התייעצות תביעה נגד אמזון ארה"ב - בבית משפט בישראל

  • הוסף לסימניות
  • #1
יש למישהו נסיון או ידע האם אפשר לתבוע אותם בישראל?
האם הם המוטבים שאותם צריכים לתבוע ואליהם צריך להמציא את כתב התביעה?

אמזון ווב סרביסס אימאה סארל בע"מ - 560034407


נקנה בארה"ב, ונשלח לישראל
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יש למישהו נסיון או ידע האם אפשר לתבוע אותם בישראל?
האם הם המוטבים שאותם צריכים לתבוע ואליהם צריך להמציא את כתב התביעה?

אמזון ווב סרביסס אימאה סארל בע"מ - 560034407


נקנה בארה"ב, ונשלח לישראל
אתם מוכרים באמזון? אז אי אפשר לתבוע כאן רק בארה"ב ורק בעיר מסוימת זה חלק מהחוזה איתם,
בתור קונה? אין לי מושג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
  • הוסף לסימניות
  • #6
יש למישהו עוד מידע בעניין?
@י. הלוי ניסית את זה?
אחר נסיון רב
אין טעם לתבוע את אמזון ישראל
רק את אמזון קום שממנו קניתם, ולבקש מבית המשפט התר המצאה לחו"ל
לי ביהמ"ש אישר להמציא להם דרך האימייל
ברגע שוידאתי מולם שהם קיבלו את התביעה, הם ישר החזירו לי את כל הכסף...
מה שלא הולך במח הולך בכח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אחר נסיון רב
אין טעם לתבוע את אמזון ישראל
רק את אמזון קום שממנו קניתם, ולבקש מבית המשפט התר המצאה לחו"ל
לי ביהמ"ש אישר להמציא להם דרך האימייל
ברגע שוידאתי מולם שהם קיבלו את התביעה, הם ישר החזירו לי את כל הכסף...
מה שלא הולך במח הולך בכח...
הגשת דרך ביהמ"ש לתביעות קטנות?
א"כ תוכל להרחיב קצת על התהליך?
מה עושים קודם ואיך מבקשים את ההיתר המצאה לחו"ל והאם צריך עו"ד
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הגשת דרך ביהמ"ש לתביעות קטנות?
א"כ תוכל להרחיב קצת על התהליך?
מה עושים קודם ואיך מבקשים את ההיתר המצאה לחו"ל והאם צריך עו"ד
1. הגשתי באתר בית המשפט "תביעה קטנה".
2. התהליך הוא דיי פשוט, העבודה היא בעיקר הניסוח וכל זה, תרשם דרך "נט המשפט" ותזרום עם האתר לתביעה.
3. קודם מגישים תביעה. במסמך נוסף מגישים "בקשת התר להמצאה לחו"ל דרך האימייל" ומפרטים. תבטיח שתעדכן את בית המשפט באישור המצאה.
4. לא רק שלא צריך עו"ד, בתביעות קטנות אסור לך ולהם להביא עו"ד, זה המהות של ת"ק.
אני מצרף דוגמא קטנה
 

קבצים מצורפים

  • דוגמא לפרוג.pdf
    KB 33.5 · צפיות: 93
  • הוסף לסימניות
  • #9
תבטיח שתעדכן את בית המשפט באישור המצאה.
הכוונה לאישור שלהם שקיבלו את המייל?
הם בעצם נתנו לך מייל שאפשר לשלוח אליהם?
ואגב מה הגובה של תביעה סבירה על עוגמת נפש מעבר לנזק

במסמך נוסף מגישים "בקשת התר להמצאה לחו"ל דרך האימייל"
זה המסמך שצירפת או שיש כזה רשמי באתר
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הכוונה לאישור שלהם שקיבלו את המייל?
הם בעצם נתנו לך מייל שאפשר לשלוח אליהם?
ואגב מה הגובה של תביעה סבירה על עוגמת נפש מעבר לנזק
אתה שולח מייל למייל של השירות לקוחות הרגיל עם פרטי התביעה כפי שהמזכירות מעלה לאתר נט המשפט.
מוודא בצ'אט שהם קיבלו את המייל
עושה צילום מסך - והנה לך אישור מסירה
גובה תביעה סבירה מאד משתנה בעגמת נפש ובסכום של המוצר ועוד ועוד, רק שים לב שככל שהתביעה גבוהה יותר העמלת פתיחת תיק גבוהה יותר [לא בהרבה, המינימום חמישים ש"ח ואח"כ זה עולה קצת ביחס לסכום] אתה תמיד יכול לבקש יותר ואם זה ילך לבית המשפט לא יכעסו עליך שביקשת יותר, אלא או יגיעו לפשרה או יתנו לך פחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #12

י. הלוי

אשמח למידע
הזמנתי מוצר בארהב עם משלוח לארהב, והבטיחו לי החזר כספי חלקי כפיצוי כשאקבל את המוצר (פיצוי על עוגמת נפש ובאלגן שהם עשן לי כשביטלו לי 3 הזמנות) יש לי צילום מסך של הצאט עם הנציג, ועכשיו קבלתי את המוצר והם אומרים שבגלל שזה מוצר שמוכר מכר באמזון הם לא יכולים להחזיר את הכסף...
מה ניתן לעשות? להגיש תביעה בתביעות קטנות?
תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה