דרוש מידע תלכו לאיש מקצוע בתחום הרגשי שנודע לכם מכאן?

  • הוסף לסימניות
  • #61
הענין הוא שנשים יותר נעים להן לעלות שאלות שם בחברה הנשית.
אז אולי אוסיף שבכלל עצם שהות והצגת נוכחות בפורום שם משמעותי לפירסום?וזה כמו שאמרו כאן השמעת קול בדיונים, הבעת דעה וכדו'?
אני לא הייתי הולכת למישהיא שמציגה ומפרסמת את עצמה.
רוצה לקבל המלצות אמינות.
בחיים לא אקבל לטיפול מישהיא מהפורום, זה גם אסור אתית, כי אני חברה שלה מכאן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
דובר פה על המלצות ממטופלים.
למה שמטופלת תרצה לפרסם בשער בת רבים שהיא עברה טיפול - ולו לצורך המלצה על מטפלת טובה?
כלומר, לא שזה בושה או משהו, אבל זה בברור ענין אישי ופרטי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני לא הייתי הולכת למישהיא שמציגה ומפרסמת את עצמה.
רוצה לקבל המלצות אמינות.
בחיים לא אקבל לטיפול מישהיא מהפורום, זה גם אסור אתית, כי אני חברה שלה מכאן.
לא כל מי שפורום חברה שלך...
הרוב אנונימיות כמו כל אישה ברחוב.
מה באמת קו הגבול המותר לטיפול? שכנות מותר? חולקות רחוב משותף?
שואלת מהתעניינות.
ואגב, היה מעניין אותי לשמוע עוד על התחום הזה-
אם מתאים לך לענות או באישי,
במה את עוסקת היום?
איפה למדת?
או אם יש כאן מטפלות מקצועיות חרדיות אחרות-
איפה למדתן ומה רמת ההסמכה שלכן כיום? היכן אתן עובדות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
לא כל מי שפורום חברה שלך...
הרוב אנונימיות כמו כל אישה ברחוב.
מה באמת קו הגבול המותר לטיפול? שכנות מותר? חולקות רחוב משותף?
שואלת מהתעניינות.
ואגב, היה מעניין אותי לשמוע עוד על התחום הזה-
אם מתאים לך לענות או באישי,
במה את עוסקת היום?
איפה למדת?
או אם יש כאן מטפלות מקצועיות חרדיות אחרות-
איפה למדתן ומה רמת ההסמכה שלכן כיום? היכן אתן עובדות?
אבל יהיה לי אסור להיות בפורום אם היא נמצאת.
ואם אני כן חברה שלה מהפורום, וזה מה שקורה בחכמת נשים, אז אסור.
שכנות אסור, בכלל ניגוד ענינים אסור, הכרות משפחתית.
אני עם שניי תארים שניים ושניי ראשונים בתחום הטיפולי.
למדתי באוניברסטאות בר אילן ועברית
ומדברת בשם הרבה מקצועיות חרדיות, עובדות בשפ"ח, משרד החינוך ובקהילה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אבל יהיה לי אסור להיות בפורום אם היא נמצאת.
ואם אני כן חברה שלה מהפורום, וזה מה שקורה בחכמת נשים, אז אסור.
שכנות אסור, בכלל ניגוד ענינים אסור, הכרות משפחתית.
אני עם שניי תארים שניים ושניי ראשונים בתחום הטיפולי.
למדתי באוניברסטאות בר אילן ועברית
ומדברת בשם הרבה מקצועיות חרדיות, עובדות בשפ"ח, משרד החינוך ובקהילה.
קודם כל תודה!
נשמעת מקצועית ממש.
תרשי לי לשאול, לא חייבת לענות-
לאן הולכות נשים חרדיות עם 2 תארים שניים בטיפול?
קליניקה פרטית?
יעוץ מאיזה סוג?
טיפול דרך קופ"ח?
לא חייבת עליך. מה קורה סביבך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
קודם כל תודה!
נשמעת מקצועית ממש.
תרשי לי לשאול, לא חייבת לענות-
לאן הולכות נשים חרדיות עם 2 תארים שניים בטיפול?
קליניקה פרטית?
יעוץ מאיזה סוג?
טיפול דרך קופ"ח?
לא חייבת עליך. מה קורה סביבך?
גם וגם וגם וגם :)
בד"כ חרדיות עם תארים מתקבלות לכל מקום, כי יש חסר עצום.
אני באופן אישי רוצה לפתוח קליניקה ולעבוד רק פרטי.
אבל בעז"ה משאירה יום אחד של חסד לידידות טורונטו
(מקבלת שם 150 שקל פחות)
אבל משאירה יום למי שלא מסוגל לשלם (המטופלים משלמים רק 10 אחוז)
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
כי יש חסר עצום.
חסר עצום במה?
סליחה על החפרנות, זה פשוט לא מספיק ברור לקהל הבור ועם הארץ.
מדובר בפסיכולוגיות? יועצות? מטפלות?
איזה סוג של טיפול את/אחרות נותנות?
למה הוא משמש מענה?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
חסר עצום במה?
סליחה על החפרנות, זה פשוט לא מספיק ברור לקהל הבור ועם הארץ.
מדובר בפסיכולוגיות? יועצות? מטפלות?
איזה סוג של טיפול את/אחרות נותנות?
למה הוא משמש מענה?
תודה!
כל מקצוע טיפולי או ייעוצי מקצועי, זאת אומרת עם דרישה לתואר שני - חסר אצלנו.
יועצות בבית יעקב, רובן בלי תואר, למדו בחדש,
לכן כשמגיעה למשרד החינוך חרדית עם תואר שני בייעוץ, אם היא אכן מוצלחת ומקצועית, היא בפנים.
מטפלות שזה אומר : פסיכולוגיות/עוסיות קליניות/פסיכותרפיסטיות,
אנחנו שולחים לדת"לשיות כי אין כמעט חרדיות פנויות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
גם וגם וגם וגם :)
בד"כ חרדיות עם תארים מתקבלות לכל מקום, כי יש חסר עצום.
אני באופן אישי רוצה לפתוח קליניקה ולעבוד רק פרטי.
אבל בעז"ה משאירה יום אחד של חסד לידידות טורונטו
(מקבלת שם 150 שקל פחות)
אבל משאירה יום למי שלא מסוגל לשלם (המטופלים משלמים רק 10 אחוז)
כל הכבוד לך!!!!!!!!!
על הנכונות, על הויתור הכספי, ועל העזרה העצומה שאת נותנת למי שצריך כ"כ - אבל אין לו.
מעריצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
כל הכבוד לך!!!!!!!!!
על הנכונות, על הויתור הכספי, ועל העזרה העצומה שאת נותנת למי שצריך כ"כ - אבל אין לו.
מעריצה.
אני לא היחידה מכירה באופן אישי המון המון מטפלים מבוקשים שנוהגים כך.
זה משהו מקובל.
כמו רופאים גדולים שמשובצים בתורנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
אני לא היחידה מכירה באופן אישי המון המון מטפלים מבוקשים שנוהגים כך.
זה משהו מקובל.
כמו רופאים גדולים שמשובצים בתורנות.
1. לצערי, מהכרתי את הכדור שלנו ויושביו, אני לא מאמינה שאחוז גדול מהמטפלים נוהגים כך כשם שאני לא מאמינה שרבים מהרופאים משתבצים בתורנויות...
יש כאלו ויש כאלו, אבל הם נדירים ומדהימים ומרגשים!
2. נניח והיו רבים כאלו, זה עדיין לא אמור להקטין מהיופי שבנתינה כזו, שהיא כולה לשם שמיים פעמים רבות מבלי שאפילו המטופל ידע שהמטפל לא מקבל את מלא התשלום על זמנו.
אני אישית, התרגשתי לשמוע על כך. ואני בטוחה שאני לא היחידה.

בקיצור, תרימי את יד ימין, תעבירי אותה מעל הראש ותטפחי לעצמך על השכם.
כי מגיע לך.
ולכל מי שנותן מעצמו ואת עצמו לאחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
או אם יש כאן מטפלות מקצועיות חרדיות אחרות-
איפה למדתן ומה רמת ההסמכה שלכן כיום? היכן אתן עובדות?
אני עו"סית קלינית, למדתי במבח"ר.
עובדת בטיפול בשני מקומות, אחד מהם קשור לטראומה ספציפית, ואחד לאוכלוסיה ספציפית.
וגם קצת פרטי, דרך ידידות טורונטו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אני עו"סית קלינית, למדתי במבח"ר.
עובדת בטיפול בשני מקומות, אחד מהם קשור לטראומה ספציפית, ואחד לאוכלוסיה ספציפית.
וגם קצת פרטי, דרך ידידות טורונטו.
איך הלימודים בתואר השני?
אני בכיוון ומתעניינת ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
מבחינת קושי? הרבה יותר קל מהתואר הראשון.
עניין ורמה- תלוי איזה קורסים. בגדול נהניתי.
רוחנית- אם את כותבת שאת בכיוון אז כנראה את מבינה את הסגנון ולא על זה את שואלת...
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
שלום לכולם.
יש לי שאלה שאשמח לשמוע את דעתכם עליה.
חברה שלמדה אימון ועוד כמה הכשרות שהשילוב של זה רק מוסיף ונותן ליעילות העבודה. היא יודעת לעשות את העבודה בצורה טובה ומי שתעבור דרכה תהליך תרוויח מאד. זה בעל תוצאות אפקטיביות מוכחות, וזה סוג של בונוס ולפעמים הכרח.
והיא רוצה להיכנס לתחום בצורה רצינית ולעסוק בזה. הייתם באים אליה דרך פרסום כאן?
או אולי נשאל אחרת האם פרוג זה במה רצינית לפרסום דברים כאלו?( לא מדברת על מקצועיותה, אלא על עצם פרסום דרך כאן)

תודה רבה.
לאן תלכי, למישהו שפרסם בעיתון?
מה ההבדל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
כפי שאני מבינה יש הבדל רציני בין פרוג לעיתון רק רציתי לדייק ולכן אני שואלת כאן.
אגב היא קוראת את האשכול הזה.
אני לא חושב שיש הבדל.
בתוך בעל עסק, אני יפרסם בעיתון בדיוק כמו באתר.
[אני לא מפרסם בפרוג, כי זה לא הקהל יעד שלי, אבל בעיקרון, אני לא רואה הבדל].
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני לא חושב שיש הבדל.
בתוך בעל עסק, אני יפרסם בעיתון בדיוק כמו באתר.
[אני לא מפרסם בפרוג, כי זה לא הקהל יעד שלי, אבל בעיקרון, אני לא רואה הבדל].
ההבדל הגדול הוא שיש תגובה מיידית ויכול יצירת שת"פ או תגובות מידיות
וגם זה סוג של קהילה על כל היבטיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אני רואה בזה מעלה.
מה החיסרון?
כמו כל קבוצה יש לה דינמיקה והדינמיקה יוצרת מעמדות וכל המשתמע מזה.. לרוב זה לא מרוע או מאגואיסטיות אבל טבע העולם.
וקהילה כמו קהילה זה חבר מביא חבר- אני מתייחסת בזה לא לעולם הטיפול בכלל אלא לאתר אינטרנט חרדי לעומת עיתון.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה