דרוש מידע תינוק שלא ישן כמעט כלום

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבן שלי בן 5 חודשים לא ישן רצוף יותר מחצי שעה, במשך היום כמעט ולא ישן כלום ובלילה מתעורר המווווון ורוצה שאני יחזיק אותו כל הלילה. ברגע שאני מניחה אותו במיטה הוא צורח שוב.. בנוסף לזה במשך היום רוצה כל היום על הידיים
יש לציין שהוא רגוע במשך היום ולא נראה שהוא סובל ממשהו
מה אפשר לעשות לכזאת תופעה?? חייבת עזרה דחווווף!!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
גם הבייבי שלי ככה, והבנתי שזה בגלל שהוא לא נרדם בצורה עצמאית בלילה, נרדם בנדנוד, או הנקה וכדומה
צריך לעבוד על הירדמות עצמאית ואז הוא יתעורר פחות בלילה
גם על שינה קצרה ביום אמרו לי שזזה קשור לעייפות יתר
בקיצור גלגל מתסכל שלא נגמר....
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הבן שלי בן 5 חודשים לא ישן רצוף יותר מחצי שעה, במשך היום כמעט ולא ישן כלום ובלילה מתעורר המווווון ורוצה שאני יחזיק אותו כל הלילה. ברגע שאני מניחה אותו במיטה הוא צורח שוב.. בנוסף לזה במשך היום רוצה כל היום על הידיים
יש לציין שהוא רגוע במשך היום ולא נראה שהוא סובל ממשהו
מה אפשר לעשות לכזאת תופעה?? חייבת עזרה דחווווף!!!
הבן שלי היה ככה, בגיל שמונה חודשים הלכנו לאוסאופט, אמר שיש לו ריפלוקס סמוי, טיפל בו ובא לציון גואל.
לא היה שום סימן, לא פליטות, לא נראה סובל, ממש כלום
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אוסטאופט
בצרפת שולחים כל תינוק מהבי"ח לאוסטואפט
מכירה כמה תינוקות שהשתנו פלאים אחרי טיפול שניים
הפסיקו לבכות כל כך הרבה
והיו הרבה יותר רגועים
תינוק לא נהנה לבכות או לא לישון לילה
חייב להיות שמשהו מפריע לו
וכל הכבוד שאתם ערניים לבדוק ולטפל בזה
הרבה הצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם הבייבי שלי ככה, והבנתי שזה בגלל שהוא לא נרדם בצורה עצמאית בלילה, נרדם בנדנוד, או הנקה וכדומה
צריך לעבוד על הירדמות עצמאית ואז הוא יתעורר פחות בלילה
גם על שינה קצרה ביום אמרו לי שזזה קשור לעייפות יתר
בקיצור גלגל מתסכל שלא נגמר....
לא נראה לי שיש תינוק שנרדם לבד, או שכן?🙄
הבן שלי היה ככה, בגיל שמונה חודשים הלכנו לאוסאופט, אמר שיש לו ריפלוקס סמוי, טיפל בו ובא לציון גואל.
לא היה שום סימן, לא פליטות, לא נראה סובל, ממש כלום
מה זה ריפלוקס סמוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אולי הוא רעב? תנסי בקבוק תחליף אחד לפני השינה, לא הנקה.
אם תראי שיותר רגוע, סימן שההנקה לא מספיקה (בהנחה שהוא יונק).

מנסיון, הרבה אמהות לא מודעות לכך שהילד פשוט רעב...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קודם כל הילדים שלי כאלה וזה ממש מתסכל ומעיף
יכולה לעודד אותך שלקראת גיל 3 זה עובר.
מה שכן עזר לי מאוד.
זה לקרוא את הספר הלוחשת לתינוקות של טרייסי
הוא ממש מסדר את הראש.
וכן ממליצה על אוסטופט זה ממש מרגיע את הילד
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אולי הוא רעב? תנסי בקבוק תחליף אחד לפני השינה, לא הנקה.
אם תראי שיותר רגוע, סימן שההנקה לא מספיקה (בהנחה שהוא יונק).

מנסיון, הרבה אמהות לא מודעות לכך שהילד פשוט רעב...
ניסיתי.. לא ראיתי שינויי משמעותי
יכולה לעודד אותך שלקראת גיל 3 זה עובר.
עד גיל 3???? אמאאא
זה לקרוא את הספר הלוחשת לתינוקות של טרייסי
איפה אפשר להשיג תספר הזה?
יש למישהו המלצה על אוסטאופט בצפון?
מצטרפת לבקשה
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
מניסיון- תינוק יכול להירדם לבד, אבל צריך ללמד אותו לעשות את זה.
ותינוק אמור לישון לילה הרבה לפני גיל 3...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הבן שלי בן 5 חודשים לא ישן רצוף יותר מחצי שעה, במשך היום כמעט ולא ישן כלום ובלילה מתעורר המווווון ורוצה שאני יחזיק אותו כל הלילה. ברגע שאני מניחה אותו במיטה הוא צורח שוב.. בנוסף לזה במשך היום רוצה כל היום על הידיים
יש לציין שהוא רגוע במשך היום ולא נראה שהוא סובל ממשהו
מה אפשר לעשות לכזאת תופעה?? חייבת עזרה דחווווף!!!
בלת"ק
נשמע מתיש, מקווה שתצליחו לצאת מהמעגל הזה בעז"ה
את כותבת שכל היום הוא רוצה ידיים- זה לא נקרא שהוא רגוע במהלך כל היום.
סימנים לעייפות יותר, ממליצה לך לקרוא על כמות שעות השינה המומלצות לתינוק בגיל הזה, לבדוק שהוא מקבל מספיק אוכל (במרווחים נכונים) ולהשכיב ביום בזמן ובלילה לא מאוחר.
אישית בבן השני שלי לקחתי יועצת שינה וזה עזר לי מאוד להבין כמה כללים ויסודות חשובים בשינת תינוקות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אולי הוא רעב? תנסי בקבוק תחליף אחד לפני השינה, לא הנקה.
אם תראי שיותר רגוע, סימן שההנקה לא מספיקה (בהנחה שהוא יונק).

מנסיון, הרבה אמהות לא מודעות לכך שהילד פשוט רעב...
זה לא נשמע סיפור רק של רעב, אולי גם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אוסטאופט
בצרפת שולחים כל תינוק מהבי"ח לאוסטואפט
מכירה כמה תינוקות שהשתנו פלאים אחרי טיפול שניים
הפסיקו לבכות כל כך הרבה
והיו הרבה יותר רגועים
תינוק לא נהנה לבכות או לא לישון לילה
חייב להיות שמשהו מפריע לו
וכל הכבוד שאתם ערניים לבדוק ולטפל בזה
הרבה הצלחה!
לא נשמע קשור לאוסטופת בכלל, (לא מדובר על כאבי בטן או בכי לא מוסבר)
שום תינוק לא נהנה לבכות, ונשמע שהוא בוכה מעייפות (עייפות נחוות אצל תינוק ככאב)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ריפלוקס סמוי הכוונה שקיימת עליה של האוכל לוושט, אבל אין פליטה.
יתכן והוא סובל ממש מפצע בוושט
וחובה לטפל בזה.
יש לי המלצה חמה על אוסטופטית באזור המרכז
אם תרצי פרטים-באישי.
תינוק שלא הצליח לישון וב"ה אחרי טיפול שמאד עזר לו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הבן שלי בן 5 חודשים לא ישן רצוף יותר מחצי שעה, במשך היום כמעט ולא ישן כלום ובלילה מתעורר המווווון ורוצה שאני יחזיק אותו כל הלילה. ברגע שאני מניחה אותו במיטה הוא צורח שוב.. בנוסף לזה במשך היום רוצה כל היום על הידיים
יש לציין שהוא רגוע במשך היום ולא נראה שהוא סובל ממשהו
מה אפשר לעשות לכזאת תופעה?? חייבת עזרה דחווווף!!!
הוא בן 5 חודשים..מתי זה התחיל? מאז שנולד? או מעכשיו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
מניסיון- תינוק יכול להירדם לבד, אבל צריך ללמד אותו לעשות את זה.
ותינוק אמור לישון לילה הרבה לפני גיל 3...
9 ילדים... אף אחד, אף פעם לא נרדם מעצמו.
שכיבה ליד... נענוע... טיולים.... נסיעה ברכב....
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה