תינוקת בת 4 חודשים

  • הוסף לסימניות
  • #1
כמה אמורה לישון תינוקת בת 3.5-4 חד'??
יש לכם תינוק/ת בגיל הזה?
יש לכם ידיעה מבוססת בעניין?

כמובן שזה אינדבדואלי לכל תינוק, אבל מה הנורמל......

תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
רצוף? או בכלל בשעות היממה?
בגיל הזה בד"כ תינוקות ישנים לילה (מתעוררים כמובן לאכול)
ועוד שתי מנוחות במשך היום - בוקר-צהריים, ואחה"צ.
שינה רצופה זה מאוד תלוי, יש תינוקות בגיל הזה שישנו 6-7 שעות רצופות, ובשאר הזמן - יתעוררו כל 2-3 שעות.
ויש כאלה שהשינה שלהם הרבה פחות רציפה ומתעוררים כל שעתיים וחצי- שלוש שעות גם בלילה.
מקווה שעזרתי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
נכתב ע"י ariels;1488477:
רצוף? או בכלל בשעות היממה?
בגיל הזה בד"כ תינוקות ישנים לילה (מתעוררים כמובן לאכול)
ועוד שתי מנוחות במשך היום - בוקר-צהריים, ואחה"צ.
שינה רצופה זה מאוד תלוי, יש תינוקות בגיל הזה שישנו 6-7 שעות רצופות, ובשאר הזמן - יתעוררו כל 2-3 שעות.
ויש כאלה שהשינה שלהם הרבה פחות רציפה ומתעוררים כל שעתיים וחצי- שלוש שעות גם בלילה.
מקווה שעזרתי.

כמה שעות שנת לילה בלי להתעורר לאכול?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הבן שלי ישן בלילה 5-8 שעות רצופות ואח"כ נרדם לשעה שעתיים
ובין לבין ער בערך שעה עד שעה וחצי
ויש לפעמיים שישן בצהרים גם 4 שעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
כל ילד אחרת!
הילדים שלי אף פעם לא ישנו יותר משלוש שעות ברצף, אבל התעוררו לאכול ומיד נרדמו בחזרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אצלי זה תלוי מה היה לפני הלילה ומתי הלילה מתחיל
הוא הולך לישון בערך איתנו... בשעות מאוחרות

אם קילחתי אותו בלילה לפני השינה הוא לבוש טוב ואכל טוב לפני השינה
אז הוא יכול לישון 5 שעות רצוף.
לדוג' 23:00-4:00

ולעיתים הוא יכול להתעורר כל 3 שעות.

זה מאד תלוי

מה שכן חום גורם להם לישון היטב(גם בשעות אחה"צ.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
ברור לי שכל ילד הוא אחרת, אבל משום מה אני לא כ"כ רגועה כי הבת שלי ישנה דיי הרבה....(בעיקר בלילה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לדעתי החימום אכן משפיע.
הבת שלי בת 4 חודשים ישנה השבוע באחד הלילות בין 7 בערב ל5 בבוקר ברציפות!
שברה שיא
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
הבת שלי מגיל שבוע ישנה לילה שלם ברציפות ב"ה
לא חושבת שיש מה לדאוג
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
סטודנטית תשמחי שהיא נותנת לך לישון
אם היא לא קטנה מידי שחסר לה הארוחות של הלילה
אז זה רק לתועלת שהיא ישנה בלילה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
יש תינוקות שישנים רצוף לילה בגיל הזה. תודי ל-ה' הטוב על החסד!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה אמור להיות בערך ככה..
נתחיל מהבוקר?
בד"כ אחרי שהתינוק אוכל הוא הולך לישון.. ממוצע אוכל כל 3,4 שעות+-?
אז 6 בבוקר אוכל ישן או לא זה לפי הקריזה אוכל שוב ב-9 ישן עד 10:30-11 ויש שעד 12
וקמים לאכול .
נרדמים שוב ב-12:30 עד 2:30+- וערים..
עכשיו השאלה אם את מביאה מטרנה או לא.. כי אם את מביאה בקבוק מלא לפני השנה
אז הוא בכיף יכול לישון לך עד 6 בבוקר רצוף!
וחזר חלילה...:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הקטנה שלי בת 4 חודשים ישנה בד"כ לילה רצוף, חוץ ממעידות פה ושם לצורך מוצץ ולישון
לפי חוברת מידע שקיבלתי בלידה היה כתוב שבגיל זה תינוק אמור להבחין בין יום ללילה ועלול לישון בלילה רצוף
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא נראה לי שיש מה לדאוג שהיא יושנת טוב, כי אם היה חסר לה משהו זה לא היה קורה, אולי כדאי לבדוק ברזל שגורם קצת לחולשה אבל זה גורם גם לחוסר תאבון וירידה במשקל, כך שאפשר לשים לב לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תודה לכולן,
היא אכן קטנה מידי (קצת יותר מ-4 ק"ג). ואני מפחדת שהיא לא אוכלת מספיק........
והיא יכולה לישון גם 12 שעות בלילה.......נורמלי???????
אף אחד מהילדים שלי לא ישן ככה בגיל הזה (כן ישנו לילה שלם....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הייתי מציעה לך להעיר אותה לאוכל. 12 שעות זה באמת יותר מידי, במיוחד כשהיא אמורה לעלות במשקל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
12 שעות זה יותר מדי.
את צריכה לשים לב שאין חימום יותר מדי כי זה לא גורם רק "לישון טוב" אלא להתייבשות ושינה מתוך סוג של אפטיות.
אותו דבר בקשר לאוכל, לפעמים תינוק לא מבקש הרבה אוכל וחושבים "יופי איזה ילד רגוע.." אז זהו שלא, לפעמים הם נכנסים למעגל של חוסר אוכל ומתוך זה הם חלשים מדי כדי לדרוש אוכל בקולי קולות.

אני לא אומרת שזה המקרה, רק אומרת שצריך לשים לב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י רותי בן שימול;1489103:
12 שעות זה יותר מדי.
את צריכה לשים לב שאין חימום יותר מדי כי זה לא גורם רק "לישון טוב" אלא להתייבשות ושינה מתוך סוג של אפטיות.
אותו דבר בקשר לאוכל, לפעמים תינוק לא מבקש הרבה אוכל וחושבים "יופי איזה ילד רגוע.." אז זהו שלא, לפעמים הם נכנסים למעגל של חוסר אוכל ומתוך זה הם חלשים מדי כדי לדרוש אוכל בקולי קולות.

אני לא אומרת שזה המקרה, רק אומרת שצריך לשים לב.

זה בדיוק הפחד שלי.....
שהיא נכנסת "למעגל" הזה שציינת למעלה.......
למרות שהרבה פעמים במשך היום היא ערה הרבה זמן ודורשת יפה מאד את האוכל שלה.
איך אני באמת יכולה לדעת שהיא ישנה כי היא שבעה, או שחלילה כי היא חלשה....?:(:confused:
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
חימום יתר מ-ס-ו-כ-ן לא רק בגלל האוכל.
זה משנה מאד אם היא יונקת או לא, ליונקים זה מאד לא נורמלי, ולבקבוקנים זה יתכן, אבל מה מונע ממך להעיר אותה לאוכל? הפחד שלא תרדם שוב?. אל תתני דיסה לפני השינה- זה מנפח ומרדים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
למה לנפח את הילדה המסכנה?
ולהרדים אין צורך היא כבר ישנה מעצמה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה