עזרה שמלות שושבניות לחתונה באלי אקספרס

  • הוסף לסימניות
  • #1
מחפשת המלצה מניסיון לשמלות לילדות [עדיפות לשושבניות] במחיר טוב ובאיכות טובה מניסיון
מאלי אקספרס/ כל אתר אחר
מאד מאד יעזור לי כל לינק ספציפי/לינק לחנות טובה
בשמחות אצל כולם!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
מקפיצה
יש משהו שיכול אולי לעזור ??
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אין לאף אחד ??
מחפשת שמלות ששובניה בצבע לבן אבל אפשר כל צבע ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יש לי
אחפש לך קישור
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אנחנו הזמנו את השימלה הזו הגיעה משולם, בקשתי מהמוכר שישלח מטר נוסף של הבד שאם יהיה בעיות, והוא אכן שלח ועשינו לילדה חגורה עם זה, היתה נראית מושלם!!!
תפירה מדויקת מאד.
לקחנו את צבע שנהב במקסי.
את האמת פחדתי שזה יהיה מידי בננה אבל הגיע שמנת ממש יפה.
זה הקישור:
 

קבצים מצורפים

  • 1685518420320.png
    1685518420320.png
    KB 426.3 · צפיות: 193
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש לנקסט שמלת שושבינה מבד טפט.קצרה.
בכל מיני צבעים.
הזמנו, יצא ממש יפה.
יש מאחורה בגב פתח גדול.
הזמנו פשוט עוד שמלה לכולן. מזה תפרנו סגירה למאחורה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אנחנו הזמנו את השימלה הזו הגיעה משולם, בקשתי מהמוכר שישלח מטר נוסף של הבד שאם יהיה בעיות, והוא אכן שלח ועשינו לילדה חגורה עם זה, היתה נראית מושלם!!!
תפירה מדויקת מאד.
לקחנו את צבע שנהב במקסי.
את האמת פחדתי שזה יהיה מידי בננה אבל הגיע שמנת ממש יפה.
זה הקישור:
מעניין, ממש אותו סגנון!
זה הולך עכשיו?
אני שואלת כי -בלי קשר- זו שמלה שהעליתי באתר שלי.
מעתיקה משם:

***

שמלת רטרו

2000_63d5c39b3ac46.png


וגם כאן בפרוג...
שמלה רטרו בשילוב סרט קולר שחור

2000_646920999461a.png

[אם הגעתם אליה דרכי אשמח לדעת]
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש לנקסט שמלת שושבינה מבד טפט.קצרה.
בכל מיני צבעים.
הזמנו, יצא ממש יפה.
יש מאחורה בגב פתח גדול.
הזמנו פשוט עוד שמלה לכולן. מזה תפרנו סגירה למאחורה.
מה הזמנתם את הלבן ?
1685530173992.png

הגיע באורך נורמלי לשים גם תחתית מתחת ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
@פנינה ריימונד זה לא דרכך.
את הקצר הזמנו
היגיע מהמם ובאורך מעולה.
אני אישית אוהבת קצר לקטנות אז טיפה הייתי חותכת.
איכותי מאוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
M16-308s.jpg

התמונה שצרפת היתה חסומה לי.
זה השמלה שהזמנו, בצבע הזה.
היה מספיק ארוך גם להוסיף תחתית.
פה זנ נראה יותר קצר ממה שהגיע. מוזר.
אוהו את ממש עוזרת לי !!
תגידי יש אפשרות לראות את השמלות שהזמנתם איך זה נראה בפועל, ואולי להשכיר [אני צריכה 2 מידות של 4 ו 2 של 5]
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אוהו את ממש עוזרת לי !!
תגידי יש אפשרות לראות את השמלות שהזמנתם איך זה נראה בפועל, ואולי להשכיר [אני צריכה 2 מידות של 4 ו 2 של 5]
לי יש אחת של 5.
יכולה לקחת בשמחה. לא בטוח שתרצי כי נראה לי שזה קצת דהה.
מידות 4 היה לצד השני:)
אני מב"ב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
@מירי עוס
לא משנה, רק לראות את הכיון לפני שאני מטרללת את כל המשפחה על המידות והכל....
את ליד המכבי - אש אולי ?? [לא ממש מכירה את בני -ברק :( אבל אחותי שם באזור בשבת]

יכולה לשלוח מיל ל
libby70890 @ ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מה הזמנתם את הלבן ?
צפה בקובץ המצורף 1387227
הגיע באורך נורמלי לשים גם תחתית מתחת ?
אני הזמנתי את הורוד, הגיע מהמם (יש מקום לתחתית לא מאד נפוחה) משכירה אותן ב60 ש"ח
מידות לילדה בת 6+,5+ ו3+
שמתי להן זר פרחים חיים על השיער, היה מושלם
אם תרצי אשלח תמונה באישי
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #19
אני הזמנתי את הורוד, הגיע מהמם (יש מקום לתחתית לא מאד נפוחה) משכירה אותן ב60 ש"ח
מידות לילדה בת 6+,5+ ו3+
שמתי להן זר פרחים חיים על השיער, היה מושלם
אם תרצי אשלח תמונה באישי
אני אשמח :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני הזמנתי את הורוד, הגיע מהמם (יש מקום לתחתית לא מאד נפוחה) משכירה אותן ב60 ש"ח
מידות לילדה בת 6+,5+ ו3+
שמתי להן זר פרחים חיים על השיער, היה מושלם
אם תרצי אשלח תמונה באישי
מאחורה זה חשוף?
אם כן מה שמת?
אשמח לדעת מידע באיזה איזור בארץ.
אני צריכה מידה 3 ו-5
תודה רבה!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה