- הוסף לסימניות
- #1
.
מי מאיתנו לא מרגיש את החום הנוראי של הקיץ, חום כבד שמאדה לנו את המוח.
לא פעם ולא פעמיים שמעתי אנשים אומרים "איזה חום אני עוד שניה נמס" .
אתם חושבים שסתם הם משתמשים בביטוי הזה? ממש לא, זה ביטוי שמקורו בהיסטוריה של בני ישראל בחום המטורף של המדבר, שם כתוב "וחם השמש ונמס" (שמות טז' כא')
מה אומרים?
מי מאיתנו לא מרגיש את החום הנוראי של הקיץ, חום כבד שמאדה לנו את המוח.
לא פעם ולא פעמיים שמעתי אנשים אומרים "איזה חום אני עוד שניה נמס" .
אתם חושבים שסתם הם משתמשים בביטוי הזה? ממש לא, זה ביטוי שמקורו בהיסטוריה של בני ישראל בחום המטורף של המדבר, שם כתוב "וחם השמש ונמס" (שמות טז' כא')
מה אומרים?
הנושאים החמים