דרוש מידע תלכו לאיש מקצוע בתחום הרגשי שנודע לכם מכאן?

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום לכולם.
יש לי שאלה שאשמח לשמוע את דעתכם עליה.
חברה שלמדה אימון ועוד כמה הכשרות שהשילוב של זה רק מוסיף ונותן ליעילות העבודה. היא יודעת לעשות את העבודה בצורה טובה ומי שתעבור דרכה תהליך תרוויח מאד. זה בעל תוצאות אפקטיביות מוכחות, וזה סוג של בונוס ולפעמים הכרח.
והיא רוצה להיכנס לתחום בצורה רצינית ולעסוק בזה. הייתם באים אליה דרך פרסום כאן?
או אולי נשאל אחרת האם פרוג זה במה רצינית לפרסום דברים כאלו?( לא מדברת על מקצועיותה, אלא על עצם פרסום דרך כאן)

תודה רבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
או אולי נשאל אחרת האם פרוג זה במה רצינית לפרסום דברים כאלו?
פרוג זו במה לכל דבר ועניין.
1651523978842.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
היי
במסגרת העבודה שלי חיפשתי סיוע רגשי לבחורה בת 16
יכולה להגיד לך שחיפשתי בעיתונים לראות אם משהי שמפרסמת ולא מצאתי! (בעיר מגוריי)
בסוף היא שלחנו אותה למשהי שהמליצו לי עליה והבחורה לא נהנתה בכלל! ולא הסכימה לחזור אליה.
הסיפור נגמר במשהי טובה מאוד (ויקרה מאוד...) שהגענו אליה אחרי הרבה זמן.

אני חושבת שאם אני אראה משהי מקצועית שמפרסמת בצורה מקצועית - אני אשלח אליה.
כי מה יכול להיות? מקסימום הולכים פעם אחת ולא חוזרים.

בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
  • הוסף לסימניות
  • #8
הסיפור נגמר במשהי טובה מאוד (ויקרה מאוד...) שהגענו אליה אחרי הרבה זמן.
ככה שזה בתחום.
הטובים יקרים...

הזולים, במקרי הטוב מתמחים תחת הדרכה
(שגם לזה גם יתרונות, להדרכה, עוד עוד זה פסיכולוגיה)
ומקרה הפחות טוב, בוגרי קורס פה קורס וחצי שם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אני הייתי משתכנעת יותר דרך מאמר מקצועי שמשקף את מה שהיא
אחרי שאת קוראת ומתרשמת, את מסתכלת אחרת על הפרסומת

ככה שזה בתחום.
הטובים יקרים...
לצערי התאכזבתי מהרבה מטפלות יקרות ששלחתי אליהם...
זה לא תמיד נכון בכלל

אני חושבת שאם אני אראה משהי מקצועית שמפרסמת בצורה מקצועית - אני אשלח אליה.
כי מה יכול להיות? מקסימום הולכים פעם אחת ולא חוזרים
הי, זהירות!
כל טיפול שלא מצליח הוא טראומה למטופל
זה כמו שתגידי, אלך למנתח, מקסימום נעצור באמצע הניתוח ונלך לחפש מישהו מקצועי
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
כל טיפול שלא מצליח הוא טראומה למטופל
לא להגזים...
ואם הייתי בשיחה עם פסיכולוגית, פגישה אחת, זה עדיין לא טיפול.. מיד הבנתי שהיא לא הטיפוס שלי.
לא נרשמו טראומות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא להגזים...
ואם הייתי בשיחה עם פסיכולוגית, פגישה אחת, זה עדיין לא טיפול.. מיד הבנתי שהיא לא הטיפוס שלי.
לא נרשמו טראומות.
אפשר לשאול בת כמה את? ואיך הגעת לטיפול?
מאמינה שאי אפשר להשוות אותך לתלמידת תיכון שנשלחת לטיפול, לא יודעת בעצמה מה מתאים לה ומה לא,
ותמיד נשארת השאלה - אולי הקושי בפעם הראשונה נובע מהקושי להגיע לטיפול? אולי זו התנגדות טבעית שיש לכל מטופל? בד"כ מבקשים מהבת להיפגש 3 פעמים ולבדוק באמת איך הולך...
מכירה מקרוב לצערי כמה וכמה נערות שנושאות איתן טראומה, גם ממפגש אחד שמייד הן הרגישו שזה לא מתאים.
אל תזכירי להן את זה!!! זה מייד מעלה תחושות קשות!
צריך המון סייעתא דשמייא להצליח להתאים לכל נערה שזקוקה לטיפול את המטפלת המתאימה לה ביותר, וחייבים לתת לה ליווי, תמיכה ואמון, לפחות עד שנוצר קליק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני לא יודעת על איזה היקף טיפול את מדברת.
אני אישית לא מדברת על חרדות או טרואומות אלא על קושי רגשי.

חיפשתי משהי שעובדת בNLP או CBT והגעתי לאחת (עם מלא המלצות)
וכמו שאמרתי - התאכזבנו והבת לא התחברה.

אין בזה שום חסכים או נזק שלא ניתן לטיפול
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הזולים, במקרי הטוב מתמחים תחת הדרכה
(שגם לזה גם יתרונות, להדרכה, עוד עוד זה פסיכולוגיה)
נכון שזה מתמחה, אבל תחת פיקוח של מומחה שזה טוב
כלומר שהמומחה נותן הערות והכוונה, כך שיוצא שמקבלים את המומחה (כמעט), במחיר נמוך
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא הייתי הולכת למישהי שמפרסמת. הטובים פשוט לא מפרסמים.
אם היא תהיה פעילה בפורום, (אבל לא מידי...) תכתוב כאן מאמרים, והתגובות שלה יהיו לעניין, זה בהחלט יכול להועיל מאשר סתם פרסומת.
את זה - כן.

מסייגת שהתיאור שנתת לא נשמע ממש טיפול רגשי (פסיכולוגית/עו"סית), אלא אוסף של הכשרות שונות. בכל מקרה לא הייתי הולכת למישהי כזו לטיפול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לא מאמינה ב-NLP לקושי רגשי.
הייתי מופתעת אם כן היו תוצאות משמעותיות.
אני ראיתי באופן אישי על מישהו שעשו לו תהליך בNLP
זה אדם שיש לו עסק ומישהו רודף אותו היום (לא משהו מהעבר אלא דבר שהוא נתקל בו כמעט כל יום), שולח עליו תלונות לעירייה ומשתדל להזיק לו בכל דרך.
בתחילת התהליך - המטפל שאל אותו: מה רמת הכעס שלו על אותו אדם? המטופל ענה: 10 (1- אין כעס או כעס קטן, 10- כועס מאד)
בסוף התהליך המטפל שאל אותו מה רמת הכעס? המטופל ענה: 0 !
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יש מקצועות שבהם פרסומות לא עוזרות, וצריך להידחף לשוק לאט ובסבלנות, מכרים וקרובים יכולים לפרסם, לאט לאט מגיעים לראשונים ואם היא אכן טובה מאוד, המטפולים והוריהם מרגישים את זה מיד ובעז"ה מפה לאוזן זה יכול לרוץ מהר.
כשאני רואה פרסום שקשור לעניין נפשי כלשהו, עולה לי מיד בראש שהמפרסמת לא טובה ולא מצליחה אם היא נואשת עד כדי פרסום...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
צריך לדעת שהדבר הכי חשוב בטיפול ריגשי
זה הקשר בין המטפלת למטופלת
כך שבאמת בהרבה מקרים צריך לעבור כמה מטפלות
עד שמרגישים חיבור
וזה ידוע שפגישה ראשונה בדרך כלל היא פגישת התאמה
ולא אמור ליצור טראומות אם לא מתאימים
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא מאמינה ב-NLP לקושי רגשי.
בוודאי שכן.
NLP זה אימון מוחי לחסמים, חרדות, פוביות.
הוא אמנם עובד שונה מסיביטי. אבל אפשר למצוא בינהם היקשים שונים.
וזה בעצם החלוקה אפשר לומר בין ד''ר פרויד לד''ר ברנס.
אני תכ'לס ממליצה ללכת למשהי שהשתלמה בשני התחומים הללו.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה