דרוש מידע תושבי מודיעין עילית צריך את עזרתכם, השירותים במסוף

  • הוסף לסימניות
  • #1
יצא לי להיקלע למסוף התחב"צ בכניסה לעיר במוצ"ש האחרון, וראיתי שהשירותים הציבוריים אינם פעילים ואף נעולים,
לשם טיפול בעניין נדרש לי לדעת האם ביומיום הם גם לא פעילים,
וגם כשהיו פעילים מה היה מצבם התברואתי,
כיוון שכעת אינני תושב המקום אשמח למידע בעניין
(ע"פ חוק חובת החברה המפעילה / עיריית מודיעין עילית לטפל בעניין)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
יצא לי להיקלע למסוף התחב"צ בכניסה לעיר במוצ"ש האחרון, וראיתי שהשירותים הציבוריים אינם פעילים ואף נעולים,
לשם טיפול בעניין נדרש לי לדעת האם ביומיום הם גם לא פעילים,
וגם כשהיו פעילים מה היה מצבם התברואתי,
כיוון שכעת אינני תושב המקום אשמח למידע בעניין
(ע"פ חוק חובת החברה המפעילה / עיריית מודיעין עילית לטפל בעניין)
אני לא יודע, אבל ייתכן שבזמנים שעל הקו (שירות לרב קו) פתוח, אז גם השירותים פתוחים
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יצא לי להיקלע למסוף התחב"צ בכניסה לעיר במוצ"ש האחרון, וראיתי שהשירותים הציבוריים אינם פעילים ואף נעולים,
לשם טיפול בעניין נדרש לי לדעת האם ביומיום הם גם לא פעילים,
וגם כשהיו פעילים מה היה מצבם התברואתי,
כיוון שכעת אינני תושב המקום אשמח למידע בעניין
(ע"פ חוק חובת החברה המפעילה / עיריית מודיעין עילית לטפל בעניין)
הוא לא פתוח כבר הרבה זמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
לא פתוח ביומיום, רק בערבי שבתות בזמני עומס. (ככל הידוע לי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
תודה רבה לכולם על המידע
בקו החם של יתד נאמן אמרו לי שזה לא חוקי בעליל,
ושאם אפנה בעניין למבקר המדינה סיכויים גבוהים שהעניין יטופל ברצינות.
וזה מה שאני מתכוון לעשות,
לשלוח מכתב התרעה לקווים ולעיריה לפני שאפנה למבקר המדינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לפני תקופה הייתי שם,
וככל הזכור לי היה שם פתק שזה לא פעיל עקב חוסר תחזוקה,
ומי שרוצה שיגיש פניה לעירייה,
(זה נראה שהם רוצים שזה יעבוד, אך אין להם תקציב)

כל הכבוד על היוזמה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
שלחתי מכתב התרעה לקווים ולעיריה
בינתיים קווים הגיבו לי (תוך שעה) שזה באחריות העיריה [דבר שאני לא בטוח בו, כי החברה המפעילה את המסוף היא קווים]
אחכה לתגובת העיריה, ובאם לא תהיה אני אפנה למשרד מבקר המדינה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
שלחתי מכתב התרעה לקווים ולעיריה
בינתיים קווים הגיבו לי (תוך שעה) שזה באחריות העיריה [דבר שאני לא בטוח בו, כי החברה המפעילה את המסוף היא קווים]
אחכה לתגובת העיריה, ובאם לא תהיה אני אפנה למשרד מבקר המדינה.
לא ידוע לי שיש "חברה מפעילה" למסוף, זה חניה פתוחה שיש בה אוטובוסים של כל החברות.

ולעצם האשכול, ייתכן גם שזה לא פעיל מסיבות רוחניות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לפעמים סוגרים שירותים ציבוריים בגלל שזה מקום מועד לפורענות,
ובפרט במקום שומם,
לא כל חוק של מדינת ישראל טוב לחרדים.
אז שלפחות יפתחו בזמני עומס!
היינו שם ביום שישי לפני נסיעה ארוכה לצפון ולא נעים לי לומר מה הילדים עשו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
יכול להיות שזה לא פעיל מסיבות רוחניות
אבל זה סיבה שהעירייה צריכה לומר אותה, ולא בגלל שכמה ניקים בפרוג אמרו שאולי זה הסיבה, לא יפנו לעירייה.
העירייה צריכה לדעת שיש לזה ביקוש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
חרדים באופן כללי זכו כנראה להיות מתלמידיו של פרעה.
ולגבי העניין של בעיות בשירותים ציבוריים, בציבור החילוני משתדלים היום לעשות את זה בתוך החנויות נוחות, ככה יש פיקוח.
צריך למצא פיתרון נכון ולא לקבור צרכים אלמנטריים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא ידוע לי שיש "חברה מפעילה" למסוף, זה חניה פתוחה שיש בה אוטובוסים של כל החברות.

ולעצם האשכול, ייתכן גם שזה לא פעיל מסיבות רוחניות.
ברור שיש חברה מפעילה, האוטובוסים של סופרבוס (מעפולה וטבריה) לא נכנסים למסוף ומורידים מחוץ למסוף
יכול להיות שזה לא פעיל מסיבות רוחניות
אבל זה סיבה שהעירייה צריכה לומר אותה, ולא בגלל שכמה ניקים בפרוג אמרו שאולי זה הסיבה, לא יפנו לעירייה.
העירייה צריכה לדעת שיש לזה ביקוש.
מסכים לכל מילה.
אני רק יספר את הסיפור האישי שלי
במוצ"ש האחרון הגעתי למסוף ע"מ לנסוע לצפון הרחוק, נסיעה שאורכת למעלה משעה וחצי,
האוטובוס התעכב מלצאת עקב אי סדרים, והנשים שהיו צריכות להתפנות, לא היה להן איפה.
אז לא יודע מה השיקולים, שימצאו פיתרון.

חברת קווים כבר הגיבה לי וטענה שזה לא קשור אליה אלא לעיריה, כרגע אני מחכה לתגובה מהעיריה,
ואני לא מתכוון לחכות יותר מכמה ימים, ואז אפנה למשרד מבקר המדינה.
לא ארפה עד שהעניין יסודר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
למה לחכות? מה העניין?
כי אני איש טוב... שלחתי מכתב של התרעה לפני שאני פונה למבקר,
ואם לא יגיבו לי עד תחילת שבוע הבא אני אפנה למשרד מבקר המדינה.
יש בחירות.
פנה למועמד "פתק ריק" שמתמודד מול ראש העיר.
כיום אינני תושב מודיעין עילית (הייתי בעבר במשך כמה שנים טובות...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
כי אני איש טוב... שלחתי מכתב של התרעה לפני שאני פונה למבקר,
ואם לא יגיבו לי עד תחילת שבוע הבא אני אפנה למשרד מבקר המדינה.

כיום אינני תושב מודיעין עילית (הייתי בעבר במשך כמה שנים טובות...)
יש בעיה, לפי מה ששמעתי, עיריית מודיעין עילית לא מתייחסת לתלונות של אנשים שלא מתגוררים בעיר. (בכל אופן במוקד העירוני 107)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה