תמת-דרגה במעונות יום

  • הוסף לסימניות
  • #1
כמה שעות מינימליות יש לעבוד על מנת לקבל את הדרגה המקסימלית?

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
36 ש"ש
היקף של 151.2 חדשי
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אם אני עצמאית ובעלי אברך
כמה שעות שבועיות צריך כל אחד? כמה תלושים צריך אברך?
האם צריך לדווח גם על הכנסה מהכולל וגם על ההכנסה מהעבודה הנוספת?
ההכנסה לנפש מחושבת לפי חודש? זאת אומרת - כל חודש שתהיה הכנסה לנפש פחות מ 2036 או ל- 3 חודשים (בסימולטור החישוב הוא לפי 3 חודשים)
באיזה חודש מגישים את הבקשה לקביעת דרגה?

תודה על כל תשובה זה יעזור לי מאד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אודה לתשובות לשאלות שלי.
יישר כח!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הסתבכתי עם כל השאלות...

אתם יחד (עצמאית + כולל + עבודה נוספת) צריכים להרוויח פחות מ2036 בחודש לכל נפש מהמשפחה.
אברך כולל אם יש לו תלוש מעבודה צצריך שזה יהיה על 1 שעות שבועיות ומעלה.

עדיין לא נפתחה ההרשמה לשנה הבאה , היא תפתח באזור יולי, ואז תצטרכו להגיש 3 תלושים רצופים מתוך החודשים שיבקשו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י 3012;1508891:
אם אני עצמאית ובעלי אברך
כמה שעות שבועיות צריך כל אחד? כמה תלושים צריך אברך?
האם צריך לדווח גם על הכנסה מהכולל וגם על ההכנסה מהעבודה הנוספת?
ההכנסה לנפש מחושבת לפי חודש? זאת אומרת - כל חודש שתהיה הכנסה לנפש פחות מ 2036 או ל- 3 חודשים (בסימולטור החישוב הוא לפי 3 חודשים)
באיזה חודש מגישים את הבקשה לקביעת דרגה?

תודה על כל תשובה זה יעזור לי מאד!

אנסה קצת.
1. עצמאית - אין לי מושג (אני שכירה)
2. שעות שבועיות - שוב, לעצמאית אין לי מושג.
לאברך - לפחות 10 שעות שבועיות.
3. צריך לדווח על כל הכנסה.
4. ההכנסה לנפש מחושבת לפני חודש אבל מתחשבים גם בחודשים הנוספים, כלומר - לא יתנו דרגה לפי חודש אחד קיצוני לא להורדת דרגה ולא להעלאת דרגה.
5. הגשת הבקשה לקביעת דרגה - בעת הרישום.
באם את חוזרת מחופשת לידה - ידרשו מסמכים מלפני היציאה לחופשת הלידה + חודש שאחרי החזרה מחופשת הלידה.
באם הנתונים משתנים במהלך הזמן שבין הרישום לתחילת השנה - תוכלי לבקש שינוי דרגה בהתאמה לנתוני השכר המעודכנים.
6. הרישום בתמ"ת הוא בד"כ באזור חג הפסח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י זה אני;1510369:
הסתבכתי עם כל השאלות...

אתם יחד (עצמאית + כולל + עבודה נוספת) צריכים להרוויח פחות מ2036 בחודש לכל נפש מהמשפחה.
אברך כולל אם יש לו תלוש מעבודה צצריך שזה יהיה על 1 שעות שבועיות ומעלה.

עדיין לא נפתחה ההרשמה לשנה הבאה , היא תפתח באזור יולי, ואז תצטרכו להגיש 3 תלושים רצופים מתוך החודשים שיבקשו.

בכדי לקבל הנחה - הבעל האברך צריך לעבוד לפחות 10 שעות שבועיות ולא מספיק שעה שבועית אחת.
באם האב אברך ללא עבודה - התשלום הוא בדרגה אחת גבוהה יותר ממבחן ההכנסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י sh12;1510374:
בכדי לקבל הנחה - הבעל האברך צריך לעבוד לפחות 10 שעות שבועיות ולא מספיק שעה שבועית אחת.
באם האב אברך ללא עבודה - התשלום הוא בדרגה אחת גבוהה יותר ממבחן ההכנסות.
חוק חדש שהתווסף בשנה שעברה:mad:
מעניין אותי לדעת, אני היחידה שנפגעתי ממנו?
השנה (תשע"ה) רציתי לשלוח למעון אבל בהתחשב בנתונים (מעל 1000 ש"ח לילד אחד בדרגה 4) נאלצתי לשלוח לגן פרטי.
אני בעד לארגן עצומה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י מיכל+;1510404:
חוק חדש שהתווסף בשנה שעברה:mad:
מעניין אותי לדעת, אני היחידה שנפגעתי ממנו?
השנה (תשע"ה) רציתי לשלוח למעון אבל בהתחשב בנתונים (מעל 1000 ש"ח לילד אחד בדרגה 4) נאלצתי לשלוח לגן פרטי.
אני בעד לארגן עצומה...

בסוף, בהתערבותו של חה"כ הרב יעקב ליצמן תוקנה האפליה הזאת.
גם אברכים קיבלו את ההנחה שמגיעה להם לפי מבחן ההכנסה.

אחותי הייתה אמורה לקבל דרגה 3 וקיבלה בתחילת השנה דרגה 4 כיון שבעלה אברך, אבל לפני כחודשיים היא קיבלה רטרואקטיבית דרגה 3 לכל השנה!

באמת הרבה לא יודעים את זה וחבל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
נכתב ע"י מיכל+;1510404:
חוק חדש שהתווסף בשנה שעברה:mad:
מעניין אותי לדעת, אני היחידה שנפגעתי ממנו?
השנה (תשע"ה) רציתי לשלוח למעון אבל בהתחשב בנתונים (מעל 1000 ש"ח לילד אחד בדרגה 4) נאלצתי לשלוח לגן פרטי.
אני בעד לארגן עצומה...

לא נראה שיש מה לעשות, זה חלק מהגזירות של הממשלה....
הבנתי שמעון עולה בסביבות עוד 100 ש"ח לחודש יותר ממשפחתון, ייתכן והיה שווה לך לשלוח למשפחתון
וכן ההפרש בין דרגה 3 לדרגה 4 הוא לא 1000 ש"ח אלא הרבה פחות בסביבות ה100-150 ש"ח, וכן תלוי בגיל הילד
לכן הרבה שהבעלים אברכים שלחו השנה למשפחתונים. - כי יוצא שמשלמים כמו שבעבר שילמו במעון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
נכתב ע"י אתרי;1510419:
בסוף, בהתערבותו של חה"כ הרב יעקב ליצמן תוקנה האפליה הזאת.
גם אברכים קיבלו את ההנחה שמגיעה להם לפי מבחן ההכנסה.

אחותי הייתה אמורה לקבל דרגה 3 וקיבלה בתחילת השנה דרגה 4 כיון שבעלה אברך, אבל לפני כחודשיים היא קיבלה רטרואקטיבית דרגה 3 לכל השנה!

באמת הרבה לא יודעים את זה וחבל.
באמת?
איך משיגים את זה?
גם אני קיבלתי דרגה 4 כי בעלי אברך
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י GRN;1510437:
באמת?
איך משיגים את זה?
גם אני קיבלתי דרגה 4 כי בעלי אברך

תתקשרי למשרד הכלכלה.
אם שלחת בתחילת השנה טופס דיחוי מהצבא ולא קיבלו את זה, את אפילו לא צריכה לשלוח שוב. יש להם במאגרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נכתב ע"י אתרי;1510449:
תתקשרי למשרד הכלכלה.
אם שלחת בתחילת השנה טופס דיחוי מהצבא ולא קיבלו את זה, את אפילו לא צריכה לשלוח שוב. יש להם במאגרים.
לא שלחתי טופס דיחוי בכלל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
גם אני מתעניינת. בעלי מעל גיל 23.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אוקיי. למי יש היום טופס דיחוי? לכל אלה שאמורים להתגייס ולא מתגייסים...?
פעם היו הולכים כל חצי שנה. עכשיו- לא בדיוק ברור מה הסיפור שם.
תכל'ס, אברך שרק לומד בכולל, בלי עבודה מהצד ובלי דיחוי (למי יש?)- אמור לקבל דרגה נוספת.
אני אשמח לשמוע שזה תוקן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא תוקן. זה היה כך מלכתחילה. אברך עד גיל 23 יש לו דיחוי ולא פטור. רק במקרה הזה - הלא עולה דרגה.
כל השאר (שזה ממש רובם) עולים דרגה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה