- הוסף לסימניות
- #41
לכל הממליצים על עלי-אקספרס...
חשוב שתדעו שאם עולים על החבילות במכס שמדובר בחשמל - פשוט זורקים אותם ואין החזר כספי.
לחשמל צריך תו תקן פה בארץ. אם מדובר בנברשות לכל הבית - לא הייתי לוקחת סיכון.
בכל מקרה, מצטרפת לכל אלו שהמליצו לך על מחסני תאורה. גם המחיר, גם השירות וגם האמינות.
יכולה לספר לך על עצמי שהם נתנו לי אופציה לקחת מנורה הביתה (שילמתי עליה), לבדוק כי היא באמת מתאימה לי גם לעיצוב וכו', ובמידת הצורך להחזיר עד שבועיים ולקבל זיכוי כספי מלא ללא שום עמלה, ובאמת כך היו הדברים.
חשוב שתדעו שאם עולים על החבילות במכס שמדובר בחשמל - פשוט זורקים אותם ואין החזר כספי.
לחשמל צריך תו תקן פה בארץ. אם מדובר בנברשות לכל הבית - לא הייתי לוקחת סיכון.
בכל מקרה, מצטרפת לכל אלו שהמליצו לך על מחסני תאורה. גם המחיר, גם השירות וגם האמינות.
יכולה לספר לך על עצמי שהם נתנו לי אופציה לקחת מנורה הביתה (שילמתי עליה), לבדוק כי היא באמת מתאימה לי גם לעיצוב וכו', ובמידת הצורך להחזיר עד שבועיים ולקבל זיכוי כספי מלא ללא שום עמלה, ובאמת כך היו הדברים.
הנושאים החמים