▲▲▲חוות דעת - מוצרי חשמל למטבח▲▲▲

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לשמוע דעות והמצלות באופן כללי וחוות דעת ממי שיש לו את הדגמים הספציפיים:

תנור בילד אין דו תאי
- כמעט סגורה על בליני דגם מרסלו

מקרר - מקפיא עליון
שארפ - שמעתי הרבה שמרוצים אבל בחנות המליצו יותר על
סמסונג - RT5962DTBSP

כיריים -
באופן כללי, משטח זכוכית - הוא דבר עמיד בשימוש שוטף? מה עדיף זכוכית או נירוסטה?
ואיזו חברה מומלצת לכיריים?

תודה על כל דעה, המלצה או שבריר הגיג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
לאמא שלי ולי יש לי מקרר שארפ - ואנו מאד מרוצות!
הוא מקרר גדול, מכיל הרבה
ויש לו תא הקפאה ענק!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
את התנור בילד אין של בליני ישנה אפשרות לקנות דרך יבואן אחר וזה הרבה יותר זול
לי יש את מרסלו ביבוא של סול וזה מעולה
(בניקוי בין שני התאים קצת קשה )
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לי יש מקרר שארפ ואני מאוד מרוצה
אבל תא ההקפאה שלי לא ענק בכלל
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תנור בילד-אין דו תאי - יש לי דלונגי כמעט 7 שנים. המון בשימוש, אופה מעולה(עוגות גבינה גבוהות, חלות, שמרים וכו) מרוצה ממנו מאוד מאוד, ממש אופה מחמאות.

כיריים - יש לי גם דלונגהי - נירוסטה- לפי דעתי נירוסטה יותר קל לניקוי מאשר זכוכית. על זכוכית נהיה לפעמים כתמים שלא יורדים ולא כל חומר מתאים לזכוכית. זכוכית יותר עדין מנירוסטה. וגם - נראה לי זה קשור לסוג נירוסטה שדלונגי משתמשים - אחרי ניגוב זה לא משאיר סימנים, וגם לא טביעות אצבע (גם בתנור וגם בכיריים)
יש לי דגם 5 להבות - ממליצה מאוד NDG73 עם רשתות מוצקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
המקרר של שארפ בסדר גמור
אבל החלקים שלו די עדינים
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לי יש כיריים מנירוסטה, יש המון כתמים שלא יורדים, לשכנה שלי יש זכוכית, אין שום כתמים, מבריק!

יש לי בליני-מאוד מאוד מרוצה!

ומקרר שארפ- גם מאוד מרוצה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מקרר שארפ גורר המלצות מכולם לא מכירה משהו שלא מרוצה
בניגוד לחברות אחרות..... שימי לב חניות לפעמים מנסות לשווק את המוצרים שיש להם דיל מיוחד עם חברה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
..

לי יש שארפ (4 דלתות) חצי שנה ומרוצה מאוד!

תנור יש לי של סול - היתרון שאפשר בו זמנית לאפות ב-2 התאים יחד .
כיריים גז של סאוטר - 5 להבות - סה"כ מרוצה (לפעמים הכיריים מקבלות כריזה והמצת שלהם נדלק מעצמו, לא בדקתי את זה עדיין)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י דסיש;1494370:
לי יש שארפ (4 דלתות) חצי שנה ומרוצה מאוד!

תנור יש לי של סול - היתרון שאפשר בו זמנית לאפות ב-2 התאים יחד .
כיריים גז של סאוטר - 5 להבות - סה"כ מרוצה (לפעמים הכיריים מקבלות כריזה והמצת שלהם נדלק מעצמו, לא בדקתי את זה עדיין)

התנור של סול הוא בעצם של בליני
סול קונה מכשירים מכל מיני חברות ומיבאת תחת המותג סול אקסלוסיב
במקרה של התנור זה בליני ,
דרך אגב גם חברת אפולו מיבאת תנורים של בליני עם מותג אפולו
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
לי יש כיריים זכוכית- מצוין!!
הכתמים יורדים בקלות.
לנגב אחרי הניקוי עם מטלית מיקרופייבר יבשה- אין סימנים. מבריק!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני קניתי 2 תנורי בילד אין של סול - אני ממש מרוצה! (נפרדים, לא תנור עם 2 תאים)
וכיריים זכוכית זה חיים קלים. (שלי בשחור ושל אחותי בלבן - עניין של טעם, אך בשחור פחות רואים לכלוך), סבון כלים או אפילו חומר לחלונות ותענוג.
המטבח שלי הוא נפרד ממש. חלבי מול בשרי ולא מצאתי כיריים 2 להבות זכוכית כמו שעשיתי אז לקחתי גדול זכוכית וקטן נירוסטה וא"א להשוות: על הנירוסטה יש כתמים וכל טיפה רואים והזכוכית מבריקה בניקיון קל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אפרופו כיריים מזכוכית:
צריך להיזהר מסירים כבדים? (שלא ישבר/יסדק וכו'...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
גם לי יש מקרר שארפ שמחזיק כבר מעמד ב"ה יותר מ-10 שנים.
אבל בהחלט יש לו כמה חסרונות, החלקים - כמו שכבר כתבו למעלה - מאוד עדינים ועלות של חלקים חדשים יקרה מאוד
המגירה של הירקות למטה - מגירה אחת ולא כמו בהרבה מקררים שזה מתחלק ל-2 מגירות, לדעתי זה החסרון הכי גדול של המקרר, ושמעתי זאת גם מחברות נוספות
אבל אני לא יודעת איך נראים הדגמים החדישים
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ממליצה על כיריים מזכוכית, קודם כל יותר יפה ואין שום בעיה בניקיון, להעביר ניגוב והוא שוב מבריק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אם את רוצה יעוץ טוב
ובנאדם אמין וישר
שגם מוכר את כל מוצרי החשמל זה
ביטון 0527653934
אנחנו קונים אצלו ועוד הרבה שמעתי מהם עליו
כולם אמרו לי מרוצים מאוד!!
בהצלחה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
ממליצה גם על מקרר שארפ, יש לי 5 שנים והוא מעולה.

כותבת לך באישי המלצה עם טלפון
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
נכתב ע"י rachelf305;1495057:
אם את רוצה יעוץ טוב
ובנאדם אמין וישר
שגם מוכר את כל מוצרי החשמל זה
ביטון 0527653934
אנחנו קונים אצלו ועוד הרבה שמעתי מהם עליו
כולם אמרו לי מרוצים מאוד!!
בהצלחה רבה

נחמי, גם אני ממליצה עליו, הוא נותן שרות מעולה ומתחשב, והוא מאוד אמין.
בהצלחה ברכישות החדשות:)
מזמן לא קיבלתי עלייך ד"ש
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה