תוכנית לאסיפת כיתה ( מס' שנים אחרי החתונה )

  • הוסף לסימניות
  • #1
למי יש רעיון נחמד וקליל לתוכנית למפגש כיתתי לאחר 5 שנים מהחתונה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י ובר;606375:
למי יש רעיון נחמד וקליל לתוכנית למפגש כיתתי לאחר 5 שנים מהחתונה ?

אשכול שנפתח בדיוק בשבילי....;)
גם אנחנו עושות אסיפת מחזור (8 שנים אחרי יב') כל אחת הלכה אצלנו לסמינר אחר.....
אשמח לרעיון לתוכנית מתאימה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אפשר להכין מצגת התמונות כתתיות וחויות מהעבר בשילוב שירים שמעלים זכרונות עשינו את זה פעם והיה מדהים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
סליחה שאני אומרת...
אבל בחדר מלא בנות שלא נפגשו כמה שנים מי צריך תוכנית?

רק כל אחת קמה ומציגה את עצמה בפרונט החדש (עבודה וילדים, שינויים, הפתעות ואכזבות, נוסטלגיה, העלאת זכרונות, ארוחה ו... האוטובוסים בורחים...:))
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אצלינו עשו 10 שנים אחרי הסמינר סעודת אמנים לטובת הרווקות האחרונות, העקרות וכד'
נפגשנו בסמינר, המורה (די קשישה) מי"ב דיברה - פתאום מצאנו את עצמנו באותו סיטואציה 12 שנים אחורה...) ביקשנו, ברכנו, ענינו, ואכלנו.
התוצאה המרגשת נכון ל5 שנים אחרי: כל הרווקות נישאו, ילדו כולל העקרות לשעבר. מומלץ.
כמובן, שכל הנ"ל היה אחרי התוודעות משעשעת ומרתקת ומלאת הפתעות. -עצם העובדה של אסיפה למטרה חשובה זו הביאה לנוכחות כמעט מלאה של כיתה בת 40 בנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
עשינו כזה ערב ג"כ 5 שנים אחרי י"ב, והיה מאד נחמד. וכמו שכתבה mig בקושי הצליחו להשתיק את כולן ולהתייחס לתוכנית, דיבורים והעלאת זכרונות זו תוכנית בפני עצמה...
מה שכן עשינו, שזה היה משהו קליל, כל אחת קיבלה פתק ורשמה עליו את שמה + הבטחה לחברה ואח"כ חילקו את הפתקים לכל הבנות, וכל אחת היתה צריכה לקיים את ההבטחה שלה לבת שקיבלה את הפתק שלה. לדוג' - הבטחה להתקשר בער"ה לומר שנה טובה, להתקשר ביום ההולדת הבא לאחר מזל טוב, לשלוח מייל עם תמונות הילדים, הבטחות בתחום העבודה וכד'.
זה היה מאד חמוד, וגם היה צחוקים... וסה"כ במפגש כזה לא צריך תוכנית מדי כבדה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אצלינו במפגש כזה הביאו מרצה, שמסרה שיעור של 25 דק'
על כח התפילה של אמא יהודיה.
כך שחוץ מהאוירה הנחמדה והצחוקים היה גם תוכן רוחני למפגש.
כמובן שההרצאה צריכה להיות מוצלחת במיוחד, אחרת לא יהיה מי שיקשיב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
--
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אצלנו 5 שנים אחרי י"ב עשינו מפגש.
כמובן אוכל וכו.(כל אחת הביאה משהו..)
והבאנו את אחת המורות שהיתה אהובה במיוחד לדבר. היה מרתק!
במיוחד שכמה שנים אחרי הכל נראה אחרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אפשר לעשות חידון עם שאלות על חומר לימודים שלמדתם לדו' שאלות שהיו במבחני חוץ או בגרות, שאלות על מחנות, מורות שהיו לכם בקיצור חידות על העבר
זה מאוד נחמד ומצחיק להיזכר בעבר והמסקנה אמורה להיות שבלימודים לא זוכרים הרבה אבל את האוירה, את הדברים היותר מהותיים זוכרים מצוין
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אצלנו כל אחת הביאה משהו ביתי.... (מי שיכלה)
קבלנו משהו עבור אלו שעדין לא נשאו בכיתה.
הבאנו מרצה שדבר כ20 דקות (לא צריך יותר)
כל אחת הציגה את עצמה וספרה משהו מענין / מיוחד על עצמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אצלנו כל אחת הביאה משהו ביתי.... (מי שיכלה)
קבלנו משהו עבור אלו שעדין לא נשאו בכיתה.
הבאנו מרצה שדבר כ20 דקות (לא צריך יותר)
כל אחת הציגה את עצמה וספרה משהו מענין / מיוחד על עצמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
דווקא כשאנחנו נפגשנו לאחר כמה שנים ככיתה מאוחדת במיוחד - (מכירות את ההצהרות שנשמור על קשר?) היה נ-ח-מ-ד. היתה תוכנית חמודה ואוכל אבל יצאתי עם הרגשה שכל אחת נהנתה עם מי שהיא בקשר ממילא ועם כל השאר זה לא התפתח מעבד לשאלות: מה את עושה היום וכו'
מה שהיה חסר זה תוכנית גיבוש. ובתכלס, לא משנה איזו אבל שתגרום הנאה מהמקום המשותף. ובמקרה של מפגש חברות המשהו המשותף אלו רק הזכרונות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה