בקשת תפילה תכנסו ותתפללו - תאונת האוטובוס

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
נפגעי האוטובוס- חנכים של בני עקיבא פצועים במכות קלות בלבד, למעט 3 פצועים קשה, הנהג +2

ההרוגים הם מרכב פרטי, ככל הנראה לא יהודים.

חבל לזרוע פאניקה.
זו תאונה לא פשוטה שהוכרזה כאר"נ. אבל בבקשה דייקו בפרטים
כל הכבוד על ההרגעה
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
  • הוסף לסימניות
  • #26
לא הבנתי מה ההרגעה, חמשה הרוגים ועשרות פצועים זה לא אר"ן?
jdn.co.il/breakingnews/1610343/
ההרוגים ככל הנראה אינם יהודים.
הפצועים ברובם קל.
מכות קלות בלבד.

זה לא שמרגיעים שלא היה כלום
אבל היה נשמע שקרה אסון כמו מירון לנוסעי האוטובוס וזה לא כך


וזה הדיווח האחרון
קול חי:
חמישה הרוגים אותרו במקום, מתוכם, אחד שנלכד תחת האוטובוס ההפוך, ועוד ארבעה נוסעי הרכב הפרטי, בהם: אישה בת 35, נער כבן 15, נער בן 12 וילדה בת 5. בנוסף, שבעה פצועים קשה, וארבעה בינוני. צהל הקפיץ שני מסוקי יסעור לפינוי הפצועים הקשה.

וכמובן שתמיד צריך להתפלל.
רק חשוב לדייק בפרטים.
זה הכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
ההרוגים ככל הנראה אינם יהודים.
הפצועים ברובם קל.
מכות קלות בלבד.

זה לא שמרגיעים שאל היה כלום
אבל היה נשמע שקרה אסון כמו מירון לנוסעי האוטובוס וזה לא כך

וזה הדיווח האחרון

קול חי:
חמישה הרוגים אותרו במקום, מתוכם, אחד שנלכד תחת האוטובוס ההפוך, ועוד ארבעה נוסעי הרכב הפרטי, בהם: אישה בת 35, נער כבן 15, נער בן 12 וילדה בת 5. בנוסף, שבעה פצועים קשה, וארבעה בינוני. צהל הקפיץ שני מסוקי יסעור לפינוי הפצועים הקשה.

וכמובן שתמיד צריך להתפלל.
רק חשוב לדייק בפרטים.
זה הכל.
נהג האוטובוס הוא אחד ההרוגים
ומה עם הטראומה של הנוסעים והחוויה הקשה גם על זה צריך להתפלל גם אם קבלו מכות "יבשות"
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
לגמרי
ובשום מקום לא רשום עדין שזה לא יהודים
אולי באתרים החרדיים בעצם שיודעים בד"כ לפני כולם?
שוב, אף אחד לא ביקש להרגיע
רק להסביר שזה לא אסון מירון 2
כי כך היה נשמע מהודעת הפתיחה.
בדיווחים כאלו באתר כמו פרוג חובה לדייק בפרטים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
נהג האוטובוס הוא אחד ההרוגים
ומה עם הטראומה של הנוסעים והחוויה הקשה גם על זה צריך להתפלל גם אם קבלו מכות "יבשות"
ברור
אף אחד לא אמר לא להתפלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
שוב, אף אחד לא ביקש להרגיע
רק להסביר שזה לא אסון מירון 2
כי כך היה נשמע מהודעת הפתיחה.
בדיווחים כאלו באתר כמו פרוג חובה לדייק בפרטים.
צודקת
אבל מאיפה הבאת שההרוגים ככל הנראה לא יהודים? לא ראיתי בשום מקום
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
צודקת
אבל מאיפה הבאת שההרוגים ככל הנראה לא יהודים? לא ראיתי בשום מקום
לא אני הבאתי.
ראיתי איפה שהוא ואני לא זוכרת איפה.

בכל ממקרה להתפלל וודאי צריך
והלוואי שמה שראיתי אכן נכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
מצטערת על ההודעה פתיחה של האשכול...
זה היה אני...
בזמן שפתחתי את האשכול עוד היה מדובר באירוע של אר"ן וכנראה רק עכשיו התבהרו הדברים...
סליחה ממי שנבהל/ה
ערכתי את ההודעה והכותרת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
אר''ן פירושו אירוע רב נפגעים
אמנם נחשפנו למושג באסון הנוראי במירון אבל גם אירוע עם פינוי של מעל 50 פצועים בדרגות שונות גם אם רובם מוגדרים קל לביה''ח זהו גם רב נפגעים, לידיעתכם, מי שמוגדר פצוע קל ע''י אנשי רפואה מצבו ממש לא בהכרח נחמד, בן משפחתי נפצע קל-בינוני בתאונה לפני למעלה משנתיים ועדיין נכה חלקי מאז, ומי מדבר על הטראומה והנפש.
בקיצור, עם ישראל זקוק לרחמי שמים שנגאל ברחמים ושלא נדע שום צער.
לגבי מגזר ההרוגים לא נראה לי שחצי שעה אחרי קביעת מוות כבר מדווח זהות ההרוג, זהו תהליך של זיהוי והודעה למשפחה כך שלא ברור מהיכן המידע,הלוואי שהוא נכון
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
ממש מרגישה את פירוש המילים
"ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה"
כידוע, שאינם מבטלים את מה שנגזר אלא מעבירים אותו למי שאינו בן ברית.
מי יודע איזו גזירה נחתמה עלינו,
ואנחנו, בתפילות הרותחות של סוף תשפ"א-תחילת תשפ"ב,
זכינו להעביר אותה.
נמשיך להתפלל לרפואת הגוף והנפש של כל עמ"י.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
לכן חשוב לדייק

אין ספק שזה אירוע לא פשוט
אבל מהנכתב היה נשמע כמו אסון מירון
וגם היה נשמע כך..
כל הכביש היה מלא אמבולנסים בכמויות אדירות.. וגם היו כמה מסוקים
נפגעי האוטובוס- חנכים של בני עקיבא פצועים במכות קלות בלבד, למעט 3 פצועים קשה, הנהג +2

ההרוגים הם מרכב פרטי, ככל הנראה לא יהודים.

חבל לזרוע פאניקה.
זו תאונה לא פשוטה שהוכרזה כאר"נ. אבל בבקשה דייקו בפרטים
אגב יש 5 הרוגים
הנהג לש האוטובוס שלא ידוע לי אם הוא יהודי או לא
ועוד 4 הורוגים דרוזים שהיו ברכב הפרטי ואלו הם הפרטים שציינו עליהם- אשה 2 נערים וילדה קטנה
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
מכל רגע
ינון מגל: ‏די בבקשה לשמועות ולכותרות המטעות. האוטובוס בתאונה הקשה עם הרכב הוא של חניכי בני עקיבא. ההרוגים לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #39
וגם היה נשמע כך..
כל הכביש היה מלא אמבולנסים בכמויות אדירות.. וגם היו כמה מסוקים

אגב יש 5 הרוגים
הנהג לש האוטובוס שלא ידוע לי אם הוא יהודי או לא
ועוד 4 הורוגים דרוזים שהיו ברכב הפרטי ואלו הם הפרטים שציינו עליהם- אשה 2 נערים וילדה קטנה
ברור שהיה נשמע כך
תמיד באר"נ יהיו הרבה אמבולנסים
והמסוקים- כי יש פצועים קשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
ברור שהיה נשמע כך
תמיד באר"נ יהיו הרבה אמבולנסים
והמסוקים- כי יש פצועים קשה.
אני לא ראיתי הבדל הכמויות של האמבולנסים שדהרו על הכביש הזה בל''ג בעומר היו אותם כמויות גם עכשיו...
ברוך ה' שיצאנו בזול!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.
פרק קכב:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד שָׂמַחְתִּי בְּאֹמְרִים לִי בֵּית ד' נֵלֵךְ: ב) עֹמְדוֹת הָיוּ רַגְלֵינוּ בִּשְׁעָרַיִךְ יְרוּשָׁלִָם: ג) יְרוּשָׁלִַם הַבְּנוּיָה כְּעִיר שֶׁחֻבְּרָה לָּהּ יַחְדָּו: ד) שֶׁשָּׁם עָלוּ שְׁבָטִים שִׁבְטֵי יָהּ עֵדוּת לְיִשְׂרָאֵל לְהֹדוֹת לְשֵׁם ד': ה) כִּי שָׁמָּה יָשְׁבוּ כִסְאוֹת לְמִשְׁפָּט כִּסְאוֹת לְבֵית דָּוִיד: ו) שַׁאֲלוּ שְׁלוֹם יְרוּשָׁלִָם יִשְׁלָיוּ אֹהֲבָיִךְ: ז) יְהִי שָׁלוֹם בְּחֵילֵךְ שַׁלְוָה בְּאַרְמְנוֹתָיִךְ: ח) לְמַעַן אַחַי וְרֵעָי אֲדַבְּרָה נָּא שָׁלוֹם בָּךְ: ט) לְמַעַן בֵּית ד' אֱלֹהֵינוּ אֲבַקְשָׁה טוֹב לָךְ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אשכולות דומים

ויכול בבקשה לקרוא פרק תהילים לרפואת אריאל בן אינה בקישור- https://new.tehilimyahad.com/mr.jsp?r=SQMkAm2OXmH

ומי שאפילו יותר מזה ויכול להגיב פה ולקחת יום בתהילים ( לא משנה איזה יום)
או לעזור להפיץ את הקישור
ירגש אותנו מאוד כל תפילה עוזרת
"הן אל כביר לא ימאס תפילת רבים"
תודה רבה
שבוע שעבר ישבנו שבעה על בחורה רווקה בת 29 שנפטרה לאחר ייסורים קשים ביותר ללא זרע של קיימא,
לכן פתחנו קו של חלוקת משניות ותהילים לעילוי נשמתה בטלפון 083130313
וכן קישור של חלוקת תהילים
כל אחד שיקח שידע שהוא נותן המון כוח למשפחה השבורה.
(הפטירה היתה די פתאומית)
וכן נשמח מאוד לכל התחזקות אפילו קטנה לעילוי נשמתה.
נשמח שכל אחד שהצטרף שיקפיץ את האשכול.
הבחורה שולמית ברכה בת יניב מיכאל ע"ה.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה