דרוש מידע תה ויסוצקי הילולי פירות - ללא הכשר?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הגיע לנו תה ויסוצקי הילולי פירות,
ואין על האריזה שום הכשר, למעט הטבעה מודפסת של איזה רבנות כלשהי.
בד"כ זה אמור להיות רובין. אולי זה בגלל פסח?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לא מכיר.
לא נראה לי קשור לפסח, במידה וכן זה מצוין מפורש על האריזה.
תוכלו לפנות לכשרות רובין, הם ודאי ידעו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הגיע לנו תה ויסוצקי הילולי פירות,
ואין על האריזה שום הכשר, למעט הטבעה מודפסת של איזה רבנות כלשהי.
בד"כ זה אמור להיות רובין. אולי זה בגלל פסח?
צריך הכשר?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לא צריך הכשר על תה?

איך פונים להכשר רובין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #9
הלו הלו...
רוב טעמי התה החדשים היום עשויים עם תמציות טעם וריח, שזה יכול לכלול כל חומר אפשרי על כדור הארץ.
למעט צמחים בלבד [כמו לימונית לואיזה, קמומיל ונענה ועוד קצת] כל ה"מיוחדים" [הילולי פירות, חמדת השקד, סיידר תפוחים ועוד.. כוללים תמציות] הרשימה למיטב זכרוני יכול להיות לא לגמרי מדוייקת.
קיצר תסתכלו ברכיבים.

בנוסף בפירות יש שאלה של תרומות ומעשרות ועוד [שאין בצמחי תה כמו לואיזה]
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מישו יודע אם במארזי תה של ויסוצקי יש כשרות טובה?
והאם הסדרה שלהם T LAB גם בהכשר רובין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
היום קניתי "תה" הילולי פרות של "מעולה" הכשר העדה
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הנה צילום של רשימת הרכיבים, אני חושב שברור שזה צריך הכשר, רק השאלה אולי לכל השנה יש הכשר רובין כמו בקופסאות האחרות של ויסוצקי

1735636977640.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נראה לי מוזר שאין על זה הכשר
בעבודה שלי אנחנו מעלים לאתרי סופר את כל סוגי התה שלהם וכולם כשרים למהדרין אחד אחד
כדאי לבדוק עם רובין אולי זה תקלה בהדפסה אחרי ששינו את המיתוג (תקלה די רצינית)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

1. מיועד לאברכים הגרים בבני ברק, לומדים יום שלם בכולל מסודר, (סדר א' וסדר ב'- ולא מגידי שיעורים) יש להם בביתם לפחות 4 ילדים שנולדו לפני פסח תשפ"ד, עתידים להיות רוב חג הסוכות בביתם , ומצומצמים בפרנסת משפחתם.

2. התמיכה בשלש מישורים: גם כרטיסי נדרים קארד לקנייה ב'רשת אושר עד', גם זיכוי בהשתתפות עצמית בחנויות ביגוד והנעלה, וגם סבסוד מכירת מלבושי כבוד.

3. גם מי שלא נמצא בפסח בביתו- ולא זכאי לכרטיסי קנייה- זכאי לכרטיס ביגוד והשתתפות במלבושי כבוד.

4. חובה לצרף בעת קבלת הטופס : צילום ת.ז. כולל ספח+ אישור כולל(ניתן לקבל טופס עם חותמת הכולל על הטופס המאשרת את הלימוד ואת גובה התמיכה )- אין לקבל טפס בלי אישור כולל ות.ז. ואין לסמוך על כך שישלחו השלמות, הרבה פעמים ההשלמות לא נמצאות ונגרם עגמ"נ.

5. יש להחזיר את הטפסים בדוא"ל או במוקדים עד יום ו' י"ט שבט – לא יהיו הארכות כלל!!

6. אין טעם למלאת טפסים אם לא עומדים בקריטריונים(4 ילדים לפני פסח תשפ"ד, אברך יום שלם-ולא מג"ש , לא גרים בבני ברק וכו')

7. אמורים לקבל אישור על קליטת הטופס עד יום ד' א' אדר - מי שלא קבל אישור עד יום זה- צריך לבדוק האם הטופס הגיע.

8. המקבלים תמיכה באופן קבוע- ועומדים בקריטריונים הנ"ל- אמור להגיע אליהם טופס כבעבר.

לשואלים על ריבוי הפרטים : , קצת הסבר:

פרטי שכ"ל וחובות לא נועדו להקשות על האנשים, אלא להקל עליהם- ישנם הרבה משפחות שלפי הכנסותיהם אינם זכאים לתמיכה, אולם בגלל תשלומי שכ"ל וחובות, יש להם בפועל הכנסה פחותה יותר.

במקרים כאלו השכ"ל והחזרי החובות משפיעים כן לתת להם תמיכה.

וזו הסיבה שאנו מבקשים את פרטי השכ"ל, והחובות .מי שקשה לו למלאת שכ"ל וחובות, או שימלא חלקית- יתחשבו רק בהכנסות ללא הוצאות אלו(או שיתחשבו בהן חלקית)

מילוי מדוקדק של פרטים אלו אינו בא להכביד – אלא להקל ולהוסיף משפחות למעגל המקבלים.
  • תודה
Reactions: פילפלית1 //
7 תגובות
כולנו רואים את זה סביבנו: נדמה שבדור האחרון, חצי מהאנשים פתאום "רגישים לגלוטן", סובלים ממעי רגיז, או פשוט מרגישים כבדות ונפיחות אחרי אכילת לחם או חלות בשבת.האם מערכת העיכול האנושית השתנתה פתאום ב-50 השנים האחרונות?התשובה של המדע היא לא. מערכת העיכול שלנו לא השתנתה – החיטה שלנו השתנתה מהקצה אל הקצה.

כשהתחלתי לחקור את הנושא לקראת פסח (תקופה שבה רגישויות הבטן צפות אצל רבים), נחשפתי לכמה נתונים מדעיים מרתקים שפשוט לא מדברים עליהם מספיק:

1. זה לא (רק) הגלוטן – הכירו את חלבוני ה-ATIמתברר שהחיטה המודרנית טופחה בעשורים האחרונים במטרה להיות עמידה בפני מזיקים. איך? על ידי הגדלה דרסטית של רמות חלבונים הנקראים ATI (Amylase-Trypsin Inhibitors). חלבונים אלו הם מעין "חומר הדברה טבעי" של הצמח. מחקר מפורסם של פרופ' דטלף שופאן מאוניברסיטת מיינץ (2012) הוכיח שהחלבונים האלו בדיוק הם אלו שמעוררים תגובה חיסונית ודלקתית במעי אצל בני אדם שאינם חולי צליאק!

2. צניחה דרסטית במינרליםבמסגרת מה שנקרא "המהפכה הירוקה", מדענים קיצרו את גבעול החיטה (חיטה ננסית) כדי שתוכל לשאת יותר גרעינים מבלי לקרוס. התוצאה? השורשים הפכו רדודים, והחיטה הפסיקה לשאוב מינרלים מעומק האדמה. מחקר היסטורי מדהים מ-2008 שבדק דגימות חיטה שנשמרו ברצף משנת 1843, גילה שמאמצע שנות ה-60 נרשמה צניחה של עשרות אחוזים בכמות הברזל, האבץ והמגנזיום בגרעיני החיטה שאנו אוכלים.

לציטוט המדעי מהמאגר הרפואי PubMed:https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19013359/
3. הפתרון: חזרה ל"חיטת אבותינו" (זני המורשת)מחקרים חדשים ממש מהשנה האחרונה (2024), מראים שזני חיטה קדומים והיסטוריים (כמו אמר, איינקורן, וזני דורום של ארץ ישראל), מכילים מגוון נמוך משמעותית של אותם חלבונים מעוררי דלקת (ATI), והעמילן שבהם מתעכל בצורה נכונה ואיטית יותר.

הנה מחקר עדכני מ-2024 מ-ACS Publications שמראה את ההבדל החד בין חיטה עתיקה למודרנית:https://pubs.acs.org/doi/10.1021/acs.jafc.4c05959
ומה הבשורה לפסח השנה?אם ביומיום לחם לבן עושה לנו כבד, הרי שבפסח – כשאוכלים מצה (שלא עברה התפחה ופירוק) – הבטן של רבים מאיתנו משלמת מחיר כבד.

אחרי שנים של חיפושים אחר פתרון שהוא גם מהודר הלכתית וגם בריא לגוף, יש השנה בשורה אדירה:חבורת אברכים יזמה פרויקט היסטורי וגידלה (בגידול בוטיק של כ-1,000 קילו בלבד לכל הארץ) זני חיטה מקוריים ומסורתיים של ארץ ישראל. ללא שום הנדסה גנטית (Non-GMO), כפי שהיא גדלה כאן אלפי שנים.החיטה נקצרה בהידור רב ("שמורה משעת קצירה"), ונאפתה למצות חבורה דקיקות.

מאות אנשים עם מעי רגיז שניסו מצות מהחיטה העתיקה הזו דיווחו בהתרגשות שהם הצליחו לאכול כזית (ואפילו יותר) והבטן נשארה רגועה וקלילה, לצד טעם וארומה שפשוט אי אפשר למצוא במצות הרגילות.

בגלל שמדובר בגידול ייחודי, המלאי לפסח תשפ"ו מוגבל מאוד וקרוב לסיום.לכל מי שרוצה לקיים את המצווה מתוך אכילה של "סולת מן המובחר" אמיתית ולסיים את ליל הסדר בתחושה קלילה, מוזמן ליצור קשר:
026485060

0 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה