תכנסי לבירור דרגה שם תראי אם המסמכים הוגשומענין - קיבלתי מקודם הודעה אוטומטית שהמסמכים התקבלו.
ברוכים הבאים למועדוןמישהו יודע?
הגיע התור שלי והתברר שהיה חסר לי מסמכים (שפשוט לא עלו כנראה עקב תקלה באתר)
השלמתי אותם.
עד 30 ימי עסקים...כמה זמן לוקח להם לטפל בהשלמת מסמכים
ברוכים הבאים למועדון
זה המצב...
צריך להעלות את המסמכים, לקבל שגיאה (תמיד היא מתקבלת לא משנה אם המסמכים עלו או לא)
להתקשר
לחכות שעה על הקו (מענין מישהו אם זה חוקי בכלל?? כשצעקתי להם את זה בגרון ניחר התשובה היתה שאפשר לפתוח תלונה, הבנתם את הכיוון?)
(או לחילופין, שמתי לב שבמקרה שהמסמכים מתקבלים מקבלים מהם מייל על הענין, בלי אחריות)
עד 30 ימי עסקים...
ליבי איתך, אני באותו מצב...
יש לך קישור?בתור משפחתונית וגם אמא לפעוט במשפחתון אז כן חשוב מאד
אחרי ששולחים את הבקשה להתקשר ולברר שהיא נקלטה, גם אם קבלתם הודעה על כך במייל
לא תמיד הדברים מסונכרנים. ההמתנה ארוכה מאאאד? מצאתי שיטה- פשוט כשבוחרים שפה אחרי
שבחרתם לקבל מידע מנציג תבחרו אמהרית. כמעט לא צריך להמתין. (האתיופים יותר נחמדים מדוברי ערבית ורוסית...) מי שהגיש את כל המסמכים והכל תקין עפ"י חוק הוא אמור תוך 30 יום לקבל דרגה.
לא קיבלתם? שלחו הודעה לפניות הציבור אצל מבקר המדינה (נמצא באחת האפוציות שבאתרי הממשלה)
והתלוננו על כך. מנסיון שלי ושל הורים שהיו אצלי תוך מס' ימים מועט הדרגה נקבעת.
הצלחות לכולם וס"ד גם לשנת הלימודים הבאה...
ואיך בדיוק אני מדברת איתם באמהרית או רוסית?בתור משפחתונית וגם אמא לפעוט במשפחתון אז כן חשוב מאד
אחרי ששולחים את הבקשה להתקשר ולברר שהיא נקלטה, גם אם קבלתם הודעה על כך במייל
לא תמיד הדברים מסונכרנים. ההמתנה ארוכה מאאאד? מצאתי שיטה- פשוט כשבוחרים שפה אחרי
שבחרתם לקבל מידע מנציג תבחרו אמהרית. כמעט לא צריך להמתין. (האתיופים יותר נחמדים מדוברי ערבית ורוסית...) מי שהגיש את כל המסמכים והכל תקין עפ"י חוק הוא אמור תוך 30 יום לקבל דרגה.
לא קיבלתם? שלחו הודעה לפניות הציבור אצל מבקר המדינה (נמצא באחת האפוציות שבאתרי הממשלה)
והתלוננו על כך. מנסיון שלי ושל הורים שהיו אצלי תוך מס' ימים מועט הדרגה נקבעת.
הצלחות לכולם וס"ד גם לשנת הלימודים הבאה...
מתי הגשת?אתמול התקשרה אלי אחת מתמ"ת לברר אם הגשתי הכל אמרתי לה שכבר דיברו איתי ושלחתי הכל ואמרו לי שתקין עכשיו אני מחכה לדרגה
אמרה לי אני מתקשרת בתור חשב אני על המקום בודקת איתך וקובעת לך דרגה
הייתי איתה על הקו בערך רבע שעה והיא עדכנה לי דרגה.
מייד אחרי זה בדקתי באתר היה לי דרגה.
אז כל המיואשות תתקשרו כל יום בשעות הבוקר המוקדמות תנדנדו שם
בסוף זה יגיע.
בהצלחה לכולם .......
אבל באמת להגיש תלונה זה תמיד עוזר בכל דבר
גם בנושאים אחרים ציבוריים כמו תחבורה וכו'...
את השלמת המסמכים הגשתי בתאריך 10/1/22מת
מתי הגשת?
תכנסי בגוגל תכתבי ברור דרגה תמת ושם את יכולה עם תעודת זהות שלך ושל הילד לבדוק את המצבאיפה אני יכולה לבדוק את סטטוס הבקשה?
אז לא עזר ההתקשרות שלך והנדנוד לנציגותאת השלמת המסמכים הגשתי בתאריך 10/1/22
בחרתי אמהרית וענו לי אחרי דקה!!!!!ההמתנה ארוכה מאאאד? מצאתי שיטה- פשוט כשבוחרים שפה אחרי
שבחרתם לקבל מידע מנציג תבחרו אמהרית. כמעט לא צריך להמתין. (האתיופים יותר נחמדים מדוברי ערבית ורוסית...
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים


Reactions: ilan p ו-בעיקר להודות2 //