תינוק משלשל כבר שבועיים

  • הוסף לסימניות
  • #1
מה עושים??? הייתי אצל הרופא כמובן ואין מה לעשות זה כנראה בגלל השיניים...

גם פרוביוטיקה לילדים למרבה הפלא לא עזרה.

הוא ממש רזה כבר, הוא חי על אוכל משעמם- אורז, תפו"א, בננה, תפוח... ומטרנה...

לא אוהב מטרנה צמחית לא אוהב דיסת אורז...

אי אפשר להמשיך ככה הוא חלש מאד!!
ב"ה הוא שותה מספיק אני כל הזמן דואגת שלא יתיבש אבל הילד כבר מורעב ושלא לדבר על החופש שהמטפלת קבלה בשמחה...

(בן 10 חודשים...)

כל עצה תתקבל בברכה!! העיקר שיהיה בריא כבר!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הוא נחשף כבר לגלוטן?
אולי צריך לבדוק צליאק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הוא אוכל הרבה לחם. לא נראה לי שזאת הבעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נכתב ע"י נעמי ברקאי;616742:
הוא אוכל הרבה לחם. לא נראה לי שזאת הבעיה.

תמיד עלולה להיות פעם ראשונה.... אני מאחלת לך שזה לא זה, אבל בעיקרון שלשולים חוזרים וחולשה, בדרך כלל עם המוגלובין נמוך, הם סימנים די מובהקים לצליאק. (זה לא מחייב, אבל כדאי בכל אופן לבדוק)
גם הגיל מתאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
צליאק לא הולך עם בטן קשה/ נפוחה?
בכל מקרה היינו אצל רופא ושאלתי אותו אם יש טעם לבדיקות דם הוא לא ראה צורך.

(זה כמעט בטוח מהשיניים כי הוא שם אצבעות בפה בעצבנות כלשיא ואת הלשון בדיוק במקום ששן ראשונה אמורה לצמוח... בכל מצב הגיע הזמן לשיניים לא?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י נעמי ברקאי;616747:
צליאק לא הולך עם בטן קשה/ נפוחה?
בכל מקרה היינו אצל רופא ושאלתי אותו אם יש טעם לבדיקות דם הוא לא ראה צורך.

(זה כמעט בטוח מהשיניים כי הוא שם אצבעות בפה בעצבנות כלשיא ואת הלשון בדיוק במקום ששן ראשונה אמורה לצמוח... בכל מצב הגיע הזמן לשיניים לא?)

לחלוטין לא מחייב. שמגיעים למצב של בטן נפוחה זה כבר עצוב מאד.... זה אוחז כבר בשלב של תת תזונה. אני חושבת שבכל אופן תעלי בפני הרופא את האופציה של צליאק. כשאין רקע משפחתי הם בדרך כלל לא חושבים בכלל בכיוון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
מאוד יכול להיות וירוס קשה שפקד אותו - וירוס שלשולים וכו...

גם יתכן מאוד שהוא פשוט אלרגי למזון מסוים (אולי אחד מתוך הרשימה (המשעממת))
כדאי לגשת למאבחנת בנושא. אם תרצי שם של מישהי מוצלחת מאוד פני אלי באישי.
היא גם מליאת חכמת חיים שאולי היא תמצא עבורך אפשרות שלישית פחות מלחיצה :)

רפואה שלימה במהרה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
בן כמה התינוק?
היה לי פעם ספור דומה וממושך מאד עם ילד בן שנתיים בערך. בסוף נפל האסימון, שמרוב חשש לתת לו דברים משלשלים, הוא שותה המון ואוכל קצת. וזה לא היה לו טוב לקיבה. אולי הכיוון הזה יוסיף לך משהו. רפואה שלמה ומהירה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י מי;616753:
לחלוטין לא מחייב. שמגיעים למצב של בטן נפוחה זה כבר עצוב מאד.... זה אוחז כבר בשלב של תת תזונה. אני חושבת שבכל אופן תעלי בפני הרופא את האופציה של צליאק. כשאין רקע משפחתי הם בדרך כלל לא חושבים בכלל בכיוון.

חשוב להדגיש: רוב הסיכויים הם שזה לא צליאק, אבל בשביל להיות בטוחים, בכל אופן כדאי לבדוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
תבקשי מהרופא בדיקת צואה, בכדי להיות רגועה יותר,רפואה שלימה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אם הוא 'נודניק' ונראה שסובל, תבדקי אם זה תולעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
גם לי הייתה אותה הבעיה עם הבת שלי. שבועיים פלוס של שלשולים בלתי פוסקים לפני צאת השן הראשונה.
מאחלת לך שזה יעבור מהר מהר ובקלות.

שמעתי עיצה ממישהי - לתת קוקה קולה (דוקא), כמובן בלי הגזים, וזה אמור לעזור לשלשולים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תפסיקו להלחיץ

חכי קצת זה עובר בסוף.
לי היה את זה הרבה עם כמה ילדים, ותמיד הרופא שלנו (ד"ר יורגנסון בב"ב רופא מעולה) תמיד אומר : להשגיח שלא יתיבשו, לתת מים, אורז, גזר ובעז"ה יעבור לו
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם הוא לא קיבל חיסון נגד חיידק ה'רוטה' (שנכנס רק לאחרונה לטיפת חלב) כדאי מאד לבדוק אם זה זה, זה יכול לגרום לשלשולים לתקופות ארוכות מאד, וצריך לזה טיפול אנטיביוטי כדי שהמעיים יבנו את עצמם מחדש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ידוע שלשילשולים טוב מאוד מיץ רמון כדאי מאוד לנסות
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
איפה משיגים עכשיו רימונים??
באמת נזכרתי שזה טוב ועוזר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
שילשולים ושיניים שילוב מוכר -יש לזה אסמכתה במקורות. (קראתי פעם כתבה תורנית שהביאה ציטוט מהגמרא על כך) מסכן הקטן, נקווה שיעבור מהר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מיץ רימונים לא עוזר באמת (לא מרפא) הוא רק גורם לעצירות שזו התופעה ההפוכה משלשולים, ולכן גם לא מומלץ, משום שיש לטפל בגורם ולא בסימפטום.
יש תרופה אמריקאית מצוינת בשם "פינק" (בסירופ או בטבליות ללעיסה) שמסיעת לכל בעיות המעים היא מווסתת את פעילות המעיים. הטוב בתרופה זו שהיא אינה מעלימה סימנים מחשידים אחרים (למשל חום במקרה של חידק) ניסינו בהמלצת רופא הילדים שלנו (ד"ר שטייר) והיינו מופתעים מהתוצאות. (המקבילה הישראלית של תרופה זו היא "קל בטן" אך אותה לא ניסינו.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י שמואל גרינשטיין;616984:
מיץ רימונים לא עוזר באמת (לא מרפא) הוא רק גורם לעצירות שזו התופעה ההפוכה משלשולים, ולכן גם לא מומלץ, משום שיש לטפל בגורם ולא בסימפטום.
יש תרופה אמריקאית מצוינת בשם "פינק" (בסירופ או בטבליות ללעיסה) שמסיעת לכל בעיות המעים היא מווסתת את פעילות המעיים. הטוב בתרופה זו שהיא אינה מעלימה סימנים מחשידים אחרים (למשל חום במקרה של חידק) ניסינו בהמלצת רופא הילדים שלנו (ד"ר שטייר) והיינו מופתעים מהתוצאות. (המקבילה הישראלית של תרופה זו היא "קל בטן" אך אותה לא ניסינו.)

במה היא שונה מפרוביוטיקה? הרי פרוביוטיקה זה חידקי מעיים טבעיים שמחזירים למעיים את הפלורה הטבעית זה נשמע אותו דבר
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לקנות מבית טבע תמצית של מיץ רימונים,אין לי מושג אם זה מתאים לתינוק,אפשר לישאול, מניסיון עוזר מאוד לשילשולים,
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה