שיתוף - לביקורת תעלול מתוק - שיתוף ראשון

  • הוסף לסימניות
  • #1
לדעתי - אמר הזקן שבהם וכולם הטו אוזן - ניתן לה לעשות שלוק אחד ורק אחרי זה נשחרר.
בפנים חיורות הם תמהו זה לזה.
מדוע אינכם מבינים - המשיך הוא בקול מתקתק - כשהיא תראה אותה אחרי השלוק היא תחשוב שהיו עוד ושהיא בלעה אותן.

החום היה בלתי נסבל והם הלכו וצמקו.
הם המתינו בסבלנות.
נמסים לאיטם.
ואז תנודה חזקה ניערה את כולם.
היא שותה היא שותה - נשמעו קריאות מכל עבר וכולם נשאו עיניהם אל הזקן.
היכונו - לחש בעינים בורקות.
הסערה שככה, ואט אט שקעו הגופים הלבנים שוב לתחתית.
עכשיו! - קרא הזקן וחייך.
בבת אחת הרפו כל הגרגרים את אחיזתם מהגופה החומה והמבריקה וזו זינקה למעלה.
לרגע היתה דממה מוחלטת ומתוחה ואז החריד רעם אדיר את העולם
איכס! נ-מ-ל-ה!!!
יופי מתוקים שלי - חרחר הזקן בחיבה והפך לנוזל סמיך וחם
וכל גרגירי הסוכר פרצו בצחוק משחרר לחצו ידים והחלו לרקוד במים כדי לזרז את ההמסה לפני שתוטח כוס הקפה בזעם, אל הכיור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לדעתי - אמר הזקן שבהם וכולם הטו אוזן - ניתן לה לעשות שלוק אחד ורק אחרי זה נשחרר.
בפנים חיורות הם תמהו זה לזה.
מדוע אינכם מבינים - המשיך הוא בקול מתקתק - כשהיא תראה אותה אחרי השלוק היא תחשוב שהיו עוד ושהיא בלעה אותן.

החום היה בלתי נסבל והם הלכו וצמקו.
הם המתינו בסבלנות.
נמסים לאיטם.
ואז תנודה חזקה ניערה את כולם.
היא שותה היא שותה - נשמעו קריאות מכל עבר וכולם נשאו עיניהם אל הזקן.
היכונו - לחש בעינים בורקות.
הסערה שככה, ואט אט שקעו הגופים הלבנים שוב לתחתית.
עכשיו! - קרא הזקן וחייך.
בבת אחת הרפו כל הגרגרים את אחיזתם מהגופה החומה והמבריקה וזו זינקה למעלה.
לרגע היתה דממה מוחלטת ומתוחה ואז החריד רעם אדיר את העולם
איכס! נ-מ-ל-ה!!!
יופי מתוקים שלי - חרחר הזקן בחיבה והפך לנוזל סמיך וחם
וכל גרגירי הסוכר פרצו בצחוק משחרר לחצו ידים והחלו לרקוד במים כדי לזרז את ההמסה לפני שתוטח כוס הקפה בזעם, אל הכיור.
טוב!!!!
(יש לי כמה הערות על הפיסוק
אבל בגלל שזה שיתוף ראשון נוותר לך)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני, אשמח, לשמוע: אני.. דווקא- רוצה, להישתפר; בפיסוק
דבר ראשון, 'דיבור' נהוג לעטוף במירכאות.
למשל:
לדעתי - אמר הזקן שבהם וכולם הטו אוזן - ניתן לה לעשות שלוק אחד ורק אחרי זה נשחרר.
לכתוב כך:
"לדעתי" - אמר הזקן שבהם וכולם היטו אוזן - "ניתן לה לעשות שלוק אחד ורק אחרי זה נשחרר".
ככה הקריאה יותר זורמת, ולא צריך כל הזמן לאחוז ראש אם זה מישהו שמדבר או הסופר שמתאר.
דבר שני, אין להשאיר שורה פתוחה בלי איזה סימן.
למשל:
לרגע היתה דממה מוחלטת ומתוחה ואז החריד רעם אדיר את העולם
לסגור בנקודותיים - כך:
לרגע היתה דממה מוחלטת ומתוחה, ואז החריד רעם אדיר את העולם:
וגם כאן:
יופי מתוקים שלי - חרחר הזקן בחיבה והפך לנוזל סמיך וחם
לעשות כך:
"יופי מתוקים שלי" - חרחר הזקן בחיבה והפך לנוזל סמיך וחם, וכל גרגירי הסוכר פרצו בצחוק משחרר וכו'.
זה בגדול, אבל צריך גם ללמוד איפה לפסק וכמה לפסק, ובזה אין כללים ברורים - אלא צריך לנסות כמה אפשרויות ולבחור את מה שהכי זורם לך בעיניים - ולאט לאט כבר תדע לבד מה הכי נכון.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
ממש מתוק!
ברוך הבא

מי זה "הזקן"?
כשקופסת הסוכר נגמרת ממלאים אותה מחדש, אבל נשארים בתחתית שאריות מהסוכר הישן, ולפעמים עוברים עליו כמה וכמה מילויים כאלה, עד שפעם אחת מגרדים את התחתית ומשתמשים בו
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אחרי המון סמיילים צוחקים -
בכתיבתך הראשונה כאן, הגדרת מדהים את דמותו של סופר...
היכולת לקחת את הפרט הזניח והשולי ביותר בחיי היום יום,
ולהפוך אותו לסיפור דרמתי, עוצר נשימה ומשעשע. מדבר וחושב, מלא חיים...
אהבתי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה