- הוסף לסימניות
- #1
האם למישהו יש ניסיון עם התוכנה הזו
אני צריך אותה לעסק שלא צריך להוציא הרבה קבלות/חשבוניות ומדובר בעוסק מורשה אם זה משנה
האם זה יכול להוות כתחליף לרואה ח-ן (שזה עסק קצת יקר 250 ש"ח לחודש )
האם אפשר להדפיס דרכה חשבוניות וכו'
וא"כ אם אני יעבוד עם התוכנה הזו אני נעול עליה ומכאן ולהבא את כל החשבוניות אני חייב להדפיס דרך התוכנה או שאפשר להחזיק פנקס קבלת במקביל ולרשום בצורה ידנית כשאני לא ליד מחשב
אשמח לכל מידע בנושא ובפרט ממי שיש לו התנסות בתוכנה הזו
אני צריך אותה לעסק שלא צריך להוציא הרבה קבלות/חשבוניות ומדובר בעוסק מורשה אם זה משנה
האם זה יכול להוות כתחליף לרואה ח-ן (שזה עסק קצת יקר 250 ש"ח לחודש )
האם אפשר להדפיס דרכה חשבוניות וכו'
וא"כ אם אני יעבוד עם התוכנה הזו אני נעול עליה ומכאן ולהבא את כל החשבוניות אני חייב להדפיס דרך התוכנה או שאפשר להחזיק פנקס קבלת במקביל ולרשום בצורה ידנית כשאני לא ליד מחשב
אשמח לכל מידע בנושא ובפרט ממי שיש לו התנסות בתוכנה הזו
הנושאים החמים