- הוסף לסימניות
- #1
מי מכירה את התופעה שתינוק באזור גיל השנה
נופל ומקבל מכה בראש או בפנים מתחיל לבכות, ולאחר שניה מאבד את הנשימה לכמה שניות שנראה כמו נצח....ולאחר נשיפה על הפנים או נדנוד הוא חוזר לעצמו........חיוור כמו הקיר...
מבהיל מאד...
האם יש צורך לגשת לרופא??? מה עושים בכזה מצב??? ממה זה קורה???
תודה רבה לכל העונים והעוזרים......
נופל ומקבל מכה בראש או בפנים מתחיל לבכות, ולאחר שניה מאבד את הנשימה לכמה שניות שנראה כמו נצח....ולאחר נשיפה על הפנים או נדנוד הוא חוזר לעצמו........חיוור כמו הקיר...
מבהיל מאד...
האם יש צורך לגשת לרופא??? מה עושים בכזה מצב??? ממה זה קורה???
תודה רבה לכל העונים והעוזרים......
הנושאים החמים