• הוסף לסימניות
  • #41
לימודים בירושלים מהשעה עשר
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
חוסר אחריות משווע.
לשלוח ילדים קטנים בכזה כפור ועל מדרכות מחליקות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
בכיתות יש בין 1 תל' ל-8 תל', עוול משווע.
מה המורים צריכים לעשות איתם? ביביסיטר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י CSDesign;1488242:
חוסר אחריות משווע.
לשלוח ילדים קטנים בכזה כפור ועל מדרכות מחליקות.

מי שולח לבד?
לוקחים מונית עם כמה תחנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
כבר אין כמעט שלג בירושלים... קצת לקישוט על הגגות ובקושי זכר ברחובות...:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
נכתב ע"י MIRIBZ00;1488300:
בכיתות יש בין 1 תל' ל-8 תל', עוול משווע.
מה המורים צריכים לעשות איתם? ביביסיטר..

מה עוול בזה?
ומה רע שהמורים יעבדו כמו כולם?
וכן, בית הספר הוא בהחלט גם בייבי סיטר
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
נכתב ע"י efrat1;1488359:
מה עוול בזה?
ומה רע שהמורים יעבדו כמו כולם?
וכן, בית הספר הוא בהחלט גם בייבי סיטר

כנראה לא יצאת החוצה הבוקר לעבודה כמוני, בחירוף נפש.
קשה מאוד ללכת ברחוב בלי להחליק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
נכתב ע"י CSDesign;1488437:
כנראה לא יצאת החוצה הבוקר לעבודה כמוני, בחירוף נפש.
קשה מאוד ללכת ברחוב בלי להחליק.

לא יודעת באיזה שכונה את גרה, אבל אני כן יצאתי לעבוד גרה במרכז ירושלים והמילה חירוף נפש רחוקה ממה שעברתי.
בסה"כ חוויה נחמדה, הילדים בעטו פה ושם בתלוליות שלג, כשפגשנו בהערמות קיצונית ירדנו בזהירות לכביש, אפילו העגלה נסעה יפה על המדרכה.

מה שכן, קור אימים. אם היתה לי אפשרות הייתי נשארת בבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י CSDesign;1488437:
כנראה לא יצאת החוצה הבוקר לעבודה כמוני, בחירוף נפש.
קשה מאוד ללכת ברחוב בלי להחליק.

מזג אויר קיצוני היה בכל הארץ בלי קשר לשלג. אתמול היתה במודיעין עילית שכבת ברד לבנה קפואה ו-חלקלקה!!! הלכתי לקחת את הילדים בצהריים (בדרך כלל הם באים לבד) ורעדתי בכל פסיעה שלא יחליקו לי. אז מה? מישהו דיבר על השבתת הלימודים? אין שלג, יש תחבורה, ומי שפוחד שישאיר את הילדים בבית. אבל אם יש לימודים המורים צריכים להופיע גם אם יבוא תלמיד אחד, ואין כאן שום עוול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
בדיוק נזכרנו ששנה שעברה כשכבר חזרו ללימודים לאחר כמה ימים - הרחוב היה נראה הרבה יותר גרוע מאשר היום. שנשאר מעט מאד שלג בכל מקום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
הלכתי אתמול לעבודה בחירוף נפש, היתה סערה לא נורמלית וכמעט עפתי, שלא לדבר על הגשמים ששום מטריה לא עזרה להם, והבן שלי החליק על שכבת הברד ובנס רק נרטב מכף רגל עד ראש. אבל אין לי שום לגיטימציה להתלונן, יען כי איני ירושלמית ובמוסדות הלימוד של ילדי משום מה לא חשבו על חופש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אני גם לא מבינה מה הבעיה,
לדעתי להיות עם חברה ילדים בבית ביום כזה שאין הרבה מה לעשות זה עוול לכולם!!! גם להורים וגם לילדים!
הם יוצאים מדעתם, כי הרי לצאת לשלג - עוד אי אפשר, אז עושים עוד עבודה ועוד משימה ועוד פעם אוכלים וחוזר חלילה, גם אני בתור עובדת מעדיפה לצאת לעבודה ולהוציא את הילדים מאשר לשבת עם כולם בבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
בדיחה קטנה ששמעתי:

היה רב'ה אחד בחיידר של חינוך מיוחד, כיתה קטנה עם 6 ילדים.
הודיעו לו שמחר אין לימודים.
הוא ממש התרגז.
אמרו לו, 'מה אתה כועס יש חופש?'
אמר להם: "פה יש לי 6 ילדים בבית יש לי 12" :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
זה הלך שהוא הגיע בחירוף נפש לעבודה מאותו נימוק, לא? :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
שום שלג ושום בטיח, היה כמה פתיתים באויר וזהו....
סתם עובדים עלינו...:(
כבר לא מאמין לאף אחד, מבחינתי שלג במערכת הנוכחית כבר לא יהיה, כך לפחות לא אתאכזב יותר מידי...[הייתי יותר מידי 'תמים']
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
נכתב ע"י ללי41;1489105:
עכשיו התחיל סוף סוף השלג!
איפה בירושלים? אצלנו ברוממה עדיין יורד גשם רגיל כזה ולא לבן, ללא הפוגה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
עקב מזג האוויר נדחה השלג למועד אחר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
עקב הנגמשי"ם שהגיעו לעיר- השלג ברח
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה