שכחו את הילד שלי!

  • פותח הנושא ts4
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #41
ודאי שהם מודעים.

הילד היה צריך טיפול קל, הוא היה מיובש. וכן תמיכה רגשית. זה לגמרי לגמרי לא פשוט.
רק מלראות איך הוצאנו אותו, מבולבל, אדום לגמרי, נוטף זיעה, רטוב כולו (חשבת על זה שלא היה לו שירותים במשך 4+ שעות?) אני עצמי הייתי צריכה זמן להתאושש, אז הילד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י mali;1472131:
ודאי שהם מודעים.

הילד היה צריך טיפול קל, הוא היה מיובש. וכן תמיכה רגשית. זה לגמרי לגמרי לא פשוט.
רק מלראות איך הוצאנו אותו, מבולבל, אדום לגמרי, נוטף זיעה, רטוב כולו (חשבת על זה שלא היה לו שירותים במשך 4+ שעות?) אני עצמי הייתי צריכה זמן להתאושש, אז הילד...

Mali
חבל שאי אפשר לצלצל לך
צל"ש על התושיה ומהירות המחשבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
תודה.

אבל זה היה חסד ה'. במקרים כאלו (וכמובן לא רק) אנחנו מרגישים היטב איך מנהלים אותנו מלמעלה.


ואגב, כבר אמרו לי שא"א לצלצל לי. איך הופכים את האופציה הזו למעשית? ומה זה נותן לי, פירגונים? :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
נכתב ע"י mali;1472109:
אני הייתי עדה למקרה כזה, שהסתיים בנס!!
יצאתי להתאוורר כמה דקות מהעבודה ברחבת החניה עמד טנדר פרטי, פתאום אני רואה תנועה בתוכו. אני מתקרבת וקוראת לעובדת שניה, יש שם ילד כבן 5 שנראה לא טוב ניסינו לסמן לו שיפתח חלון, ובינתיים אני שהכרתי את הנהג דהרתי לבנין ממול, קיפצתי 4 קומות (שבחיים לא הייתי מאמינה על עצמי אז.. פשוט ידעתי שזה יילך יותר מהר משאקרא לעזרה) חבטתי בדלת ביתו עד שהוא פתח מסדר את שערו מהשינה, ואני צועקת לו רועדת יש ילד באוטו שלך למטה, ורצתי בחזרה.
הוא רץ אחרי במדרגות וצועק אני מקווה שלא הזמנת משטרה, כבר פעם שניה שזה קורה לי...
נראה לי כל מילה מיותרת. הצטערתי שלא קראתי למשטרה.




הזהרתי את הנהלת החיידר שזו כבר פעם שניה שלו, הם עשו מה שעשו והוא היום נהג מונית.

ולידע: הילד נסע עם אח גדול כבן 10 !

הנהג לא סורק את הרכב אחרי שמסיים???
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
ביטוח

למישהו יש מידע, האם מבחינה חוקית נהג הסעות ילדים חייב לבטח את הילדים בהסעה? (גם הסעה פרטית שלא מטעם העירייה וכדו')

ואם הוא לא מבטח וקורה ח"ו משהו לאחד הילדים, האם זאת רק בעיה שלו, או שגם ההורה בבעיה, כגון, שאין לו אפשרות לתבוע את הנהג וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אם הנהג הוא חאפר, ולא רשום באופן חוקי זה בעצם בדיוק כמו ששכן שלך יקח את הילד בתור טובה אישית.
הוא יכול בהחלט להסתבך עם החוק ובהחלט ניתן לתבוע אותו.
אם החוק יגלה שבנוסף הוא עושה את ההסעות כפרנסה (לא חוקית, ללא ביטוח וללא בטיחות) - הוא עוד יותר יסתבך.
לא יודעת לגבי אחריות הורית במקרה כזה מבחינת החוק אבל -
שח"ו לעולם תצטרכו לסוגיה כזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
זה יכול לקרות גם למשפחה ברוכת ילדים ואפילו בנסיעה עם 3 ילדים באוטו עלולים לשכוח אחד שנרדם.
וכמו שלא עלה על הדעת של אף אחד שבכל נסיעה עם הילדים שלו הוא יקח מלווה, כך הדרישה להוסיף מלווה להסעות איננה רלוונטית.
במיוחד שאם דורשים מהנהג שיקח מלווה, מחיר ההסעה יעלה בהתאם גם על המקום שנתפס על ידי המלווה וגם המשכורת של המלווה.
מה הפתרון ?
1. קודם כל, לצעוק ולהתריע ולהכניס את זה לאנשים לראש ! חובה לבדוק את הרכב לאחר עצירה.
2. פיתוח מערכות טכנולוגיות להתראה. (ללא צורך בהחזקת אייפון..)
3. שימת לב של ההורים ושל הגננות/המורות/הרעבעס על ההגעה/אי ההגעה של תלמיד.
4. שמירת מספר פלאפון זמין של נהג ההסעות.
5. חזרה לסעיף 1 - תזכורות ודיבורים והתרעות עם מנהלי המוסדות ועם נהגי ההסעות ועם כל ההורים שיש להם רכבים.
וה' יהיה בעזרינו שלא נדע שוד ושבר.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה לכולם.
אשמח בבקשה לעזרתכם.
ברוך השם אנחנו הגענו לשלב שצריכים להכניס את הבת הבכורה שלנו לסמינר.

אנחנו ממש בבלבול ולא ממש יודעים מה לעשות.
מצד אחד אנחנו מאוד מרגישים שהבת שלנו יכולה להכנס לסמינרים הטובים בירושלים .
(היא התקבלה לישן )
היא ילדה מצוינת בצד הלימודי .
התעודה שלה הכל טוב מאוד בכל המקצועות.
האנגלית שלה ברמה גבוה יחסית לחברות שלה בחשבון כנל ממש מצוינת ברוך השם בכל ההקבצות היא א ברוך השם באמת מצוינת .

כמובן שיראת שמים ודעת תורה אצלינו בבית זה הבסיס להכל .

אז איפה ההתלבטות
אנחנו ספרדים
אנחנו אנשים עובדים.
ובעלי עשה צבא בגיל 20.
עשה ועושה מילואים כלוחם
הוא מפקד על מחלקה אוהב את החיילים שלו והם אוהבים אותו
ואנחנו בכללי בתפיסה שלנו לא קיצונים בכל הקשור לגיוס למי שלא לומד וכו. כמובן שאין שאלה ודעת תורה ומה שרבותנו פוסקים אנחנו עושים ונעשה ללא שאלות גם אם אנחנו לא מבינים בראש שלנו את דעת התורה
אומנם בעלי קובע עיתים לתורה בצורה הכי חזקה וברורה
כל יום משעה 5 בבוקר עד 8 .
ובערב משעה 18 וחצי עד כמעט 23:30
בשכונה שלנו ובכלל שהוא בבית ובעבודה לבוש שחור לבן חרדי כובע בשבת וכו
הוא עצמאי עם תואר
כנל אני בעלת תואר.

ובשיחה עם הרשמת שם שהיא מכירה אותנו באמת כחברה שלנו ושל המשפחה היא אמרה משהו שלא חשבנו עליו.
בגדול המסר הוא אתם הורסים את החיים של הילדה אם תכניסו אותה לסמינר הישן או בכלל לסגנון הסמינרים האלו.
אם כל הכבוד לכם הילדה שלכם לא גדלה בבית חרדי אברכי קלסי . והדבר הזה יבלוט .
בנוסף יגיעו שמועות למנהלת ולתלמידות מה שיעלה את הבת שלי לכוונת של המנהלת וזה בכלל עוד לפני שהבת שלי בטעות תגיד איזה משהו שקיבלה מהבית אבל זה לא הסגנון של הסמינר.
מה שיגרום ללא ספק ליותר מידי חיכוך מול המוסד והדבר הזה יעשה נזק לבת שלי.

היא המליצה לי בחום לחפש מקום אחר שהוא טוב אבל שאנחנו לא נבלוט שם בדברים כאלה ויוכלו להכיל את הבת שלכם.

בהתחלה התנגדתי ממש כי בהרגשה אנחנו מרגישים הכי שייכים לסמינר הישן .

אבל אחרי שנרגענו וחשבנו לעומק אולי זה נכון ולא כדאי להכניס את הילדה הטובה והמקסימה הזו למקום שיש מצב שלא יקבלו אותה כשווה בין שווים ?
א. אשמח מאוד לעצה / תובנה של מי שיכול. או בכלל מי שמבין אותי מניסיון
ב. שמענו על סמינר " יסודות" אשמח לדעת האם יש כאן הורים לתלמידות שם ?
ג. גם סמינר בית שרה בשכונת רמות בירושלים..אם אני מבינה נכון הוא שיך לסניף או משהו כזה.

ממש ממש ממש חשוב לי הסביבה וסגנון הבנות שיהיו טובות ומבתים של חינוך חזק ותורני

תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה