כללי 50GB אחסון ענן חינם - מוצפן, מאובטח ומסונכרן!

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני יודע שבזמן האחרון יש כאן הצפה של אשכולות בנושאי אחסון ענן חינם,
בכל אופן האופציה הבאה נראית כדאית מאוד בעיניי -
מי שיירשם עד ה 20/5 יקבל 50GB אחסון ענן חינמי מאובטח ומוצפן
זה עובד בצורה דומה לדרופבוקס, עם שינויים מסוימים, לטב ולמוטב.
אפשר לבחור לסנכרן כל תיקייה על המחשב (גם תיקיות מפוזרות ממקומות שונים במחשב), ומבחינה זאת זה נוח יותר משירותים אחרים.
לעומת זאת אי אפשר לגשת לקבצים מהרשת בלא התוכנה.

הנה הקישור:
https://register.tresorit.com/download?mode=1&promotion=lifehacker1295iu
הם מציינים באתר שיש להם בעיות מסוימות, ומי שקיבל 5GB במקום 50 מתבקש לשלוח להם מייל והם יעדכנו את החשבון שלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
נכתב ע"י צבי999;1004587:
אני יודע שבזמן האחרון יש כאן הצפה של אשכולות בנושאי אחסון ענן חינם,
בכל אופן האופציה הבאה נראית כדאית מאוד בעיניי -
מי שיירשם עד ה 20/5 יקבל 50GB אחסון ענן חינמי מאובטח ומוצפן
זה עובד בצורה דומה לדרופבוקס, עם שינויים מסוימים, לטב ולמוטב.
אפשר לבחור לסנכרן כל תיקייה על המחשב (גם תיקיות מפוזרות ממקומות שונים במחשב), ומבחינה זאת זה נוח יותר משירותים אחרים.
לעומת זאת אי אפשר לגשת לקבצים מהרשת בלא התוכנה.

הנה הקישור:
https://register.tresorit.com/download?mode=1&promotion=lifehacker1295iu
הם מציינים באתר שיש להם בעיות מסוימות, ומי שקיבל 5GB במקום 50 מתבקש לשלוח להם מייל והם יעדכנו את החשבון שלו.
איזו סוג סיסמה צריך לכתוב שם, אותיות גדולות בשילוב מספרים או מה בדיוק?
תודה רבה מראש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כן, אם אני זוכר נכון הסיסמה צריכה להיות מורכבת משילוב ספרות יחד עם אותיות גדולות וגם קטנות באנגלית ובאורך של לפחות שמונה תווים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מענין,
האם עוד מישהו ניסה?
אני לא מצליחה לבחור סיסמא, הוא רושם לי טעות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
נכתב ע"י צבי999;1005114:
כן, אם אני זוכר נכון הסיסמה צריכה להיות מורכבת משילוב ספרות יחד עם אותיות גדולות וגם קטנות באנגלית ובאורך של לפחות שמונה תווים.
נכון מאד, באמת כך עשיתי והצלחתי, תודה רבה לך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
נכתב ע"י sh12;1006107:
מענין,
האם עוד מישהו ניסה?
אני לא מצליחה לבחור סיסמא, הוא רושם לי טעות...

בחרת סיסמה לפי הכללים הנ"ל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
הצלחתי לבחור סיסמא...ולא הצלחתי להבין איך אני משתמשת בזה.
מישהו יכול להסביר?
או לקשר אותי להוראות?

קרץ לי שטח הגיבוי של 50 גיגה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
נכתב ע"י sh12;1006804:
הצלחתי לבחור סיסמא...ולא הצלחתי להבין איך אני משתמשת בזה.
מישהו יכול להסביר?
או לקשר אותי להוראות?

קרץ לי שטח הגיבוי של 50 גיגה...

בעיקרון זה נורא פשוט.
כתבי היכן את מסתבכת וננסה לעזור.
מפעילים את התוכנה - בוחרים "NEW TRESOR", בוחרים את התיקייה לסנכרון, וזהו, מכאן ואילך היא תגובה באופן אוטו'.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ניסיתי לתת לו סיסמא שמורכבת מאותיות ומספרים ואפילו @ והוא כותב שגיאה כל פעם...
מה לעשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נכתב ע"י ראש בריא;1008259:
ניסיתי לתת לו סיסמא שמורכבת מאותיות ומספרים ואפילו @ והוא כותב שגיאה כל פעם...
מה לעשות?
אני נתתי לו סיסמה שמורכבת רק מ: אותיות אנגליות גדולות וקטנות וממספרים.
השילוב של כל הנ''ל הכרחי.
יתכן שה@ ותווים בסגנון זה מפריעים לו, כדאי לנסות לתת רק אותיות גדולות וקטנות ומספרים ולא תווים אחרים.
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
האם אפשר לשלוט על סוגי הקבצים המשותפים?
לדוג' רק קבצי JPG וכדו'?
האם אפשר לקבוע זמני סינכרון קבועים?
או שזה לגמרי עצמאי כמו דרופבוקס?
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אכן הצלחתי לתת סיסמא,
ולבחור תיקיה לסינכרון.

איפה אני רואה את החומר שהועלה?
איך אני פותח דרך האינטרנט את התיקיה שבענן?
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
הוא מבקש ממני להכניס מייל והכנסתי.
איזה קוד אני אמור להכניס, מה שמוסבר לעיל? לא נותן לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
עשיתי אותיות גדולולת וקטנות ומספרים ו... לא הצלחתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
בחלונית הראשונה יש מקום להכניס כתובת מייל + סיסמא.

בכניסה בפעם הראשונה - צריך ללחוץ על המילים למטה , ולבחור שם משתמש [מייל] וסיסמא.
לתשומת לב: אין דרך לשחזור סיסמא בכלל! חשוב לזכור אותה!
 

קבצים מצורפים

  • לכידה.PNG
    KB 60.9 · צפיות: 17
  • הוסף לסימניות
  • #18
נכתב ע"י ראש בריא;1008668:
עשיתי אותיות גדולולת וקטנות ומספרים ו... לא הצלחתי
בלי ו..., רק אותיות גדולות וקטנות באנגלית [מסתבר שברור, רק למען הסר ספק] ומספרים ולא שום תווים אחרים, אמור להצליח בס''ד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
נכתב ע"י פיקצר פרפקט;1008352:
האם אפשר לשלוט על סוגי הקבצים המשותפים?
לדוג' רק קבצי JPG וכדו'?
האם אפשר לקבוע זמני סינכרון קבועים?
או שזה לגמרי עצמאי כמו דרופבוקס?

עד כמה שבדקתי האופציות האלה אינן אפשריות.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה