דרוש מידע 3 מילים ביום - נספח

הייתה אז את כל הטרפת של השמאל או שניצלת מזה?

כמובן (לא יודעת מה איתך, אני פתחתי מפה) :ROFLMAO:
ב"ה ניצלתי מזה
פתחת מפה בשביל לחפש את הקטסקילס?
כתבתי "כמובן" כי כל המשפחות החרדיות שעוזבות את ניו יורק סיטי בקיץ נוסעות לקטסקילס.
בד"כ קוראים לזה the country וכולם מבינים שזאת הכוונה.
 
ב"ה ניצלתי מזה
פתחת מפה בשביל לחפש את הקטסקילס?
כתבתי "כמובן" כי כל המשפחות החרדיות שעוזבות את ניו יורק סיטי בקיץ נוסעות לקטסקילס.
בד"כ קוראים לזה the country וכולם מבינים שזאת הכוונה.
אני פשוט ישראלית ברמ"ח איברי.
אבל זו הייתה הזדמנות מצויינת להעשיר את הידע הגאוגרפי.
נשארה לך משפחה שם?
 
כאילו מחוץ לקהילה?
 
אפשר לצאת
הייתי שם לא מזמן וכמעט ולא הרגשתי הבדל
רק ברכבת התחתית היה קצת מפחיד ופעם הייתי נוסעת בה כל יום לבית ספר
היום זה נהיה מאוד מסוכן
חוץ מזה, היה רגוע ושקט
והסתובבתי בהרבה מקומות
 
  • תודה
Reactions: RU1
אפשר לצאת
הייתי שם לא מזמן וכמעט ולא הרגשתי הבדל
רק ברכבת התחתית היה קצת מפחיד ופעם הייתי נוסעת בה כל יום לבית ספר
היום זה נהיה מאוד מסוכן
חוץ מזה, היה רגוע ושקט
והסתובבתי בהרבה מקומות
עכשיו ההפגנות קצת נעצרו.
אבל מעודד לשמוע שמה ששומעים זה רק מקרי קיצון ולא הנורמה.
 
עכשיו ההפגנות קצת נעצרו.
אבל מעודד לשמוע שמה ששומעים זה רק מקרי קיצון ולא הנורמה.
בתוך השכונות אין הבדל רק כשיוצאים למנהטן וכו
רב אם לא כל הציבור בכלל לא הרגיש שיש מלחלמה כאן אלא אם ניזונים מהתקשורת
 
צודקת זה לא נחוץ אפשר להסתדר עם מחשבים בלי "להבין" - תסכול פרטי שלי...

הזכרתם מילים שלא משתמשים בהם באנגלית לעניני דת
יש לי עוד דוגמא
To pray
מעדיפה: To daven
זה ביידיש (אני ספרדיה)
יש לכם הצעה אחרת?
 
צודקת זה לא נחוץ אפשר להסתדר עם מחשבים בלי "להבין" - תסכול פרטי שלי...

הזכרתם מילים שלא משתמשים בהם באנגלית לעניני דת
יש לי עוד דוגמא
To pray
מעדיפה: To daven
זה ביידיש (אני ספרדיה)
יש לכם הצעה אחרת?
ציינתי שאומרים To daven ולא To pray
 
מענין מאד
יכול להיות שמי שגר בבורו פארק ווילי ופלטבוש מרגיש את זה יותר כשנמצא במנהטן ואלו שגרים שם לא מרגישים
(כמו שירושלמים פחות מפחדים )
אני מגיעה מהארץ ולא הרגשתי ;)
טיילנו שם הרבה ולא ראינו כלום
רק בוושינגטון די סי הילדים שלי נתקלו בהפגנה פרו-פלסטינית (אני לא הייתי איתם מדי משעמם שם בשבילי)
 
יואו @RU1 אחלה של מילים!!
מתחיל להתחדש לי פה רשימות שלא הכרתי...
תודה!!
 
  • תודה
Reactions: RU1
מאיפה השליטה הטובה באנגלית@ru1?
 
  • תודה
Reactions: RU1
מאיפה השליטה הטובה באנגלית@ru1?
קודם כל תודה!
כמובן שהרבה סייעתא דשמייא, אני חושבת שהדבר המרכזי זה לאהוב את זה, להנות מהלמידה, להתמסר לזה ולא להרגיש שזה עול.
אני מעולם לא עזבתי את הארץ, אבל אם הייתי עוזבת מבחינתי זה היה שווה רק כדי לדבר עם דוברי שפות אחרות.
אני נהנית מזה מאוד.
דבר שני, זה לדעת שאי אפשר לסמוך על מערכת החינוך כדי לדעת אנגלית (בניגוד למתמטיקה) אלא לחפש בעצמך מקורות נוספים.
 
כל הכבוד על ההשקעה
אנגלית שפה חשובה
אני עוזרת לנכדות עם אנגלית
לדעתי מתבזבז זמן על לימוד דקדוק לעומת תרגילי דו-שיח שיותר חשובים
זה יותר קשה ללמד כיתה ...
איך המבטא שלך?
אני קוראת מיילים באנגלית אבל לא רגילה להקליד באנגלית (מאד איטי)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

לאחר מאמר שכתבתי על חודו של עב כרס בקהילת כתיבה,
החלטתי לפתוח נספח לנושא לדיון לקהל הרחב בעד או נגד,
אז קדימה יש לכם שאלות בנושא אז אפשר להיכנס כאן או כאן,
ואם עדיין יש לכם שאלות אז פשוט תשאלו
בהצלחה!.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה