• הוסף לסימניות
  • #1
למה יש כל היום הטרדות טלפוניות???
זה מוגזם!!!! לכל הדעות!!!!

באמצע הדחת כלים / אמבטיה לילד. הטלפון מצלצל.
אני מפסיקה . ניגשת.
ו-הופס.
עוד הודעה קולית מעצבנת
ולא משנה באיזה נושא. זה יכול להיות פרסומת לדיאטה
או שכנוע לבחירות או התרמה לצדקה.

מאיפה הם מגיעים לנייד שלי????
איך אפשר לדחות את כל הטלפונים הללו?
ולמה לא קיים חוק נגד התופעה המטרידה הזו???
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
ראיתי היום במכתבים למערכת של המודיע שמתארגנת תביעה כלפיהם בבית משפט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
וואי באמת הטרדה!!!
אתמול קיבלתי 5 טלפונים כאלו!!!
פעם אחת קיבלתי טלפון כזה באיזה 1 בלילה..לא הבנתי מיזה בכזאת שעה ...

ממש חוצפה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גם אני סובלת מהתופעה
במיוחד בימים האחרונים

פשוט נמאס!!!!

מה ההבדל בין זה לבין ספאם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
יש איזה קו הסקופים שמתקשרים כל דקה וחופרים..וואי לגמרי חפרו!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני איתךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה מטורף.... אי אפשר שזה ימשך כך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
נכתב ע"י 3239;1472498:
יש איזה קו הסקופים שמתקשרים כל דקה וחופרים..וואי לגמרי חפרו!!

אלי מתקשרים וחופרים פעם או פעמיים ביום מ- "קו המסלולים", מה זה בכלל? חוץ מקווי הנייעס,
זה באמת מוגזם, שיחה אחרי שיחה, זה כבר משגע...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
וואו, באמצע העבודה שלשום חפרו לי איזה 4 פע'
ובבית ג"כ באמצע הדלקת נרות, עזבתי את הילדים כי חשבתי שזה בעלי מתקשר, רצתי להרים ו....

אין כבר חיים מהטלפונים האלו, אין אפשרות אפילו להסרה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מהמספר הזה יש לי מאד הרבה הודעת מרגיזות לאחרונה
0723326992
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כל פעם אני חושבת מחדש שרוצים להודיע לי משהו חשוב, דחוף וכו'
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אם לוחצים 3, הרבה פעמים זה פועל להסיר את עצמינו מהרשימות שלהם.
לפעמים צריך לחכות עד שיגמרו את המסר שלהם, ורק אז ללחוץ 3.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
הם כל פעם מתקשרים מטלפון אחר!
זה לא עוזר !
הם מורידים אותך מרשימת התפוצה של טלפון זהה ומתקשרים בטלפון אחר....
מטריד ביותר!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
נכתב ע"י שושיה;1472859:
וואו, באמצע העבודה שלשום חפרו לי איזה 4 פע'
ובבית ג"כ באמצע הדלקת נרות, עזבתי את הילדים כי חשבתי שזה בעלי מתקשר, רצתי להרים ו....

אין כבר חיים מהטלפונים האלו, אין אפשרות אפילו להסרה.

זה בגלל זאצ חנוכה
גם אותי שיגעו בנייד ובנייח
מעצבן מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מעצבן ביותר ותמיד הם בתקשרים בשעות הכי קריטיות, ארוחת ערב, אמבטיות, וכו'
חכו חכו מה מחכה לנו עכשיו בבחירות.... נקבל כל יום עשרות טלפונים מכל המפלגות.... וחוץ מזה נמשיך לקבל טלפונים לסקרים, תרומות, נייעס וכו וכו'
הלוואי והיה חוק שהיה אוסר את ההתקשרות הזו
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
0586691000

אותי מטרידים בלי סוף מהמספר הזה בימים האחרונים
זה פשוט מעצבן!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה המייל של וועד הרבנים לענייני תקשורת שחוסמים מספרים כדי לכתוב להם מספרים שמטרידים בכדי לחסמם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכתב ע"י שרול90;1473499:
מה המייל של וועד הרבנים לענייני תקשורת שחוסמים מספרים כדי לכתוב להם מספרים שמטרידים בכדי לחסמם?

הם כל יום מחליפים מספר :mad::mad:

052-2408155 זה חדש מהיום :mad::mad:
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י סטודנטית;1473501:
הם כל יום מחליפים מספר :mad::mad:

052-2408155 זה חדש מהיום :mad::mad:


גם לי היה ב10 דק' האחרונות 2 שיחות מהמספר הנ"ל.
:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ומה תגידו שמרוב שכל 5 ד'ק מתקשרים אנשים הפסיקו להרים למס' הנ''ל
אז הם ברוב ''חכמתם'' החליטו להתקשר ממס' כשר לחלוטין ממס' 05271.....
התקשרו פעמיים ולא יכולתי להרים , אח''כ חזרתי למס' ולא חלמתי שזה שוב
המטרידים ''התורניים'' להיום .
בתקווה שיעשו לזה סוף בקרוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני מאאאאאוד מזדה איתכם!!!!!!!
זה מאוד מעצבן
מה עוד שיכול לחזור אותו תקליט כמה וכמה פעמים כי המחשבים שלהם לא התעדכנו.
תראו בכללי זה לא קורה למעט

תקופת מלחמה- כמו צוק איתן- קוי החדשות

זאת חנוכה וחגים\ אירועים אחרים -התרמות,תפילות וכו'
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה