כללי תחרות כרזות – פרוג תשע"א – כולכם מוזמנים!

  • פותח הנושא NG
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #41
אמנם כפי שאמר פה אברומי לא בטוח שיש השפעה רבה אבל בכל זאת
אשמח לשמוע שעושים משהו למען אחדות עמ"י
בין הפלגים/הזרמים , חילוניים ודתיים דעות שונות וכו'
זה נראה שלכל אחד אכפת מעצמו וכל יום אנחנו מתעוררים לריב חדש
אז אולי אתם תרימו את הכפפה ואם יועיל, זה רק יקרב את הגאולה...

--
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
נכתב ע"י mig;585187:
הצעותי ל-2:
לקיחת חברה/ עמותה חיה ובועטת לקבל בריף אמיתי, ולעשות שימוש בכרזות הזוכות.

אבל למה כשעיריה מסויימת או כל חברה אחרת עושה את זה, תמורת איזה פרס כספי זעום וכד' (עיין ערך עירית בית שמש ודומיה) כולם עושים עליהם 'עליהום'

ואילו אם זה בחסות פרוג זה בסדר??
קטונתי....:confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
נכתב ע"י זמזומית;585448:
אבל למה כשעיריה מסויימת או כל חברה אחרת עושה את זה, תמורת איזה פרס כספי זעום וכד' (עיין ערך עירית בית שמש ודומיה) כולם עושים עליהם 'עליהום'

ואילו אם זה בחסות פרוג זה בסדר??
קטונתי....:confused:

מה ההבדל אם בא לך לתרום בכייף ובעניין ואת רק מחפשת למי?
לבין תביעה של גופים שבמקום לרכוש את שרותינו הם תובעים אותה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
נכתב ע"י mig;585450:
מה ההבדל אם בא לך לתרום בכייף ובעניין ואת רק מחפשת למי?
לבין תביעה של גופים שבמקום לרכוש את שרותינו הם תובעים אותה?

זה לא זה,
אני אפילו לא מבינה למה צריך להסביר את ההבדל הכל כך פשוט:
עמותה שיש לה מסר חברתי/אידיאולוגיה מסויימת שונה לגמרי מתחרות עם אופי כלכלי-מסחרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
השלום חשוב באמת.
אבל עניי עירך קודמים, תעזבו את החילונים, תתחילו לאהוב כל יהודי בחינם גם בלי קריאייטיב
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
אני חושב על "חרדים לסביבה"
ראה שלא תקלקל את עולמי.
יש עמותה כזאת, ויהיה לה מה לעשות עם החומר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אני לא כל כך מבינה בנושא אבל אני מבינה שמחפשים איזה נושא עם מסר.
אז אני הייתי מציעה את הקטע שבשביל להתפרנס בכבוד לא צריך לדרוך על אף אחד ולא לנצל וכמובן שלא לרמות. יש הרבה שזה מובן להם, אבל אני רואה לפעמים שמתירים לעצמם בשביל המטרה המקודשת "לעשות כסף" - את כל האמצעים...
 

קבצים מצורפים

  • איך עובדים בישראל.wmv
    1.9 MB · צפיות: 28
  • הוסף לסימניות
  • #49
אני רוצה להרים כפפה נגד הרשתות החברתיות (בין כה וכה פה רובם נגד)
זה מפיל חללים רבים והמון חילול ה'
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
נכתב ע"י סתם;586015:
אני רוצה להרים כפפה נגד הרשתות החברתיות (בין כה וכה פה רובם נגד)
זה מפיל חללים רבים והמון חילול ה'

זה רק יעורר כעס . בטח שלא יעזור במשהו, ואנחנו לא רוצים להרגיז. לענ"ד.
אבל אתה צודק כמובן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
הצעה לתחרות

אולי לעודד קריאייטיב.... לעודד את כולנו להשתבח!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
אולי במקום לנסות לתקו את החברות, הממשלה והעולם נתחיל עם עצמנו
אפשר ללכת על הכיוון של אירגון מסילה- לחיות נכון ממה שיש
יש לנו הרבה מאד מה לתקן- בחיי היום יום, באירועים, בלבוש וכד'
אולי זה נושא מעצבן ולכולנו עדיף לחשוב ולהשיקע ב"איך לעשות יותר כסף" מאשר ב"איך לחיות נכון בכסף" אבל דוקא זה מה שידרוש מאיתנו להיות יותר יצירתיים כדי לשכנע את דעת הקהל
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
נכתב ע"י יצירתית;586117:
אולי במקום לנסות לתקו את החברות, הממשלה והעולם נתחיל עם עצמנו
אפשר ללכת על הכיוון של אירגון מסילה- לחיות נכון ממה שיש
יש לנו הרבה מאד מה לתקן- בחיי היום יום, באירועים, בלבוש וכד'
אולי זה נושא מעצבן ולכולנו עדיף לחשוב ולהשיקע ב"איך לעשות יותר כסף" מאשר ב"איך לחיות נכון בכסף" אבל דוקא זה מה שידרוש מאיתנו להיות יותר יצירתיים כדי לשכנע את דעת הקהל

השראה לנ"ל :)

אגב, הכל בסדר עם אברמי?, הוא פשוט נעלם מהמפה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
נכתב ע"י טונר;586181:

כבר עשו שמירת הלשון במקום אחר אבל זה אף פעם לא מזיק.

לגבי ניהול תקציב נכון זה חשוב מאד!!! זה יותר עניין של נהילו תקציב הבית או לחשוב על הבית כעסק.

רעיון נוסף שיש לי אבל אני פוסלת אותו במקום זה להמחיש לחרדים בלי אינטרנט כמה זה גרוע האינטרנט כי אני שומעת הרבה ש"מתכננים" שיהיה להם "רק מייל" וזה דבר חשוב כל הבנקים וכו' ולא מבינים מה זה גורר......
אבל זה לא לענין
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
לענ"ד למה לעשות חצי עבודה.
שכל אחד יצתרך לחשוב על נושא לבד וליצור את הכל לבד זה יראה לדעתי הרבה יותר מעניין מאשר לעמד על נושא אחד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
לדעתי תרבות התשלומים בציבור החרדי
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
אולי אפשר להוסיף?

נושא הניקיון- רצוי ונחוץ מאוד בסביבתינו...

(יצא לי לטייל עם משפחתי בפארק יפהפה היו במקום המוני שומרי מצוות - אבל נדהמתי לראות כיצד אנשים שומרי תומ"צ (משלנו...) זורקים, מלכלכים ומשליכים לכל עבר גם אם יש במרחק מטר פח.

לדעתי יש להכניס למודעות גם אצלינו כלפי הנושא הנ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
נכתב ע"י קובי רייטר;586017:
זה רק יעורר כעס . בטח שלא יעזור במשהו, ואנחנו לא רוצים להרגיז. לענ"ד.
אבל אתה צודק כמובן...

אפילו האמריקנים הבינו עד כמה זה רע
ודווח על 15 מליון איש באמריקה שעזבו את הפייסבוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
נכתב ע"י ort;586261:
אולי אפשר להוסיף?

נושא הניקיון- רצוי ונחוץ מאוד בסביבתינו...

(יצא לי לטייל עם משפחתי בפארק יפהפה היו במקום המוני שומרי מצוות - אבל נדהמתי לראות כיצד אנשים שומרי תומ"צ (משלנו...) זורקים, מלכלכים ומשליכים לכל עבר גם אם יש במרחק מטר פח.

לדעתי יש להכניס למודעות גם אצלינו כלפי הנושא הנ"ל.
התחברתי לרעיון!
זה נושא חשוב עם הרבה אפשרויות ביטוי, ואולי גם יועיל למישהו...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה