תוכנית בת מצווה לאירוע ביתי

  • הוסף לסימניות
  • #1
אומנם אני לא מהפורום...
אבל מקווה שהגעתי למקום הנכון.
מחפשת תוכנית בת מצווה לאירוע ביתי (לא סדנאות)
לנשים ובנות (בגילאי בת מצווה והלאה)
אם אתן יודעות/ מכירות אשמח לכל הפניה.
תודה מראש!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הרעיון נחמד אני הייתי מוסיפה דפים נחמדים שכל אחת תכתוב איחול או ברכה לכלת בת המצוה שקשור לחפץ אותו היא בחרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לקנות 12 מתנות לכלת בת המצווה. וכל אורחת מתכבדת לתת אחת מהמתנות ולקרוא את הטקסט הקשור למתנה. (אפשר לקשר כל מתנה למידות טובות)

מצגת טריוויה- שאלות על בת המצווה, מי שיודעת את התשובה, מקבלת כרטיס הגרלה, בסוף המצגת- חלוקת פרסים נחמדים. (אפשר גם שאלות שקשורות למועד/ חג סמוך)

פעילות לפי שם הילדה. רבקה- משהו של חסד. מרים- ציפייה לגאולה. שושנה- עם ישראל מול האומות. כמובן- קליל וחוויתי ועדיף ממוחשב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
שמעתי על רעיון נוסף שמחלקים בגורל לכל משתתפת פתק ובו שם של אחת המשתתפות והיא צריכה לכתוב ברכה יפה ע"ג דף מיוחד...(כמובן לא לגלות למי יצא...)
לבסוף מבקשים מכולן לקום ברגע שתשמע המנגינה ולרוץ להביא לחברה שיצא....
והיפה הוא.... שלכולן היה כתוב את כלת המצווה וכולן עטות עליה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
עוד רעיון יפה:
מכינים מראש אלבום ריק
ומחלקים לכל משתתפת פלסטלינה ונייר - וכל אחת צריכה להכין משהו קטן מהפלסטלינה - ברכה לבת המצווה, ומכניסים לאלבום - זה גם תכנית נחמדה ומעסיקה, והאלבום אחר כך נשמר למזכרת נעימה הרבה שנים.

עוד משהו שראיתי יפה - (זה לא ממש תכנית אבל זה משהו נחמד)
להכין תמונה של כלת בת המצווה על קאפה - כשנשאר הרבה מקום בצדדים, וכל משתתפת כותבת בצד ברכה קטנה וחותמת את שמה - זאת גם מזכרת נעימה אחר כך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אצל אחיות שלי עשינו תוכניות ממש יפות
כולם נהנו!!!
לא בקטע הגאוה אבל מלא העתיקו מאיתנו :D
1. לצלם את הבת מצווה לפתח את התמונה וגזור אותה כפאזל
על כל חלק של פאזל יש שאלה או מחמאה וכ"ו על הבת מצווה כל אחת מהמשתתפות
מרימה חלק ומניחה אותו לפי המספור על בריסטול שאח"כ מסגרנו את זה .
2. בול פגיעה- הכינו את מקאפה כל אחת מהמשתתפות בתורה
ולפי הקליעה שלה כך המתנה שלה .
כלומר קנינו כל מיני דברים בשקל סוג משקפים משרוקית וכ"ו
ומי שקלעה באמצע שזה המאה ששם היתה את התמונה של הבת מצווה
זכתה במתנה היוקרתית שזה היה ארוחת בוקר "מושקעת "
שזה גם לא באמת היה רציני סתם הכינו לה משהו יום למחרת והביאנו לה
בנוסף חיברנו שיר על הבת מצווה + ריקוד שזה הבנות דודות ואחיניות הכינו.
3. לי יש מצגת על בת מצווה + שיר מאוד יפה שקשור לבת מצווה
אם תרצי תפני למייל שבחתימה.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יכולה להניח על שולחן הרבה חפצים מהשקל וכדו'...
כל אחת בוחרת חפץ ומתיישבת.
לאחמ"כ עושים סבב בין המשתתפות וכל אחת מקשרת את החפץ לכלת המצווה... זה מאד יפה
עשו לי את זה, חמוד ביותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
צלם את הבת מצווה לפתח את התמונה וגזור אותה כפאזל
על כל חלק של פאזל יש שאלה או מחמאה וכ"ו על הבת מצווה כל אחת מהמשתתפות
מרימה חלק ומניחה אותו לפי המספור על בריסטול שאח"כ מסגרנו את זה .
בול פגיעה- הכינו את מקאפה כל אחת מהמשתתפות בתורה
ולפי הקליעה שלה כך המתנה שלה .

איזה רעיונות יפים!! תודה לך.
אני בדיוק אמורה להתחיל להתכונן לבת המצווה של בתי הבכורה בעז"ה וזה נותן המון הרעיונות האלו.

משתפת על מה שאני רוצה לעשות לה ואולי יהיה לכן חלק? אם למישהי יהיה רעיונות איך לפתח את זה.

מצגת כזו
על י"ג עיקרי האמונה, מעורבב עם הפעלות.
למה דווקא? כי קוראים לילדה אמונה.
מה יכול להיות במצגת הנ"ל?
איך לקשר
איך להפשיט את הדברים.
נגיד- על אני מאמין בביאת המשיח- שאלות על הגאולה= הגרלות על תוף מרים מעוצב כזה יפה.
תחיית המתים- הגרלות על עציץ יפה. שמה שקורא לזרע משול לתחיית המתים..
שאר העיקרים- זה יותר הפעלה עם מוזיקה נראה לי. אולי קריוקי. ועדיין אין לי רעיונות..
טוב. ת'אמת אני יודעת שזה הולך להיות מסובך. ואולי לא? צריך להתפלל על זה.
אבל.. נורא מתחשק לי לעשות את זה!!
כל מי שתזרוק רעיונות שקשורים לי"ג עיקרי האמונה- יתקבל בברכה.

(יש רעיון ליצירה של י"ג עיקרים אולי? משהו בקלי קלות, כחלק מההפעלה של המצגת אולי..)

תודה תודה תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ואם ואם ואם יש לכם: לופים, סרטונים או כל דבר מדיה אחר שקשור ויכול לעזור לי.. וואו!! אפשר ישר למייל שבחתימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אצל אחיות שלי עשינו תוכניות ממש יפות
כולם נהנו!!!
לא בקטע הגאוה אבל מלא העתיקו מאיתנו :D
1. לצלם את הבת מצווה לפתח את התמונה וגזור אותה כפאזל
על כל חלק של פאזל יש שאלה או מחמאה וכ"ו על הבת מצווה כל אחת מהמשתתפות
מרימה חלק ומניחה אותו לפי המספור על בריסטול שאח"כ מסגרנו את זה .
2. בול פגיעה- הכינו את מקאפה כל אחת מהמשתתפות בתורה
ולפי הקליעה שלה כך המתנה שלה .
כלומר קנינו כל מיני דברים בשקל סוג משקפים משרוקית וכ"ו
ומי שקלעה באמצע שזה המאה ששם היתה את התמונה של הבת מצווה
זכתה במתנה היוקרתית שזה היה ארוחת בוקר "מושקעת "
שזה גם לא באמת היה רציני סתם הכינו לה משהו יום למחרת והביאנו לה
בנוסף חיברנו שיר על הבת מצווה + ריקוד שזה הבנות דודות ואחיניות הכינו.
3. לי יש מצגת על בת מצווה + שיר מאוד יפה שקשור לבת מצווה
אם תרצי תפני למייל שבחתימה.
בהצלחה!
אצל אחיות שלי עשינו תוכניות ממש יפות
כולם נהנו!!!
לא בקטע הגאוה אבל מלא העתיקו מאיתנו :D
1. לצלם את הבת מצווה לפתח את התמונה וגזור אותה כפאזל
על כל חלק של פאזל יש שאלה או מחמאה וכ"ו על הבת מצווה כל אחת מהמשתתפות
מרימה חלק ומניחה אותו לפי המספור על בריסטול שאח"כ מסגרנו את זה .
2. בול פגיעה- הכינו את מקאפה כל אחת מהמשתתפות בתורה
ולפי הקליעה שלה כך המתנה שלה .
כלומר קנינו כל מיני דברים בשקל סוג משקפים משרוקית וכ"ו
ומי שקלעה באמצע שזה המאה ששם היתה את התמונה של הבת מצווה
זכתה במתנה היוקרתית שזה היה ארוחת בוקר "מושקעת "
שזה גם לא באמת היה רציני סתם הכינו לה משהו יום למחרת והביאנו לה
בנוסף חיברנו שיר על הבת מצווה + ריקוד שזה הבנות דודות ואחיניות הכינו.
3. לי יש מצגת על בת מצווה + שיר מאוד יפה שקשור לבת מצווה
אם תרצי תפני למייל שבחתימה.
בהצלחה!
היי,
אני לא יודעת אם עוד רלוונטי אב לממש אשמח שתשלחי לי את המצגת והשיר.
אני כל כך לחוצה מהבת מצווה של ביתי שכבר נהיה לי לא נעים מזה...... וחבל לי מאוד
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
היי,
אני לא יודעת אם עוד רלוונטי אב לממש אשמח שתשלחי לי את המצגת והשיר.
אני כל כך לחוצה מהבת מצווה של ביתי שכבר נהיה לי לא נעים מזה...... וחבל לי מאוד
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
את יכולה לפנות אלי למייל b.malka2013אין לכתוב כתובת מייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אצל אחיות שלי עשינו תוכניות ממש יפות
כולם נהנו!!!
לא בקטע הגאוה אבל מלא העתיקו מאיתנו :D
1. לצלם את הבת מצווה לפתח את התמונה וגזור אותה כפאזל
על כל חלק של פאזל יש שאלה או מחמאה וכ"ו על הבת מצווה כל אחת מהמשתתפות
מרימה חלק ומניחה אותו לפי המספור על בריסטול שאח"כ מסגרנו את זה .
2. בול פגיעה- הכינו את מקאפה כל אחת מהמשתתפות בתורה
ולפי הקליעה שלה כך המתנה שלה .
כלומר קנינו כל מיני דברים בשקל סוג משקפים משרוקית וכ"ו
ומי שקלעה באמצע שזה המאה ששם היתה את התמונה של הבת מצווה
זכתה במתנה היוקרתית שזה היה ארוחת בוקר "מושקעת "
שזה גם לא באמת היה רציני סתם הכינו לה משהו יום למחרת והביאנו לה
בנוסף חיברנו שיר על הבת מצווה + ריקוד שזה הבנות דודות ואחיניות הכינו.
3. לי יש מצגת על בת מצווה + שיר מאוד יפה שקשור לבת מצווה
אם תרצי תפני למייל שבחתימה.
בהצלחה!
וואו אשמח לשמוע על המצגת איך אפשרי ליצור איתך קשר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יש גם שרשרת הדורות
מזמינים את הסבתות כמובן לבת מצווה ועושים תוכנית על שרשרת הדורות
מאוד יפה
זה תוכנית מוכרת
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אשמח לקבל עוד רעיונות. תודה רבה
[בעדיפות לחינמיות או בתשלום מועט]
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
למי שזה רלוונטי
סדנאות מדהימות ברמה מאוד גבוהה
לאירועים, מנהלים קהילתיים , מפגשים, ערבי גיבוש ועוד
יש כמה סדנאות שמתאימות במיוחד לבת מצוות
לפרטים נוספים ולתוצרים
0527282078
matcraft1010 שטרודל גימל.....
מודעה מאט קראפט סופית איכות מייל.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לקנות 12 מתנות לכלת בת המצווה. וכל אורחת מתכבדת לתת אחת מהמתנות ולקרוא את הטקסט הקשור למתנה. (אפשר לקשר כל מתנה למידות טובות)

מצגת טריוויה- שאלות על בת המצווה, מי שיודעת את התשובה, מקבלת כרטיס הגרלה, בסוף המצגת- חלוקת פרסים נחמדים. (אפשר גם שאלות שקשורות למועד/ חג סמוך)

פעילות לפי שם הילדה. רבקה- משהו של חסד. מרים- ציפייה לגאולה. שושנה- עם ישראל מול האומות. כמובן- קליל וחוויתי ועדיף ממוחשב.
יש משהו לשם נחמה או תהילה או תמר
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה