מידע שימושי תאורה- יש מקום זול וטוב?

  • הוסף לסימניות
  • #22
את יכולה להסביר לי איך זה עובד אצליהם?, זה דרך קטלוג, חנות בבית, או...?
דווקא נשמע לי מאוד רלוונטי, אשמח לתשובה יותר פרטנית, תודה.
טעיתי, הבאתי לך פקס, זה הטלפון: 025712483
הם מוכרים בבית, אני הגעתי לבית וחלק ראיתי דרך קטלוג ממוחשב, אפשר גם טלפונית.
תתקשרי אליהם להתענין, מאוד נחמדים, ואז תחליטי.
בהצלחה בכל!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
טעיתי, הבאתי לך פקס, זה הטלפון: 025712483
הם מוכרים בבית, אני הגעתי לבית וחלק ראיתי דרך קטלוג ממוחשב, אפשר גם טלפונית.
תתקשרי אליהם להתענין, מאוד נחמדים, ואז תחליטי.
בהצלחה בכל!!
תודה אני ינסה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
לגבי מחסני תאורה, לא היו כאן המלצות מידי טובות, אם כי זה מלפני 6 שנים.
ובנוסף, הם לא התחילו לשמור שבת, בינתיים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אלה שממליצים אליאקספרס:
עד איזה מחיר לתלויים הייתם מציעים להשקיע?
(זו שאלה כוללנית, אבל בכל זאת)
יש לכם לינקים שהגיעו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
טעיתי, הבאתי לך פקס, זה הטלפון: 025712483
הם מוכרים בבית, אני הגעתי לבית וחלק ראיתי דרך קטלוג ממוחשב, אפשר גם טלפונית.
תתקשרי אליהם להתענין, מאוד נחמדים, ואז תחליטי.
בהצלחה בכל!!
לי היא לא נתנה יותר מדי מידע בטלפון, אמרה שצריך לקבוע תור ולהגיע.
הבחירה מקטלוגים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
  • הוסף לסימניות
  • #29
ויש בזה משהו שלילי??
את חושבת?
לא.
אבל זה תלוי מה את צריכה.
אם את צריכה בדיוק 2-3 מוצרים שתבואי תראי ותקני. מצוין.

אני אישית בשלב של בניית בית, אז לפי ההתקדמות הייתי צריכה לקנות, פעם שקועי קיר למסדרון, פעם שקועי קיר למרפסת, פעם שקועים לגבס... פעם פס לד..לא נתן לי מענה החוסר זמינות הזו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לא.
אבל זה תלוי מה את צריכה.
אם את צריכה בדיוק 2-3 מוצרים שתבואי תראי ותקני. מצוין.

אני אישית בשלב של בניית בית, אז לפי ההתקדמות הייתי צריכה לקנות, פעם שקועי קיר למסדרון, פעם שקועי קיר למרפסת, פעם שקועים לגבס... פעם פס לד..לא נתן לי מענה החוסר זמינות הזו.
היי, גם אני ממש כמוך..., אז את טוענת שזה קשה ככה..., כי דווקא חשבתי שאולי היא תעשה לי את העבודה, אני יגיד לה את כל מה שהיא צריכה והיא תעבוד ותראה לי תוצאות....,
אז... טוב מעניין מאוד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
היי, גם אני ממש כמוך..., אז את טוענת שזה קשה ככה..., כי דווקא חשבתי שאולי היא תעשה לי את העבודה, אני יגיד לה את כל מה שהיא צריכה והיא תעבוד ותראה לי תוצאות....,
אז... טוב מעניין מאוד...
אם באמת הכל מסודר לך את יכולה לקנות הכל בפעם אחת זה דוקא טוב.
אני אישית כשקניתי את המסדרון (זה עם קופסת ביטון אז זה לשלב מוקדם) עוד לא ידעתי איך המטבח שלי יראה ואיזה פסי לד אצטרך בו)
או בהמשך הוספנו לפי הצורך הגבס ואז ידעתי איזה סוג של שקוע אני צריכה.
בקיצור, זה לא הלך אצלי שידעתי בהתחלה מה שאני צריכה.

וגם עכשיו אני לא יכולה לבוא ולקחת את כל הקניה לבית שנשארה.
אני רוצה לראות איך המטבח יצא ואז להחליט אם לקנות פס צבירה או גוף מרכזי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אם באמת הכל מסודר לך את יכולה לקנות הכל בפעם אחת זה דוקא טוב.
אני אישית כשקניתי את המסדרון (זה עם קופסת ביטון אז זה לשלב מוקדם) עוד לא ידעתי איך המטבח שלי יראה ואיזה פסי לד אצטרך בו)
או בהמשך הוספנו לפי הצורך הגבס ואז ידעתי איזה סוג של שקוע אני צריכה.
בקיצור, זה לא הלך אצלי שידעתי בהתחלה מה שאני צריכה.

וגם עכשיו אני לא יכולה לבוא ולקחת את כל הקניה לבית שנשארה.
אני רוצה לראות איך המטבח יצא ואז להחליט אם לקנות פס צבירה או גוף מרכזי.
בעקרון הכל מסודר, אבל בהחלט יכולה לשנות...(אם אני אראה משהו שמצדיק את השינוי...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
לגבי מחסני תאורה, לא היו כאן המלצות מידי טובות, אם כי זה מלפני 6 שנים
כולם ממליצים על מחסני תאורה...
מה עושים?
חלק אומרים המחיר זול אבל דפוק מתקלקל מהר,
וחלק אומרים מחיר זול מוצר טוב.
יכול להיות???
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
כולם ממליצים על מחסני תאורה...
מה עושים?
חלק אומרים המחיר זול אבל דפוק מתקלקל מהר,
וחלק אומרים מחיר זול מוצר טוב.
יכול להיות???
אני קניתי לפני 7 שנים במחסני תאורה והכל שלם ומעולה. מה יכול להתקלקל בתאורה חוץ מהנורות? זה הרי נמצא בתקרה , לא חשוף למים או נזקים אחרים
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
מי יכול להעלות דוגמאות של דברים יפים מעלי אקספרס שהגיעו ואכן היו כמצופה
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
בשבוע שעבר במחסני תאורה היו מבצעים ממש טובים של 1+1 ושל אחוזי הנחה משמעותיים על רוב החנות. יכול להיות שהמבצע עוד תקף, תבדקו.
המבצעים תקפים עדיין,
וזה מבצעים אמיתיים,
אנחנו מרוצים מהסחורה שלהם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לא הייתי ממליצה להשקיע באליאקספרס יותר מ50$ אלא אם כן שמעת ממש המלצות טובות מאנשים מוכרים.
הזמנתי כמה מוצרי תאורה מאלי, חלק הייתי מרוצה, חלק מאוד לא.

תאורה לחדר ילדים - הזמנתי את צהוב, שחור ולבן - מדהים! ממש עושה את כל החדר.
תאורה למטבח - לא מרוצה בכלל, הלדים לא מאירים בצורה יפה, ובכלל המוכר שלח את כל החלקים לכיוון אחד במקום לימין ולשמאל. בסוף קיבלתי חזרה חצי מהסכום אבל לא שווה בכלל.
תאורה לסלון - היה נראה לי מאוד יפה, הזמנתי, חיכיתי חודשיים ולא הגיע. ביטלתי.

אם מישהו הזמין לדים שקועים לתקרת גבס, אשמח לקבל קישורים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
לא הייתי ממליצה להשקיע באליאקספרס יותר מ50$ אלא אם כן שמעת ממש המלצות טובות מאנשים מוכרים.
הזמנתי כמה מוצרי תאורה מאלי, חלק הייתי מרוצה, חלק מאוד לא.

תאורה לחדר ילדים - הזמנתי את צהוב, שחור ולבן - מדהים! ממש עושה את כל החדר.
תאורה למטבח - לא מרוצה בכלל, הלדים לא מאירים בצורה יפה, ובכלל המוכר שלח את כל החלקים לכיוון אחד במקום לימין ולשמאל. בסוף קיבלתי חזרה חצי מהסכום אבל לא שווה בכלל.
תאורה לסלון - היה נראה לי מאוד יפה, הזמנתי, חיכיתי חודשיים ולא הגיע. ביטלתי.

אם מישהו הזמין לדים שקועים לתקרת גבס, אשמח לקבל קישורים.
כנראה שאני כלל לא הזמין באלי...:confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
האם יש מכס על גופי תאורה שמעל 100$
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה