תינוקת בת 4 חודשים

  • הוסף לסימניות
  • #21
נכתב ע"י לאה ורחל;1489114:
למה לנפח את הילדה המסכנה?
ולהרדים אין צורך היא כבר ישנה מעצמה

זה מה שכתבתי- אולי היא מקבלת דיסה בגלל המשקל הנמוך, וזה מה שגורם לה לישון
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
נכתב ע"י צילומנציה;1489111:
חימום יתר מ-ס-ו-כ-ן לא רק בגלל האוכל.
זה משנה מאד אם היא יונקת או לא, ליונקים זה מאד לא נורמלי, ולבקבוקנים זה יתכן, אבל מה מונע ממך להעיר אותה לאוכל? הפחד שלא תרדם שוב?. אל תתני דיסה לפני השינה- זה מנפח ומרדים.

היא גם יונקת וגם מקבלת סימילאק.
דייסה אני לא נותנת לה....
והחימום בבית סביר ביותר- ממש לא חם מידי.
אני לא כ"כ אוהבת להעיר תינוקות בשביל לאכול, זה נראה לי "התעללות".

(סבתא שלי הייתה אומרת שהם גדלים בשינה, לא רק מהאוכל.....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
תראי, היא כבר בת ארבעה חודשים, האם בשלושת החודשים הראשונים התעוררה כרגיל? כיון שתינוקות שנולדים מתחת ל-3 ק"ג או מעט מוקדם מידי לפעמים המנגנון של להתעורר בגלל הרעב לא מספיק מפותח אצלם- אפילו שהם רעבים, אבל את זה היית צריכה כבר לדעת קודם אז זה לא הגיוני.
למשל הפגים - קרוב לחודשיים מאז שחזרו הביתה מהפגיה- הערתי עם שעון מעורר (השעון היה בשבילי) כל 3 שעות- למרות שהם כן רצו ואהבו לאכול (כמה התרגשתי בפעם הראשונה שהוא הקדים את השעון)
לדעתי, תתיעצי עם הרופא או עם טיפת חלב (אפשר גם טלפונית) וחוץ מזה אני כאמא- לאחר 7-8 שעות הייתי מעירה ומזיזה מעט אפילו לא לצורך אוכל- כשהילד קצת מופרע משינה אפילו 5 דקות להרים על הידיים וכו' אפילו כשחוזר לישון ה"אפטיות" של השינה הארוכה- מופרעת ואז הייתי יותר רגועה, אולי זה דמיון ואין בזה הגיון מדעי, אבל כך הייתי עושה
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
נכתב ע"י צילומנציה;1489129:
תראי, היא כבר בת ארבעה חודשים, האם בשלושת החודשים הראשונים התעוררה כרגיל? כיון שתינוקות שנולדים מתחת ל-3 ק"ג או מעט מוקדם מידי לפעמים המנגנון של להתעורר בגלל הרעב לא מספיק מפותח אצלם- אפילו שהם רעבים, אבל את זה היית צריכה כבר לדעת קודם אז זה לא הגיוני.
למשל הפגים - קרוב לחודשיים מאז שחזרו הביתה מהפגיה- הערתי עם שעון מעורר (השעון היה בשבילי) כל 3 שעות- למרות שהם כן רצו ואהבו לאכול (כמה התרגשתי בפעם הראשונה שהוא הקדים את השעון)
לדעתי, תתיעצי עם הרופא או עם טיפת חלב (אפשר גם טלפונית) וחוץ מזה אני כאמא- לאחר 7-8 שעות הייתי מעירה ומזיזה מעט אפילו לא לצורך אוכל- כשהילד קצת מופרע משינה אפילו 5 דקות להרים על הידיים וכו' אפילו כשחוזר לישון ה"אפטיות" של השינה הארוכה- מופרעת ואז הייתי יותר רגועה, אולי זה דמיון ואין בזה הגיון מדעי, אבל כך הייתי עושה

גם לפני גיל 4 חודשים היא לא אכלה כל שלוש שעות, אבל גם לא ישנה בלילה 12 שעות....
היא מגיל ממש קטן ישנה 4-5 שעות ברצף.
אני באמת אתייעץ עם אחות / רופא....

תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
תתיעצי עם רופא ילדים. רק הוא יוכל לבדוק את התינוקת ולהעריך עם חסר לה משהוא או שהיא בסה''כ תינוקת רגועה.

היה לי תינוק כזה שהיה בכזה לופ של רעב=שינה, ואז התיעצנו עם ד''ר פלוזניק מב''ב שאמר לנו שתינוק חייב לעלות 600 ג'ר לחודש בחדשי חייו הראשונים. בעצתו עברו להאכלה מבקבוק בלבד והבעיה נפתרה.
(והתינוק המשיך לישון כן הלילה 10-12 שעות)

ומי שמתלבטת אם התינוק אוכל מספיק: תינוק צריך לאכול 150ג'ר*משקל גופו ביממה, את הכמות הזו צריך לחלק בין האכלות, וזה לא חייב להיות דווקא בלילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
נכתב ע"י סטודנטית;1489106:
זה בדיוק הפחד שלי.....
שהיא נכנסת "למעגל" הזה שציינת למעלה.......
למרות שהרבה פעמים במשך היום היא ערה הרבה זמן ודורשת יפה מאד את האוכל שלה.
איך אני באמת יכולה לדעת שהיא ישנה כי היא שבעה, או שחלילה כי היא חלשה....?:(:confused:

אם את אומרת שאת לא מחממת יותר מדי ותרצי לדעת אם היא אוכלת טוב, פשוט תבדקי שהגוף שלה חם. היידיים הרגליים וכ"ו.
ילד שחסר לו אוכל בגוף. הגוף מתקרר. וזה סימן לבעיה חמורה.

באמת לא בשביל להבהיל רק אומר לך מה הביא אותי לחשוב בכיוון,
אמא שלי (כשהייתה די צעירה) מספרת שכשאחי היה בגיל של כמה חודשים, בחורף הוא היה ישן הרבה מאוד והיא חשבה איזה יופי ילד טוב, וגם חורף אז בטח נחמד לו לישון. (הוא היה יונק בלבד)

אחרי כמה ימים כאלו, באחת מהפעמים שהיא החליפה לו טיטול היא קולטת שהגוף שלו ממש קר ולא יכול להיות שמתחת שמיכה ובגדים חורפיים הוא יהיה ככה, והוא היה גם ישנוני, היא טסה ל - "סבתא" של השכונה והיא אמרה לה, תביאי מהר מטרנה מאחת השכנות, הכינו לו בקבוק גדול, הוא בלע את זה בכמה רגעים. למרות החולשה שלו הוא היה כזה רעב שהוא פשוט טרף. בקיצור, הצילה לה את הילד!!
אחר כך הסתבר לה במיון שהוא פשוט התחיל להיות במצב של תת תזונה.
החורף הרדים אותו, הוא היה קטן יחסית אז אכל כל פעם מעט ואז הוא נכנס ללופ שהזכרת, ופשוט לא היה לו כח לבכות ולדרוש אוכל.

שוב פעם, אל תיבהלי, לפי מה שהסברת שוב, זה לא המקרה.
רק צריך לפקוח עיניים. תמיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
נכתב ע"י רותי בן שימול;1489232:
אם את אומרת שאת לא מחממת יותר מדי ותרצי לדעת אם היא אוכלת טוב, פשוט תבדקי שהגוף שלה חם. היידיים הרגליים וכ"ו.
ילד שחסר לו אוכל בגוף. הגוף מתקרר. וזה סימן לבעיה חמורה.

באמת לא בשביל להבהיל רק אומר לך מה הביא אותי לחשוב בכיוון,
אמא שלי (כשהייתה די צעירה) מספרת שכשאחי היה בגיל של כמה חודשים, בחורף הוא היה ישן הרבה מאוד והיא חשבה איזה יופי ילד טוב, וגם חורף אז בטח נחמד לו לישון. (הוא היה יונק בלבד)

אחרי כמה ימים כאלו, באחת מהפעמים שהיא החליפה לו טיטול היא קולטת שהגוף שלו ממש קר ולא יכול להיות שמתחת שמיכה ובגדים חורפיים הוא יהיה ככה, והוא היה גם ישנוני, היא טסה ל - "סבתא" של השכונה והיא אמרה לה, תביאי מהר מטרנה מאחת השכנות, הכינו לו בקבוק גדול, הוא בלע את זה בכמה רגעים. למרות החולשה שלו הוא היה כזה רעב שהוא פשוט טרף. בקיצור, הצילה לה את הילד!!
אחר כך הסתבר לה במיון שהוא פשוט התחיל להיות במצב של תת תזונה.
החורף הרדים אותו, הוא היה קטן יחסית אז אכל כל פעם מעט ואז הוא נכנס ללופ שהזכרת, ופשוט לא היה לו כח לבכות ולדרוש אוכל.

שוב פעם, אל תיבהלי, לפי מה שהסברת שוב, זה לא המקרה.
רק צריך לפקוח עיניים. תמיד.

תודה,
בדקתי, אך הגוף שלה חם ונעים.
אני מקווה שהיא באמת שבעה ורק אוהבת לישון..........
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
רותי איזה סיפור
תודה ששיתפת
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה