מידע שימושי תושבי בני ברק כנסו!!!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #4
דבר ראשון תודה לה' על הגשם
תנסו להיזכר כמה היה חם נורא לפני כמה חודשים אז ודאי היה בא לכם לראות את כל הרחובות מלאים במים כמו ונציה
אז ככה כנראה לא יצאתם מבני ברק לערים אחרות גם אני בני ברקית מלידה אבל תראו את הכתבות על בת ים נהריה כל הערים שהם מישוריות מערכות הניכוז לא מצליחות להתמודד עם הבעיה,
שוב תודה בא לי מחר עוד יום כזה
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
ומה אתם אומרים על הנס הגדול שה' הראה לנו היום בערב????
אחרי ששמענו אינספור פעמים את ההבטחות של הצדיקים זצ"ל ושיבדלחט"א
ורואים עין בעין איך שיש זכות מיוחדת לגרים בעיר הזאת
שסה"כ נפילת הטיל /המיירט היה במס' של ס"מ בודדים מהעיר ב"ב!!!!

בואו נראה גם את הדברים הטובים ובמיוחד בתקופה זו
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
זה ברור.

אבל לומר ש-"עיר מלוכלכת ומכוערת לא מתאימה לעיר התורה",
צריך לדייק שעיר התורה הזו מתלכלכת ע"י התושבים מן הסתם, הלא כן?
כל עיר נורמלית מלכלכת ומנקים אותה.
בבני ברק המצב קטסטרופה. גרוע יותר מלפני הבחירות...

גילוי נאות: אני לא בני ברקית, אך נמצאת שם אחת לשבוע.
אני מגיעה מעיר שלא שונה באוכלוסייה מבני ברק והיא נקיה לא בגלל שלא מלכלכים...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אולי נהיה מעשיים? מישהו יודע מספר טלפון של גורם בכיר מאד בעירייה, שפשוט כולם יתקשרו ליו וישגעו אותו על הצורך בשיפור העניין? אולי לשלוח למערכות שבועונים בקשות לכתבה בנושא?
מה שברור, המצב זוועה!
כל מי שהלך בעיר היום בזמנים הגשומים והיה צריך לעבור כביש- הרגיש כמו חציית נהר.
כמובן שהגענו הביתה עם נעליים רטובות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אולי נהיה מעשיים? מישהו יודע מספר טלפון של גורם בכיר מאד בעירייה, שפשוט כולם יתקשרו ליו וישגעו אותו על הצורך בשיפור העניין? אולי לשלוח למערכות שבועונים בקשות לכתבה בנושא?
מה שברור, המצב זוועה!
כל מי שהלך בעיר היום בזמנים הגשומים והיה צריך לעבור כביש- הרגיש כמו חציית נהר.
כמובן שהגענו הביתה עם נעליים רטובות...
זה לא עוזר זה פשוט לא מענין אותם😠
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
זה ברור.

אבל לומר ש-"עיר מלוכלכת ומכוערת לא מתאימה לעיר התורה",
צריך לדייק שעיר התורה הזו מתלכלכת ע"י התושבים מן הסתם, הלא כן?
פשוט אנשים עם סדרי עדיפויות שונים. כנראה נקיון וחינוך לנקיון לא בראש הרשימה וב"ה. לאט לאט יפנימו שיש עוד דברים להיות מאנצ'.. (וזה לא מוריד מעול העירה. רק לחינוך לנקיות חשוב יותר מנקיון)

ואגב הגשם לא הכל בכוחות העירייה. הם מנקים ניקוזים בזמן (וזה לא היה כל השנים!) יש מצב שיורד משקעים הרבה יותר ממערכת הניקוז. ובכל עיר תקינה יש גם עליות וירידות. יש איך להתמודד עם רחובות נמוכים שמקבלים את כל העיר אליהם? (כן יש ניקוז אבל...) ויש מה לעשות בצמתים שוצפים? גם לרצף מחדש לא יעזור וגם להוסיף עוד ועוד ניקוזים.
זה התוואי של העיר וההתמודות לכולנו.

אגב בני ברק בנויה על 7 גבעות: פונוביז סלובודקא הר הברוגז הר השלום, רחוב צפת, ו... לא זוכרת.. להבדיל מערים סמוכות שהגבעות שלהן פחות תלולות ואם יש ירידה חדה המצב לא שונה מב"ב..

אגב הייתי ליד קוקה קולה הנהרות שנשפכים אליהם מעוררים מחשבה אם זה לא נכנס לבארות מהם מייצרים לנו משקה משובח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
  • הוסף לסימניות
  • #14
אתם לא חושבים שעיר שאתם משלמים הרבה כסף על הארנונה צריכה יותר לשמור על העיר
מי משלם ארנונה מלאה? אלה עם הרכבים? ביננו הארנונה של העירייה זה רק מהמגדלים והחנויות. כמעט כל דירה שניה עם הנחה בארנונה

(סליחה אם זה נשמע שאני בעד העירייה, ממש לא... אבל הכעס מידי לא פרופורציונלי... )
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
ההצפות פשוט קשורים לסוג הגשם, בירושלים וכן שאר הערים שרחוקות מהים הגשם יורד רציף וקל, משא"כ בבני ברק שבבת אחת מגיע שבר ענן למשך מספר דקות, ואין מצב שמערכות הניקוז יספיקו להם, מה גם שזה בדרך כלל מישורי
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ההצפות פשוט קשורים לסוג הגשם, בירושלים וכן שאר הערים שרחוקות מהים הגשם יורד רציף וקל, משא"כ בבני ברק שבבת אחת מגיע שבר ענן למשך מספר דקות, ואין מצב שמערכות הניקוז יספיקו להם, מה גם שזה בדרך כלל מישורי
למה בתל אביב ז לא ככה??? אני כל יום נמצא בתל אביב וזה יותר קרוב לים מאשר בני ברק ואין שם הצפות ברמה הזאת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

לצערי כל בני ברקי מכיר את התופעה, היא לא קורית במקומות אחרים, שם יש 'תושבים נורמאליים' שמגיע להם מינימום של אנושיות,
אבל זה קורה כבר כמה שנים בבני-ברק, ואנחנו - ממשיכים לשתוק ולסתום את האף.

רכבי פינוי האשפה בבני-ברק אינם נושאים עמם מנקזי נוזלים, וכך אחרי כל פינוי אשפה הנך רואה פס ארוך רטוב ומצחין - המיץ של הזבל - כפשוטו.
זה מדיף ריח נורא למרחוק, זה מפיץ חיידקי קולי צואתיים, זה מזהם את הסביבה, זה בלתי נסבל.
כל שכן בעיר התורה והחסידות - שמיד כשאתה עובר ברחוב כזה - אתה מסיר את האוזניה עם שיעור התורה מהאוזן, או מכסה את התפילין בבוקר, או מפסיק את ה'קורבנות' שהתחלת לומר בדרך לתפילה, כי לרחוב יש דין של 'בית הכסא' כפשוטו!!


[הטריגר לפרסום הזה - במוצ"ש האחרון מכר שלי ישב בגינה בב"ב לפגישת שידוכים, ולפתע עלה ריח הצחנה באפם, הם החליטו לשנות מקום, אבל הוא מספר שלכל כיון שהוא הלך - הם הרגישו ש'חיריה' רודפת אחריהם. כל הכבישים רטובים בשובל ארוך וסרוח. זה היה נורא, וגם מבזה].

מישהו מכיר עוד עיר שכך מתעללים בתושבים, וזה עובר בדומיה??
ניסיתי לשלוח פעם מכתב ליתד - למכתבים למערכת, אך כנראה כיון שלא מדובר בבקשת תרופה, אז זה לא התאים למדור...

אני מתוסכל לגמרי מהמצב, וחושבני שהפורום החשוב הזה - ממנו תצא הישועה. ותשועה ברוב יועץ.
אולי הצפת המערכת ומשרד הבריאות במכתבי מחאה, אולי הגשת תביעה יצוגית נגד העיריה / חברת פינוי האשפה / משרד הבריאות או איני יודע מי, או כל רעיון אחר שנחשוב עליו יחד.

מגיע לתושבי בני ברק לנשום אויר נקי.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה