- הוסף לסימניות
- #1
היום הגיע לרבים טלפון המבקש ליצור קשר עם משרד התקשורת
ולבקש באופן מיוחד למנוע את החוק של קווי התוכן - תשלום חצי שקל לדקה.
התקשרתי ללשכת התקשורת, כמי שמשתמשת בקווי תוכן - לשיעורים, משפחות וכד'.
ענתה לי מזכירה אדיבה מאד שטוענת שגם היא חרדית.
היא הסבירה לי את ההתנהלות, וניכרים דברי אמת.
חברות שהפעילו קווי תוכן - וגרפו אלפי שקלים על חשבון חברות הסוללר,
שילמו לישיבות תקציבים חודשיים בהתניית הוצאות אלפי דקות שיחה בחודש. אנשים השאירו פלאפונים פתוחים 24 שעות ביממה ועבדו בצורה לא הוגנת.
נפתחה חברת תקשורת רק לקבלת שיחות, וכל דמי הקישוריות נכנסו אליה.
כאוס כזה שהביא כמעט לקריסה של חברות שיצאו בקול צעקה.
לדעתי, כל תופעת הנידנודים הנוראה לכל בעלי הקווים הכשרים,
הייתה המצאה של חברות הסוללר, במטרה לגרום לציבור החרדי למאוס בקווי התוכן ולהצטרף למאבקם.
מה שאמרתי לה, זה שאין פרופורציה בקביעה - שכל קישורית תעלה חצי שקל.
אם יהודי שומע שעת דף יומי כל יום - הוא משלם 15 ש"ח לשיעור!!!!
חייבים לגבות תשלום כדי לאזן את הענין, אבל בטעם.
קודם כל שיגבו 20 אג', אם זה לא התייצב, יישקלו שוב.
אחרת - יגוועו כל הקוים החשובים, שממלאים את הציבור החרדי בתורה ויראת השם,
ולהבדיל, נותנים מידע חשוב ועדכני: כמו מערכת דרושים, קל קו ועוד.
חשוב לפנות למשרד התקשורת ולהגיש בקשה להתחשבות בגובה התשלום.
ולבקש באופן מיוחד למנוע את החוק של קווי התוכן - תשלום חצי שקל לדקה.
התקשרתי ללשכת התקשורת, כמי שמשתמשת בקווי תוכן - לשיעורים, משפחות וכד'.
ענתה לי מזכירה אדיבה מאד שטוענת שגם היא חרדית.
היא הסבירה לי את ההתנהלות, וניכרים דברי אמת.
חברות שהפעילו קווי תוכן - וגרפו אלפי שקלים על חשבון חברות הסוללר,
שילמו לישיבות תקציבים חודשיים בהתניית הוצאות אלפי דקות שיחה בחודש. אנשים השאירו פלאפונים פתוחים 24 שעות ביממה ועבדו בצורה לא הוגנת.
נפתחה חברת תקשורת רק לקבלת שיחות, וכל דמי הקישוריות נכנסו אליה.
כאוס כזה שהביא כמעט לקריסה של חברות שיצאו בקול צעקה.
לדעתי, כל תופעת הנידנודים הנוראה לכל בעלי הקווים הכשרים,
הייתה המצאה של חברות הסוללר, במטרה לגרום לציבור החרדי למאוס בקווי התוכן ולהצטרף למאבקם.
מה שאמרתי לה, זה שאין פרופורציה בקביעה - שכל קישורית תעלה חצי שקל.
אם יהודי שומע שעת דף יומי כל יום - הוא משלם 15 ש"ח לשיעור!!!!
חייבים לגבות תשלום כדי לאזן את הענין, אבל בטעם.
קודם כל שיגבו 20 אג', אם זה לא התייצב, יישקלו שוב.
אחרת - יגוועו כל הקוים החשובים, שממלאים את הציבור החרדי בתורה ויראת השם,
ולהבדיל, נותנים מידע חשוב ועדכני: כמו מערכת דרושים, קל קו ועוד.
חשוב לפנות למשרד התקשורת ולהגיש בקשה להתחשבות בגובה התשלום.
הנושאים החמים