כללי 100 סקיצות

  • הוסף לסימניות
  • #2
איום ונורא
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מצדיע!
ובתנאי שהוא גם מדפיס את כל ה100 סקיצות במחיר של אחד :eek:

מזעזע
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
נשמע כמו מישהו שיורה לכל הכיוונים. אולי חץ אחד יפגע, אולי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
במחילה מכבודם, אבל מי שמקצועי ובטוח בעצמו, יכול להיות רגוע שתוך מספר קטן של סקיצות, הלקוח יהיה מרוצה,
מי שמבטיח 100 סקיצות-לא מבין בגרפיקה, ומחפש לקוחות בדרך לא דרך!!

לא קבעתי עובדה, ובהחלט יכול להיות הסבר אחר, אבל זו נקודה למחשבה...


גילוי נאות: האתר חסום לי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מה אתם נלחצים?
(האתר חסום, אז אני מסמכת על ההודעה של דואר)
זה לא קשור לתחום, זה יכל להעיד על חוסר מקצועיות משוע (איזה מין צורת עבודה זו?). הם לא יקחו את מקומם של המעצבים המקצוענים. כשאנו מגבילים בכמות סקיצות, זה בגלל שככה בא לנו? כדי שנוכל לצאת בזול?

או כי הגענו למסכנה שזו צורת עבודה יעילה וממוקדת יותר ממאה סקיצות?

אז הם מצאו לעצמם נקודה להתבלט, אני מעדיפה להתבלט במקצועיות. מי מצטרף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יתכן שרק מדובר בגימיק שיווקי.
אני רק מרחם על הלקוח שצריך לבחור לוגו מתוך 100 סקיצות.
ידוע שאדם שלם פחות עם הבחירה כאשר המבחר גדול יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
האמת היא שהעבודות שלהם לא רעות בכלל.
אני לא חושב שהם על ההתחלה דופקים ללקוח 100 סקיצות בבת אחת, הם מתחילים מ5-10, משכנעים אותו על ההתחלה שיבחר אחד מהם ומקסימום נתקלים בלקוח או שניים עקשניים ומגיעים איתם ל20-30 סקיצות.

ד"א, אני בטוח שהמחיר והמקדמה בהתאם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
נכתב ע"י Haim6130;1125485:
האמת היא שהעבודות שלהם לא רעות בכלל.
אני לא חושב שהם על ההתחלה דופקים ללקוח 100 סקיצות בבת אחת, הם מתחילים מ5-10, משכנעים אותו על ההתחלה שיבחר אחד מהם ומקסימום נתקלים בלקוח או שניים עקשניים ומגיעים איתם ל20-30 סקיצות.

ד"א, אני בטוח שהמחיר והמקדמה בהתאם.

שוב, המספרים שאתה מביא מורים על חוסר מקצועיות:
5-10, נו שוין,
20-30, אוי וייי.
בוא לא נדבר על מספרים גבוהים יותר.

זו רק דעתי, ואעיז לומר שאני חושב שאני צודק,
אא"כ זה סתם קמפיין שיווקי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
חחח תכל'ס... 100% מהרעיון הזה הוא קמפיין שיווקי.
אני רק אומר שאני לא חושב שהם מגיעים ל100 סקיצות ללקוח בדר"כ.
זה יותר כמו "עד 100 סקיצות." בשביל הגימיק כמובן.
גם לא אתפלא אם הם "מחליפים" סקיצות מלקוח שלא אהב ללקוח חדש, ורק משנים את השם... חח אם זה ככה זו פשוט שכונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אני, גם כקמפיין שיווקי לא הייתי עושה את זה..
מהסיבה דלעיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
ברור שזה רק גימיק שיווקי.
להראות שאנחנו עם הלקוח עד הסוף...
תכלס, מה הסיכוי שללקוח יהיה כח לראות יותר מ5 סקיצות? אם מתנהלים בקצב הנכון, אחרי הסקיצה השלישית, הלקוח כבר מת להתקדם...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
בטקסט הם מבהירים ש"אתה בטוח תהיה מרוצה כי ניתן לך לראות סקיצות עד שתהיה בטוח שזה זה ונזרום איתך גם עד 100 סקיצות..."

כך שלא כל לקוח שמגיע מקבל 100 סקיצות לבחירה, אלא כנראה הוא מקבל 3 ואם לא מוצא חן אז עוד 3 וכו'. כמו ששעיה אמר, לאף לקוח לא תהיה סבלנות - אבל הם הרוויחו את זה שאנשים שבטוחים שהם בחרו את ההכי טוב ולא התפשרו כי הם החליטו מתי הם מרוצים ומה טוב להם.

מה שלא הבנתי זה, איך הם נהיו סטודיו לעיצוב גרפי אם האתר שלהם מלא רק בפרוייקטים של הדמיות אדריכליות???
לא פלא שהם מציעים 100 סקיצות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עכשיו אני רואה מה עוד יותר מוזר:
הדוגמאות הבודדות של העבודות שלהם שנמצאות בדף הנחיתה הן דווקא לא של הממליצים עליהם בהמשך העמוד (למעט 1).

2 אפשרויות:
א. הממליצים - שבחרו לבד סקיצות מתוך "אינספור אפשרויות" - לא בחרו טוב - והמעצבים לא רוצים להתהדר בעיצוב גרוע שהם עשו.
ב. השמות והעסקים מפוברקים...

אף אחד מהם לא משכנע אותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
5-10 סקיצות באמת נראה לאנשים פה נורמלי???
תגידו, באיזה עולם אתם חיים? גם אם חלילה צריכים מנתח נותנים לו לעשות 5-10 סקיצות ניתוח עד לאפשרות המועדפת?...
או שאולי במאפיה אתם מחכים ל5-10 מאפים (ואולי גם 100?...) כדי לבחור את המאפה המועדף?

איך אמר שר האוצר דאז הורביץ: "משוגעים, תרדו מהגג"....

אל תרגילו את הלקוח ליותר מ- 3 סקיצות, וגם זה בדוחק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
נכתב ע"י אוהב0ישראל;1125619:
5-10 סקיצות באמת נראה לאנשים פה נורמלי???
תגידו, באיזה עולם אתם חיים? גם אם חלילה צריכים מנתח נותנים לו לעשות 5-10 סקיצות ניתוח עד לאפשרות המועדפת?...
או שאולי במאפיה אתם מחכים ל5-10 מאפים (ואולי גם 100?...) כדי לבחור את המאפה המועדף?

איך אמר שר האוצר דאז הורביץ: "משוגעים, תרדו מהגג"....

אל תרגילו את הלקוח ליותר מ- 3 סקיצות, וגם זה בדוחק.

לא עם כל מילה, אבל העיקרון נכון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הגזמת קצת עם ההדמיה למנתח o_O
עם צוות של 3 מעצבים, יש לך 10 סקיצות תוך חצי שעה... חלק מהסקיצות שלהם ממש אבל ממש פשוטות. חלקם רק כדי לשים עוד לבנה במגדל ה"100 סקיצות".
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
רעיון גרוע מכל הבחינות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
הם בטח מורידים 100 דוגמאות שונות מ all free downloads
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י גלבוע;1125662:
הם בטח מורידים 100 דוגמאות שונות מ all free downloads

חחחחחחחח קרעת אותי..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה