אילת פלדמן
משתמש פעיל
- הוסף לסימניות
- #1
בתור פלטפורמה לעצמאים מאמינה שהרבה חשים את התסכול בנושא תשלומי לקוחות
עשיתי עבודה ללקוח בערב פסח
הוא הלחיץ אותי שזה מאוד דחוף לו
היה לי שווה את הלחץ כי אני ממש לחוצה בכסף עכשיו
בדיוק התאים לי הכנסה נוספת
אבל כמה שהיה דחוף לו שאני יריץ את העבודה
ועשה איתי הלוך חזור תיקונים
ככה לא דחוף לו לשלם לי
אני יכולה להיות 'קשוחה' ולדרוש תשלום מידית אבל זה לא נעים לי
אני רוצה פשוט לפרוק את התסכול...
זה מעצבן אותי כל פעם מחדש,
אבל הפער הזה בין הלחץ שהעבודה תעשה בזמן לזה שהכסף לא משולם מטריד ממש.
עשיתי עבודה ללקוח בערב פסח
הוא הלחיץ אותי שזה מאוד דחוף לו
היה לי שווה את הלחץ כי אני ממש לחוצה בכסף עכשיו
בדיוק התאים לי הכנסה נוספת
אבל כמה שהיה דחוף לו שאני יריץ את העבודה
ועשה איתי הלוך חזור תיקונים
ככה לא דחוף לו לשלם לי
אני יכולה להיות 'קשוחה' ולדרוש תשלום מידית אבל זה לא נעים לי
אני רוצה פשוט לפרוק את התסכול...
זה מעצבן אותי כל פעם מחדש,
אבל הפער הזה בין הלחץ שהעבודה תעשה בזמן לזה שהכסף לא משולם מטריד ממש.
הנושאים החמים

Reactions: קל זכות1 //