עזרה שכוייח... שההגה בידיים של אגד

  • הוסף לסימניות
  • #1
המתנתי שמישהו ירים את הנושא, וזה לא קרה.
לא יודע מה אתכם, אבל אותי באופן אישי,
מאוד מאוד מקוממת ומכעיסה,
הפרסומת של אגד
"שכוייח שלא שכחת לתקף".
כנראה מישהו שם לא לומד מטעויות.
בעיניים שלהם אנחנו חבורת גנבים שלא מתקפים.
אז בפעם שעברה הם דברו על כך באופן ישיר ונכוו ברותחין,
והפעם הם חשבו לתקן את הטעות,
אבל חלילה הם לא ישנו את דעתם החרדים הם הרי גנבים,
רק הוסיפו עוד דעה קדומה - החרדים גם טפשים...
הם לא ישימו לב מה אנחנו באמת חושבים עליהם,
אנחנו רק מודים להם שהם לא גונבים...
שכוייח !
תגידו,
מישהו היה מעיז להעלות כזאת פרסומת במגזר אחר במדינה.
ועוד לנו, שנזהרים כ"כ בדיני ממונות.
לא הגיע הזמן שיתנו לנו יחס טוב והוגן.
לא הגיע הזמן שאנחנו נדרוש ונקבל את מה שמגיע לנו.
ואולי באמת הגיע הזמן שההגה כבר לא יהיה בידים של אגד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הכי מקומם זה שעשו את הציבור גם סנילי...
לא זכור לי שבעידן הכרטיסיות והרבקוים הרגילים האוטובוסים דייקו בדייקנות שוויצרית
כאילו אומרים לנו לא תיקפת? אשמתך,עכשיו האוטובוס לא יגיע ....
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
פעם כשחברת 'קווים' פריסמה בעיתונים הפנימיים משהו מעין זה כאילו כל החרדים גנבים- לא זוכרת את הנוסח
שלחתי מייל נזעם לחברה והם ענו לי- שהפירסום הוא בעידוד רבני העיר. אז קיבלתי את העובדא ושתקתי
עם הזמן אני חושבת שהם רימו אותי... אבל ככה הם השתיקו אותי. ומי יודע אולי גם את הרבנים הם השתיקו בשיטה הזו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני לא חושבת שהם חושבים שאנחנו גנבים...
אני נוסעת כל יום בירושלים לשכונה חילונית ואת מי שתופסים שלא ניקב זה צעירים שאינם חובשי כיפה..
פעם אחר פעם..
הם משקיעים בפרסום ולא בפקחים..
זה עדיף מאשר מה שהולך ברכת הקלה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
המתנתי שמישהו ירים את הנושא, וזה לא קרה.
לא יודע מה אתכם, אבל אותי באופן אישי,
מאוד מאוד מקוממת ומכעיסה,
הפרסומת של אגד
"שכוייח שלא שכחת לתקף".
כנראה מישהו שם לא לומד מטעויות.
בעיניים שלהם אנחנו חבורת גנבים שלא מתקפים.
אז בפעם שעברה הם דברו על כך באופן ישיר ונכוו ברותחין,
והפעם הם חשבו לתקן את הטעות,
אבל חלילה הם לא ישנו את דעתם החרדים הם הרי גנבים,
רק הוסיפו עוד דעה קדומה - החרדים גם טפשים...
הם לא ישימו לב מה אנחנו באמת חושבים עליהם,
אנחנו רק מודים להם שהם לא גונבים...
שכוייח !
תגידו,
מישהו היה מעיז להעלות כזאת פרסומת במגזר אחר במדינה.
ועוד לנו, שנזהרים כ"כ בדיני ממונות.
לא הגיע הזמן שיתנו לנו יחס טוב והוגן.
לא הגיע הזמן שאנחנו נדרוש ונקבל את מה שמגיע לנו.
ואולי באמת הגיע הזמן שההגה כבר לא יהיה בידים של אגד.
הכל נכון, אבל מי שבאמת מטומטם גדול, זה העיתונים שתמורת בצע כסף מוכנים להכניס כאלו מודעות, אם הם מכניסים, אז א"א להתלונן על אגד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
בניגוד לפעם הקודמת הפרסום לא הכעיס אותי. התיקוף שונה מתשלום מכיון שיש לתקף גם חופשי חודשי, ועלולים בהחלט לשכוח או לזלזל בכך. גם סוג הנזק באי תיקוף שונה מאי תשלום.
לא שילמת - אגד הפסידה כמה שקלים (הפרסום עולה יותר) והאשמה כזאת מוציאה אותך גנב. מקומם ביותר לאדם ישר.
לא תיקפת - הנתונים השתבשו... אבל פרסום כזה אינו מאשים בגנבה, ועל כן לדעתי אינו מכעיס.
מה שכן, האסוציאציה של הפרסום הקודם גורם גם לקמפיין הנוכחי להתפס כמאשים, אף על פי שהוא מתון בהרבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
המתנתי שמישהו ירים את הנושא, וזה לא קרה.
לא יודע מה אתכם, אבל אותי באופן אישי,
מאוד מאוד מקוממת ומכעיסה,
הפרסומת של אגד
"שכוייח שלא שכחת לתקף".
כנראה מישהו שם לא לומד מטעויות.
בעיניים שלהם אנחנו חבורת גנבים שלא מתקפים.
אז בפעם שעברה הם דברו על כך באופן ישיר ונכוו ברותחין,
והפעם הם חשבו לתקן את הטעות,
אבל חלילה הם לא ישנו את דעתם החרדים הם הרי גנבים,
רק הוסיפו עוד דעה קדומה - החרדים גם טפשים...
הם לא ישימו לב מה אנחנו באמת חושבים עליהם,
אנחנו רק מודים להם שהם לא גונבים...
שכוייח !
תגידו,
מישהו היה מעיז להעלות כזאת פרסומת במגזר אחר במדינה.
ועוד לנו, שנזהרים כ"כ בדיני ממונות.
לא הגיע הזמן שיתנו לנו יחס טוב והוגן.
לא הגיע הזמן שאנחנו נדרוש ונקבל את מה שמגיע לנו.
ואולי באמת הגיע הזמן שההגה כבר לא יהיה בידים של אגד.
שכויח שלא שכחתם לתקוף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הכל נכון, אבל מי שבאמת מטומטם גדול, זה העיתונים שתמורת בצע כסף מוכנים להכניס כאלו מודעות, אם הם מכניסים, אז א"א להתלונן על אגד...
זה באמת מקומם שאפילו העיתונים הטובים נפלו בפח.
וגם, כל אנשי הפרסום שהציעו את ההצעה המטופשת הזאת,
הם הרי אנשים משלנו,
מה חשבתם לעצמכם.
כנראה גם הם נגועים בדעות קדומות על חרדיים,
לצערי, זה מלמד אותנו משהו לא טוב על חלק מתוכנו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני חושבת שזה פרסומת מזלזלת מאד בציבור החרדי כאלו הוא גנב ולא משלם כסף
בעלות של הפרסומת יכלו לשלוח לציבור אוטובוסים נוספים
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
upload_2018-10-7_12-32-22.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הלואי וזה היה קורה , מה עושות חברות הפרסום בשביל כסף מוכנות לפרסם הכול גם דברי שקר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה