תחפושת - מסתבר שאני משקיענית כמעט כמותכן...!

  • הוסף לסימניות
  • #1
התייעצות בקשר לתחפושת,
והגילוי הזה, שלמעשה אני מהאמהות המשקיעניות גורם לי להיות בהיי...! :p
אז ככה:
התייעצות לגבי תחפושת א' - התייעצות חשובה מאד:
בני המתוק בן ה-5.5 התחפש בשנה שעברה לספר תורה (פתאום נחה עליו רוח קדושה, והוא החליט שהוא לא רוצה שוטר, לא רוצה לביאה, רק ספר תורה. למחרת הוא כבר רצה להתחפש לקב"ה בכבודו ובעצמו - אם כבר תחפושת קדושה אז עד הסוף).
השנה הוא רוצה את אותו ספר תורה, אבל עם שדרוג (תשמעו! זה רעיון מבריק שלו!):
הוא רוצה שהאופניים שלו יהיו החופה של ההכנסת ספר תורה, והוא יהיה הספר תורה שמובילים אותו בתוך החופה. נכון מדליק? אז יש לכן רעיון איך לבצע...?

התייעצות ב' - חשובה טיפה פחות:
ביתי בת ה-4 רוצה להתחפש ל - - - מלכת אסתר! (מקורית במיוחד!)
מכירות תחפושת מתוקה ולא כבדה? או עצות איך לעשות את זה מתוק ולא כבד? ואיפה להשיג שמלה וכו'?

התייעצות ג':
ראיתי באשכול התחפושות תמונה שמישהי העלתה של תינוק בתחפושת של שקית פופקורן, שהמנשא היה השקית.
האם לדעתכן אפשר לעשו תאת אותו דבר רק על הגוף שלו (בלי מנשא) בצורה לא מסורבלת?


תודה לכן,
בכל אופן כנראה שאני עדיין לא כמותכן כי אני מחפשת כל הזמן עצות והדרכות... ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נהנתי ממש מהרעיון של ההכנסת ספר תורה,
אשמח לשמוע עוד רעיונות לילד מתוק מדבש בן חמש
צדיק שרוצה להתחפש לליצן הכי שמח... או למרדכי היהודי כי קוראיפם לו מרדכי...
אבל מרדכי הוא כבר היה שנה שעברה
אני מחפשת רעיון חמוד מקרוי והעיקר הוא רוצה צדיק...(כמובן)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מקפיצה כי לא אוכל בלי עזרות והכוונות...!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תחברו מטריה לכידון או מאחור ותחפו אותה בקטיפה של החופה.
אפשר להוסיף mp שינגן ומנורוות וכו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
טוב, אם את מוכנה להיות אמא משקיענית, אני כונה לנסות לעזור ;):)
כדי לעשות חופה מאופניים:
4 מקלות מטאטא, בד קטיפה בצבע כחול/ ברודו - ניתן להוסיף רקמה בזהב - תלוי ברמת ההשקעה), פרנזים זהב.
- נדרשת יצירתיות רבה ע"מ לחבר את החופה כדי שלא תיפול. לא ניסיתי במציאות, אבל אני מוכנה לנסות לדמיין:
- לקשור חוץ חזק לקצה מקל המטאטא (אפשרי להשתמש בחור העגול שיש במקל - כדי שיהיה יותר חזק)
- לקשור את אותו חוט גם לקצה אחד של החופה (ניתן לחורר 2 חורים בבד כדי להכניס את החוט)
- כך לעשות ב4 הפינות.
בין מקל מקל הייתי מחברת חוטים מתוחים שעליהם תעמוד הפרוכת בצורה טובה.
- לאופניים ניתן גם לקשור בעזרת חוטים (לי מידמיין בראש חוים לבנים כאלה חזקים, לא זוכרת את השם שלא - אולי רפיה? ואולי לא. בצבע לבן שעשוי מכמה חוטים לבנים עבים)

- טוב, קצת מסובך היה להסביר, את מה שהראש לי תכנן בשבילך :cool:
(פרטים נוספים והתייעצות - באישי)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אכפת לך להראות את התמונה של הספר תורה?
הבן שלי בן 4 לא מוכן לשמוע על שום דבר אחר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אני לא הייתי הולכת על מקלות של מטאטא כי הם מאוד כבדים, הייתי עושה עם מקל דיבל שהוא הרבה יותר דק ממקל של מטאטא (קונים בטמבור) ראיתי שמחברים את הפרוכת למקל עם עיגולים של מחזיק מפתחות.
ואולי את יכולה בכלל לקנות את המחזיק של המטריה לעגלה שפורסם פה בעבר, לחבר את זה לאופניים ולקחת מטריה ולעמיד את זה על הפרוכת בצורה ישרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
הנה המתוק הזה,
מגיע לו להשתדרג כמו שהוא רוצה, לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
סליחה לא צרף את הקובץ - - -
אבל האמת שאני לא מצליחה לצרף קובץ.
יש איזושהיא בעיה בזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
הנה הוא

ותודה עצומה לנעמי. שהזמינה אותי אליה והדריכה אותי שלב אחרי שלב בסבלנות ראויה לשבח!
 

קבצים מצורפים

  • יהודה.png
    KB 831.5 · צפיות: 61
  • הוסף לסימניות
  • #11
וואו מדהים! זה לא מנורה בתוך הכתר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא... אבל זה רעיון לשלב פנסים קטנים בכתר :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לא מפריע לכן בכל התחפושות האלו עם אביזרי הענק שזו בעצם תחפושת לרחוב בלבד?
הרי לכיתה/גן/סעודת פורים הוא לא יכנס עם האופניים, או שאני טועה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא בבית, אבל בסעודות פורים אצל סבא וסבתא משני הצדדים יש חצר גדולה, וברחוב,
וכיון שהתחפושת שלו מוכנה כבר - אז אני מחפשת את האופניים שלו במקום... אבל אני מקוה לעשו תאת זה באופן מהיר יפה אבל בלי השקעה מטורפת. הלוואי שאצליח. פתרון המטריה נשמע לי משהו קליל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אמאלה אסתר איזה בונבון יפה שהוא!
ודומה לך מאוד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
יפה ובונבון עוד יותר במציאות,
בתמונות פשוט אין לו את זה :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לדעתי יהיה לך יותר נח לבנות את החופה על בסיס של קרטון גדול
(של מכונת כביסה/ תנור וכד')

בצדדים: לחתוך חללים גדולים ולהשאיר "עמודים"
בתחתית: לחתוך חור בגודל המתאים כדי לחבר את החופה לאופניים, הכי נח יהיה לחבר לברזל מאחורה (איפה שהקפיץ שהילדים מחברים ארגזים, רק שהארגז שלו ימשיך עוד לרוחב לגובה ולקדימה)
בחלק העליון: לחפות בבד קטיפה + פרנזים זהב.
כמובן לחפות גם את העמודים או לצבוע אותם.

אפשר להוסיף כתר מרשים על החופה
אפשר להוסיף מנורות צבעוניות - יש פנסי אצבע צבעוניים בהכל בשקל.
אפשר להוסיף נגן +רמקול קטן לשירים מתאימים.

תכיני,
אני אעתיק ממך עוד כמה שנים לבן שלי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אסתר,
איפה קנית את המעיל של הספר תורה?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אפשר להוסיף נגן שינגן ברקע שירים של הכנסת ספר תורה
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה