התייעצות 4 שקלים לבורקס?! כך נראית קריסת השפיות הכלכלית שלנו

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
חזרתי מלקחת את הילדים מהלימודים על הדרך עברנו ליד מאפייה, ביקשו בורקס נכנסתי למאפייה השכונתית ויצאתי מזועזע: 4 שקלים לבורקס אחד!
בורקס! בצק ממולא תפו"א , לא סטייק, לא דג סלמון. איך הגענו למצב שבו פינוק פשוט לילדים הופך להוצאה של עשרות שקלים ? מה יהיה כאן? זה יגמר?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כנ"ל
במרכזית הארזים
רוגלע פיצי בארבע ש"ח ליחידה
בלי להתבייש
ורואים שזה לא נעשה שם אלא מקפואים
כי יש שמה גם רוגלעך שעדיין לא נאפו
הפתרון?
להחרים אותם
יש קפואים בסופרים שאופים בבית הרבה יותר טעים
וחם מהתנור
אין כמו...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
חזרתי מלקחת את הילדים מהלימודים על הדרך עברנו ליד מאפייה, ביקשו בורקס נכנסתי למאפייה השכונתית ויצאתי מזועזע: 4 שקלים לבורקס אחד!
בורקס! בצק ממולא תפו"א , לא סטייק, לא דג סלמון. איך הגענו למצב שבו פינוק פשוט לילדים הופך להוצאה של עשרות שקלים ? מה יהיה כאן? זה יגמר?
אכן כך
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
חזרתי מלקחת את הילדים מהלימודים על הדרך עברנו ליד מאפייה, ביקשו בורקס נכנסתי למאפייה השכונתית ויצאתי מזועזע: 4 שקלים לבורקס אחד!
בורקס! בצק ממולא תפו"א , לא סטייק, לא דג סלמון. איך הגענו למצב שבו פינוק פשוט לילדים הופך להוצאה של עשרות שקלים ? מה יהיה כאן? זה יגמר?
אם קנית - זה בהחלט ימשך.
אם לא קנית - יש סיכוי שזה יפסיק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
העוילם גולם לצערי, אם חלק גדול מציבור היה מפסיק לקנות המחירים היו יורדים, גם החלות עלו בצורה דרסטית
בדיוק ראיתי פרסום שמחירי הקמח ירדו אך המחירים רק ממשיכים לזנק
אני ממזמן הפסקתי לקנות מאפים במאפיות.
אני לא רק לא קונה גם הערתי למוכר במאפיית נחמה על כך. שידעו שהציבור לא מוכן לקבל זאת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
העוילם גולם לצערי, אם חלק גדול מציבור היה מפסיק לקנות המחירים היו יורדים, גם החלות עלו בצורה דרסטית
בדיוק ראיתי פרסום שמחירי הקמח ירדו אך המחירים רק ממשיכים לזנק
אני ממזמן הפסקתי לקנות מאפים במאפיות.
אני לא רק לא קונה גם הערתי למוכר במאפיית נחמה על כך. שידעו שהציבור לא מוכן לקבל זאת.
על אף שהמוכר מסכן לא אשם
אבל אפשר לבקש שיעביר להנהלה או לנסות לתפוס את הדרג הבכיר יותר ולהם להעיר
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
על אף שהמוכר מסכן לא אשם
אבל אפשר לבקש שיעביר להנהלה או לנסות לתפוס את הדרג הבכיר יותר ולהם להעיר
נכון מאד, כמובן שלא נזפתי בו רק שאלתי למה המחירים כ"כ יקרים בתקוה שיעבור להנהלה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #12
המחירים נכון להיום ברוב המקומות עומדים על 49.90 לקילו (יש מקומות שהחלבי 52.90)
לשם השוואה: שניצל פרימיום טרי ברשת יש חסד עולה ככה (שגם זה טירוף!)
עד לפני מס' שנים בורקס נקניק "יקר" עלה 32
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
כל תחום האוכל המוכן נמצא בטירוף מוחלט אבל אנשים משלמים וזה לא יפסיק.
בקטגוריית המאפים אני חושב שמאפיית 'שובע' יוצא לי הכי זול.
בקטגוריית הכריכים, הזייה, אבל הציבור מוכן לשלם 60 שקל על כריך שניצל, לכן כל חודש יש עלייה של 2 שקל נוספים.
בעוד שנה כריך יעלה 90, וגם אז החנויות יהיו מפוצצים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
בקטגוריית המאפים אני חושב שמאפיית 'שובע' יוצא לי הכי זול.
כי הם היחידים שמכינים את הבצק בעצמם, כל השאר קונים מאיתנס' ביכורים ורוחלה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אם קנית - זה בהחלט ימשך.
אם לא קנית - יש סיכוי שזה יפסיק.
נראה לך?! המוכר היה באמצע לסדר רוגעלך, קראתי לו שיעשה חשבון, ואז כשראיתי את המחיר פשוט התפוצצתי. השארתי את זה על המשקל והלכתי. מקווה שזה יזיז להם משהו, זה כבר מתסכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
זה גלגל.
מי שנותן שירותים, גם הכל יקר לו. אז הוא מעלה מחירים כדי לשמור על רווחיות.
נכון שהמחירים של החשמל והארנונה והשכירות והחומרי גלם ועלות עובדים עלו אבל לא בעשרות אחוזים ואף לא קרוב לכך. אז ההסבר הזה לא באמת נכון ורק תירוץ לעוס לכל עליית מחירים מזדמנת שלצערינו נהייתה תכופה יותר ויותר כי רואים שהציבור לא עושה כלום וממשיך לקנות בעינים עצומות ולא מתקומם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לפני 4 שנים עלה לנו בורקסים ורוגעלך להנחת תפילין של הבן 160 ש"ח (וגם זה היה נראה לנו הרבה)
היום היה צריך לעלות לנו להנחת תפילין של הבן הבא 350 ש"ח רק לבורקסים ועוד 200 ש"ח לרוגעלך לפי חישוב במאפיה הכי זולה אצלינו בעיר- בסוף קנינו את המאפים הקפואים שמגיעים למאפיות ואפינו בבית ויצא לנו 320 ש"ח לבורקסים ורוגעלך ביחד (נשאר קצת רוגעלך קפואים שנשמור לשבת קידוש לעליה לתורה)
עדיין כפול במחיר מלפני 4 שנים אבל לפחות לא פי 3-4
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא הבנתי,
מישהו חייב אותך לקנות?
בעל המאפיה לא יכול להרוויח?
כל אחד עושה את השיקולים שלו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה