו להתאמץ כדי להבין את פשר הקשקוש ומה שעומד מאחוריו.

טוב, סליחה על אורך המגילה.
לא בכוונה...:)
זה כנראה בגלל השעה.
מקווה שהובנתי...

ולא התכוונתי לקטול אף אחד כאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
על זה נאמר "אל תהיה חכם תהיה צודק"
כין אין הרבה אנשים שאוהבים חידות בפרסום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
חברה, הגזמתם!!
אין פה שום חידה.
יש תמונה של המוצר בגדול וצבעוני. יש טקסט והכל ברור
הרבה אנשים מכירים את המתחרה, ככה שמבינים מיד
ומי שלא, לא נורא. יקרא את האותיות הקטנות

תודה על הפרגון
לילה טוב
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
נכתב ע"י sarit_f;1027459:
חברה, הגזמתם!!
אין פה שום חידה.
יש תמונה של המוצר בגדול וצבעוני. יש טקסט והכל ברור
הרבה אנשים מכירים את המתחרה, ככה שמבינים מיד
ומי שלא, לא נורא. יקרא את האותיות הקטנות

תודה על הפרגון
לילה טוב

תגובה לא מכובדת, בוודאי שלא מפותחת האשכול שפירסמה את המודעה תחת הכותרת 'דיון' שמזמינה לכאורה את דעות הגולשים בפורום.
אם חפצה פותחת האשכול רק במחמאות ובמחיאות כפיים, תציין נא זאת בפירוש בהודעת הפתיחה.
תגובה כמו 'מי שלא הבין מיד, לא נורא, שיקרא את האותיות הקטנות', לאחר תגובות רבות של גולשים תמימים שמעידים שהתקשו להבין על מה מדובר במודעה, לא נשמעת טוב.

והפתיחה הזו לא קשורה לעצם התגובה שהחלטתי לכתוב מיד כשראיתי את המודעה בעמוד הראשון של האשכול.

פשוט וואו! מודעה כ"כ יפה ומרעננת, עיצוב מדליק שיושב בדיוק מדויק על המוצר, על ההרגשה של שיניים נקיות ורעננות ומשתלב יופי טופי עם תקופת הקיץ הנוכחית. כבר מזמן מודעה לא גרמה לי להתחבר אליה מיד ברגע הראשון.

רק שאני, בדיוק כמו רוב הנחשפים למודעה, התקשיתי מיד להבין במה מדובר, והייתי צריך להוריד את המודעה ולהגדיל, ולחפש את האותיות הקטנות, עד שמצאתי.
ואני מצטער להודיע לך, שסביר להניח שהרבה מאלו שיראו את המודעה לא יעשו את המאמץ הזה, לא מסיבה אישית חלילה, רק מאותה סיבה שהם לא עושים זאת למאות מודעות אחרות שהם רואים כל יום. מה שמובן להם מיד, זורם, ומה שלא, הם כבר הספיקו לשכוח ולעבור למודעה משמאל.

ואם כבר, הטקסט בגדול, ממש מצוין וחותך, ומעביר את המסר יופי וחד, אבל טיפה אפשר לשייף. כמו למשל, ה'עם' בתחילת הטקסט - מיותר, (ברגע הראשון חשבתי שזה חלק משם המוצר), ולמשל המילה 'שמאפשר' עם הנקודתיים.

(אני לא רואה את הצורך, מיד במודעת ההיכרות עם המותג, לצאת עם כותרת מחוכמת ועם דמות, כאשר המוצר אינו מוכר עדיין כלל. אבל מי אני וכו')
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מענין לשמוע- יש מישהו שלא מכיר את המתזית הרגילה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
מוכשרת!!!
מקצועי
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אולי רחל תעלה לכאן פוסט להסבר התהליך?
זה יהיה פצצה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה