netfree - הרעיונות שלכם ◄◄

  • הוסף לסימניות
  • #41
נכתב ע"י mat;1518186:
בע"ה בשבוע הבא אמור להיות לנו פגישה עם וועדת התקשורת של אחת החסידויות הגדולות ביותר.

תגלה לי מי...:):rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
לאלו שמחכים לחסימה בנטסטיק
לכאורה בתקופה הקרובה לפחות, לא תהיה חסימה בשרת הנטסטיק עצמו.
כשהתוכנה תהיה מוכנה (והיא ראשונה בעדיפות כרגע) היא תדע לנטר את הגלישה דרך נטפרי על גבי כל חיבור שיש למחשב (WIFI נטסטיק),
אבל אז תצטרכו לשלם גם לנטפרי במקביל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
מה קורה בקשר בקשר למפות גוגל האם זה פתוח באופן שיכולים לראות בית בית מה שנקרא STREET VEIW פשוט אנחנו מתעסקים עם מכרזים וזה מאד חשוב לנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
חותמת כשרות

לדעתי צריך ליצור כעין חותמת כשרות ולהטמיעו באתרים הכשרים אם הם עומדים בתנאים. (כמו החותמת של "אתר נגיש") ותוכנת החסימה תדע לומר האם האתר כשר או לא.
כמובן שבעלי אתרים המיועדים לציבור החרדי ירצו שגם להם יהיה חותמת כשרות והם יתאימו את האתר שלהם לתנאים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
עדיין ישארו הרבה אתרים עולמיים או שסתם הציבור החרדי לא מעניין אותם, בשביל יש סינון.
מה יתן החותמת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
מישהו לא ישן כאן הלילה.
או שכלי הבדיקה כה משוכללים.

נכתב ע"י אהרן2;1523472:
204,793 תמונות במערכת

211,133 תמונות במערכת
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
נכתב ע"י מגדים;1527097:
איזה פורומים חוץ מפרוג וקוד13 פתוחים?

הפורום של נתיב, ואולי יש עוד, לא זוכרת.
אבל בכל מקרה- אם זה פורום בסגנון הזה (מקצועי, חרדי) יפתחו אם תבקשו.
פורום של נייעס / פטפוטים / פוליטיקה- לא נפתחים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
נכתב ע"י אהרן2;1517621:
בשביל מה לערב פוליטיקה?
עדיף להתחבר לארגונים שפועלים הרבה כדוגמת אאוטנט, ההכשר מוועדת הרבנים יבוא מאליו.
נטפרי צריכה לשאוף למגוון הכשרים וכל אחד יוכל לבחור, ההכשר יקבל פלטפורמה הדומה לפרופילים הפרטיים רק שהוא ישפיע על כל המשתמשים שבחרו בכך, וזהו.

חשוב להדגיש שאני כותב את דעתי בלבד.

אבל חבל, כי הרבה אנשים, כמוני למשל, לא ייכנסו עד שיהיה הכשר מוועדת הרבנים.
לא בגלל שאני לא מאמינה ביתרונות האדירים של הנטפרי ולא משוכנעת בזה שהוא ממש בשורה חדשה, אלא בגלל שבאופן עקרוני אני לא אכניס הביתה דבר שאין לו אישור מגדולי הדור, ולכן אני אמשיך להישאר עם נתיב ולקנא בכם עד שיהיה הכשר... (האינטרנט הוא אילוץ, אבל לפחות שיהיה אילוץ הכי מינימלי שיש...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
נכתב ע"י אנדי;1527388:
אבל חבל, כי הרבה אנשים, כמוני למשל, לא ייכנסו עד שיהיה הכשר מוועדת הרבנים.
לא בגלל שאני לא מאמינה ביתרונות האדירים של הנטפרי ולא משוכנעת בזה שהוא ממש בשורה חדשה, אלא בגלל שבאופן עקרוני אני לא אכניס הביתה דבר שאין לו אישור מגדולי הדור, ולכן אני אמשיך להישאר עם נתיב ולקנא בכם עד שיהיה הכשר... (האינטרנט הוא אילוץ, אבל לפחות שיהיה אילוץ הכי מינימלי שיש...)

נט פרי עובדים על הכשר מרבנים, כמובן.
רק שבעניינים האלו הכל לוקח זמן.

כמובן שלא יוותרו על זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
נכתב ע"י אנדי;1527388:
אבל חבל, כי הרבה אנשים, כמוני למשל, לא ייכנסו עד שיהיה הכשר מוועדת הרבנים.
לא בגלל שאני לא מאמינה ביתרונות האדירים של הנטפרי ולא משוכנעת בזה שהוא ממש בשורה חדשה, אלא בגלל שבאופן עקרוני אני לא אכניס הביתה דבר שאין לו אישור מגדולי הדור, ולכן אני אמשיך להישאר עם נתיב ולקנא בכם עד שיהיה הכשר... (האינטרנט הוא אילוץ, אבל לפחות שיהיה אילוץ הכי מינימלי שיש...)

אם אין לך כרגע תמונות לראויות, את לא צריכה נטפרי.
אם כן, ברור שעדיף תמונות לא ראויות בהכשר הרבנים העיקר לא נטפרי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
לוקח זמן, פשוט כי זה לוקח... עד שמסדרים פגישה עם רב מסוים, ואח"כ מחכים בתור לרב נוסף...

תאמינו, שמאחורי הפרוייקט עומדים אנשים (בעיקר אחד) שעושים הכל כדי להביא את הסינון לרמת יעילות הגבוהה ביותר.
הן מבחינת תפקוד מערך הסינון והן מבחינת הכשרתו להתאים לכל יהודי, מכל קהילה שהיא.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה