אישה נעלה נעלה נעלה
משתמש חדש
- הוסף לסימניות
- #1
אשמח לשמוע על אנשים שהתקינו תעלות ניקוז והם גרים בקומה ראשונה,
האם מרוצים?
האם יוצא ריח לא נעים? ובאיזה תדירות?
האם יוצאים מקקים? ובאיזה תדירות?
שמעתי שיש זבובונים באזור התעלות- האם נכון?
אני מתלבטת אם לעשות במטבח או לא בשל כך
זה עדיין בית לפני בנייה אז אני מתלבטת לגבי תעלות פס בכל הבית,
שמעתי שתעלות בצורת ריבוע יותר טובות - האם נכון?
בקיצור אשמח לחוו"ד מכל מי משעשה ומרוצה, או לא מרוצה.
תודה
האם מרוצים?
האם יוצא ריח לא נעים? ובאיזה תדירות?
האם יוצאים מקקים? ובאיזה תדירות?
שמעתי שיש זבובונים באזור התעלות- האם נכון?
אני מתלבטת אם לעשות במטבח או לא בשל כך
זה עדיין בית לפני בנייה אז אני מתלבטת לגבי תעלות פס בכל הבית,
שמעתי שתעלות בצורת ריבוע יותר טובות - האם נכון?
בקיצור אשמח לחוו"ד מכל מי משעשה ומרוצה, או לא מרוצה.
תודה
הנושאים החמים