- הוסף לסימניות
- #1
שלום לכולם,
בעקבות פידבאק שימושי מכמה משתמשים פה בפורום שקנו את תוכנת השעון, יוצא עכשיו גירסה חדשה, ולזמן מוגבל ולרגל ההשקה של הגירסה החדשה ניתן יהיה לרכוש את התוכנה בהנחה של 30% (70 ש"ח + מע"מ במקום 100 ש"ח).<O
למי שלא מכיר, מדובר בתוכנה פשוטה וידידותית מאוד שעוזרת לעקוב אחרי הזמן שעבדתם על פרוייקטים של לקוחות.<O
איך זה עובד?<O
פותחים גיליון חדש לכל פרוייקט עליו אתם עובדים. בתחילת העבודה לוחצים על הכפתור הירוק, ובסיום העבודה על הכפתור האדום. התוכנה מציגה כמה זמן עבדתם, וכמה הרווחתם בזמן זה.<O
<O
<O
פונקציות עיקריות:</O
- פתחו כמה גיליונות שתרצו בו זמנית. קיבלתם טלפון מלקוח אחר באמצע העבודה? -- פשוט עיצרו את הטיימר בגיליון אחד, והתחילו את הטיימר בגיליון האחר במהלך שיחת הטלפון!</O
- <O
הזינו תעריף לפי שעה והתוכנה תציג לכם כמה הרווחתם עד כה.</O
- <O
אפשרות להצגת סה"כ יומי</O
- <O
אפשר לפתוח את הקובץ באקסל ע"י קליק אחד</O
- <O
תומך עיברית</O
- <O
התקנה פשוטה ביותר</O
- <O
אינו צריך לעבוד ברקע, ולכן לא מבזבז את משאבי המחשב.</O
- <O
עובד על ווינדוס ומק.
<O
<O
דרישות מערכת: שאחד מתוכנות אדובי CS או CC יהיו מותקנים במחשב שלכם.
<O
<O
כיצד קונים את התוכנה: בדף זה הקליקו על הכפתור הכתום כדי להלקח לאתר פייפל שם תוכלו לבצע את הרכישה בכרטיס אשראי.</O
<O
<O
תודה!</O
<O
אריאל
<O
<O
נ.ב. לאלו שכבר רכשו את הגירסה הקודמת תישלח הגירסה החדשה בימים הקרובים.<O
הנושאים החמים