יעקב גרפיקה
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
בוקר טוב לכולם!
אשמח באם מישהו יוכל לעזור לי בשלושת השאלות הבאות:
א. איך עושים במקום מספרים א"ב. (דהיינו, לא 3...2...1 אלא א...ב...ג) - הסתדר...
ב. איך עושים את שני המספרים (או האותיות) בעמוד אחד.
ג. כשאני עושה לטקסט עמודות, משום מה הטקסט מתחיל בעמודה השמאלית ולא הימנית. יש למישהו מושג איך מתקנים את זה?
תודה רבה מראש לכל המסעיים!!!!
אשמח באם מישהו יוכל לעזור לי בשלושת השאלות הבאות:
א. איך עושים במקום מספרים א"ב. (דהיינו, לא 3...2...1 אלא א...ב...ג) - הסתדר...
ב. איך עושים את שני המספרים (או האותיות) בעמוד אחד.
ג. כשאני עושה לטקסט עמודות, משום מה הטקסט מתחיל בעמודה השמאלית ולא הימנית. יש למישהו מושג איך מתקנים את זה?
תודה רבה מראש לכל המסעיים!!!!
הנושאים החמים